Dominikaaninen nuorille

Miikkael

Sopiiko Dominikaaninen nuorille 22-vuotiaille, jotka haluasivat makoilla rannalla, hieman juhlia, ja edullista ruokaa/juomaa/ostoksia?
Vai suositteletteko jotain muuta paikkaa mahdollisesti, Goa, Gambia, Meksiko, Egypti...?

6

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Letkeä tunnelma

      Kyllä sopii, siellä soi musa joka paikassa, hymyillään ja ihmiset tulee jutskaan ja on mukava ja iloinen ja rento meininki. Kaunistakin on, luonto on ihana, näkemistä riittää, meri upea. Dommarit vain on samaa kalleusluokkaa kuin Suomi ellei jossain suhteessa jo kalliimpikin eli siinä suhteessa Goa ja Thaimaa ovat edullisempia.

      • "turistilisää"!

        Siellä ei ole mitenkään Suomen hintoihin verrattava taso vielä ainakaan -06 kevättalvella. Kuten on monesti annettu ymmärtää, kyllä siellä osataan raha ottaa jos antaa. Tietenkin halvempia paikkoja löytyy niin idästä kuin Etelä-Amerikastakin. Liikkuminen on vain noin 3-4 osa suomalaisesta hinnasta ja oikeat paikalliset tuomiset vielä edullisempia. Ruoka on noin puolesta hinnasta samaan kuin suomessa. Mutta monissa turismin ulkopuolella olevassa kaupungissa ja kylässä saa neljänneksellä hyvän paikallisen aterian.


    • eeehhkkäää

      no rannalla lomailuun se on hyvä paikka. mutta shoppailemaan ja hotelli alueiden ulkopuolelle juhlimaan lähteminen ei ole varmaa kummoinen kokemus. edullista sielä kyllä on.

    • bachataan hullaantunut

      Kyllä se sopii, hyviä rantoja, tosi kaunis luonto ja ihanat ihmiset :) hyviä biletyspaikkoja löytyy varsinki jos tykkää yhtään lattarihenkisest musiikist eli lähinnä reggaeton, bachata, merengue. rommi on tosi halpaa, ruoka taas aika tyyristä..mut kokemisen arvoinen paikka on kyllä!

      • kannattanut.

        Mun kokemukset dominikaanisesta: olin 2 vuotta sitten tammikuussa playa doradassa 2 viikkoa, olin silloin 22v. Oli all inclusive- hotelli, oli ihan jees, mutta aika kävi tooooodella pitkäksi. Ensimmäisen viikon satoi ja ainoa mitä viitsi tehdä oli juopottelu, alas menikin sen viikon aikana 80 pina coladaa.
        Lähistöllä oli vain oman hotellin baari. Toisella viikolla ilmat suosi, mutta aika kävi pitkäksi, kun siellä ei ollut mitään tekemistä.

        Koettu ja nähty on nyt siis sekin mesta, en suosittele. Olin Thaimaan Phuketissa vuotta aikaisemmin ja siellä sai kyllä bilettää ja kun esim. skootterin vuokraus maksoi 2e/3pvää, niin tuli kierrettyä koko saarta. Tekemistä riitti, elämäni paras loma! ;)


      • notkuakaan!
        kannattanut. kirjoitti:

        Mun kokemukset dominikaanisesta: olin 2 vuotta sitten tammikuussa playa doradassa 2 viikkoa, olin silloin 22v. Oli all inclusive- hotelli, oli ihan jees, mutta aika kävi tooooodella pitkäksi. Ensimmäisen viikon satoi ja ainoa mitä viitsi tehdä oli juopottelu, alas menikin sen viikon aikana 80 pina coladaa.
        Lähistöllä oli vain oman hotellin baari. Toisella viikolla ilmat suosi, mutta aika kävi pitkäksi, kun siellä ei ollut mitään tekemistä.

        Koettu ja nähty on nyt siis sekin mesta, en suosittele. Olin Thaimaan Phuketissa vuotta aikaisemmin ja siellä sai kyllä bilettää ja kun esim. skootterin vuokraus maksoi 2e/3pvää, niin tuli kierrettyä koko saarta. Tekemistä riitti, elämäni paras loma! ;)

        Minähän aikaisemmin sanoin että mitä ihmettä siellä täydenpalvelun paikassa tekee? Maailma on ihan muuta kuin maksaa palveluista jotka estää lähtemästä mihinkään etemmäs kokemaan ja näkemään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe