Pyöriikö täällä joku Viilman opetukseen
perehtynyt? Kysyisin nyt hieman apua.
Miten hänen opetuksensa mukaan
"vapautetaan" asioita? Siis stressejä,
haluja yms.? Miten se tapahtuu aivan
käytännössä? Olen lukenut kirjoja jo
jonkin aikaa, mutta sana ei muutu lihaksi.
En tajua hölkäsen pöläystä.
Luule Viilma
4
1461
Vastaukset
- annatyhma
Lukenut monta kirjaa? En osa selittää miten niitä asioita vapautetaan, mutta itselläni tapahtuu tunnistamalla ongelman,sen ymmärtäminen, itselle anteeksi antaminen että ennoin sen ongelman tapahtua, ja ongelmalle anteeksi antaminen että se tapahtui, ja sit kun on tiedostettu ongelma kokonaisuusessaan annan sen vaan mennä, sanon että heippa ja unohdan sen.
- En tiedä
Kiitos vastauksestasi! Täsmennän hieman.
Tarkoitin sanoa, että asia joka minulta on
hukassa on tieto siitä, että mistä tiedän
että olen oikeasti vapauttanut stressin tai
pelon, enkä siis vaan estä itseäni tuntemasta
sitä. Stressihän voi olla vaikka ei tunteita.
Aika kauheaa jos pitää aina odotella että
joku juttu tulee esiin sairauden muodossa
sen sijaan että oikeasti vapauttaisi sen. - annatyhmä
En tiedä kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Täsmennän hieman.
Tarkoitin sanoa, että asia joka minulta on
hukassa on tieto siitä, että mistä tiedän
että olen oikeasti vapauttanut stressin tai
pelon, enkä siis vaan estä itseäni tuntemasta
sitä. Stressihän voi olla vaikka ei tunteita.
Aika kauheaa jos pitää aina odotella että
joku juttu tulee esiin sairauden muodossa
sen sijaan että oikeasti vapauttaisi sen.Ymmärrään, mista puhut. Mutta kun just olet tietoinen asiasta ja tunnet sen ja oikeasti käsittelet niin tunnet että se lähti. Tärkeätä on todellakin käsitellä asian esim. stressi, sen syyt, mahdolliset seuraukset, opetus, kiitollisuus että se on tapahtunut nyt, ja osaat ehkäistä asian tulevaisuudessa.
Uskon että jos et valehtele (minulle muutaman kerran alussa on käynyt näin) itsellesi, tunnet että asia on poissa.
- Anonyymi
Mun käsitys, et anteeksianto sydämestään itselleen(menneisyyden teot ja omat vihat ja nykyisyyden) parantaa... Anteeksi antaminen toiselle sydämestään (joka loukannut ,vihannut sinua jne, menneisyydessäsi ) parantaa sinut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980