Keneen HP hahmoon te ootte......

tyttö89

Niin siis keneen Harry Potter hahmoon joku teistä on ihastunut?? Mää oon Ron Weasleyhyn (Rupert Grintiin)!!!!!

♥ I Love You Rupert ♥

27

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JessicaMalfoy

      Draco Malfoyhyn

    • Määä

      Mä oon Ruperttii tai Danielii!!!!!!

    • Hermione Potter

      ...DANIEL.Ja ehkä vähän Rupertiinkin...

      • 4ever

        joo..mä oon danieliin !!! se on niin ihanan "miehekäs" !!! sit sen silmät on niin ihanat ja hiukset niin hiveltävät !!! joo...niin.. sä "hermione potter"... ei millään pahal mut mä en oikeen tykkää tosta emmast=hermione... =! mut kaikille tiadoks mun mielest daniel on niiiiin.... ihana...... =) by. daniel 4ever

        ps. Rubert on plussaa....


      • Anonyymi
        4ever kirjoitti:

        joo..mä oon danieliin !!! se on niin ihanan "miehekäs" !!! sit sen silmät on niin ihanat ja hiukset niin hiveltävät !!! joo...niin.. sä "hermione potter"... ei millään pahal mut mä en oikeen tykkää tosta emmast=hermione... =! mut kaikille tiadoks mun mielest daniel on niiiiin.... ihana...... =) by. daniel 4ever

        ps. Rubert on plussaa....

        Mä oon Vihtori krumiin


    • DaRk

      Tämä on selvä tapaus! ;) Tottakai Alan Rickmaniin! [Severus Kalkaros] :D Totta kyllä, että hän on..eeh..hiukan vanhemman puoleinen... mutta silti niin ihana :) Ei Tom Feltonkaan kyllä yhtään hullumpi ole...itseasiassa tod. söpö :) Että noihin molempiin sitten kai :O

    • sceledan

      musta draco malfoy on söpö ja harry myös mutta draco rulez more!!
      ;)

    • angel_fire

      jos mun pitäis valita yx niin jäisin
      kyll yksin...
      sirius, draco ja severus on niin unelmia...
      ja charliekin kävis kyll...
      ;b

      *nami nami nami*
      -angel_fire

    • ♥

      Mä oon niinsanotusti pihkassa Daniin, mut jos pitäs sieltä HP-hahmoista, niin ehkä George Weasley...

      (-:

      DAN ON IIIIIIHAAAANAAAA!!!!

    • Kyllikki Mega-Mummeli

      Severus Kalkarokseen!

      • Mie =)

        Severus on unelma. *slurp* Toinen samanlainen on mr Malfoy. Siis Lucius Malfoy... Kun hän astui valkokankaalle olis kyllä polvet pettäny jos en olis ollut jo istumassa ;-)


    • lenni

      mä oon aivan rakastunu daniin eli harryyn.mä en tiiä,se vaan on nii ihana:)

      • Ncfkvfkoevvglgjnf

        Joo nii onki <3


    • Lizzy

      No tää voi kuulostaa aika sairaalta mut mä oon ihastunu Hermione Granceriin (kai se noin kirjotettiin).. Elikkä Emma Watsoniin vaikka oonki tyttö.. =) Mun mielestä se on NIIN IHANA ja TOSI NÄTTI!

      • Kazul

        Miten siis tunnet oikeen vetoa siihen... "Ikävä kyllä ei nyt ymmärrä"


    • ::taikasauva::

      En ole ihastunut keneenkään, mutta jos parasta näyttelijää tarkoitat niin se on Alan Rickman ja jos HP-kirja hahmoa, niin varmaan Draco :)

    • :o)

      Te vaan kaikki sanotte *joo mä rakastan sitä ja tota ja että oon ihan pihkassa ja kaikkee tollaista...*
      Mut verrattuna mun rakkauteen Danielia kohtaan teiän ihastus on pelkkä pöly!
      Ei ole sellaita asiaa, josta mä en tiiä ja te tiiätte!(...siis danielia koskeva asia)
      Mulla on kaikki siitä:julisteet,kuvat,netistä haetut-jutut,lehti-jutut,hammasharja,kirjat,videot ja melkein kaikkee mitä saa !!!
      niin... että mun tavoite tässä elämässä on päästä Lontoosee! Fulhamiin... siellä asuu Daniel Radcliffe! Kyl mä joskus vielä näen häne !!!

      • *Anna*

        Et sä voi sanoa, että "meidän muiden ihastus on pelkkä 'pöly'". Ota ensin selvää.

        Ja toi SUN pölyinen ihastelus alkaa tuntua jo aika sairaalloiselta, jos saan sanoa. Hammasharjat, julisteet jne.


      • :o)
        *Anna* kirjoitti:

        Et sä voi sanoa, että "meidän muiden ihastus on pelkkä 'pöly'". Ota ensin selvää.

        Ja toi SUN pölyinen ihastelus alkaa tuntua jo aika sairaalloiselta, jos saan sanoa. Hammasharjat, julisteet jne.

        Moi! Mä en tiiä kuka sä oot... ja mitä sä ajattelet siitä "pöly-ihastuksesta", mutta sano ihan mitä vaan... jokaisella on oma mielipide :o)
        Suomi on vapaa maa... (hehe)
        Voi olla,että sä luulet että tää koko "pöly" juttu on sairasta... määkin on joskus miettiny tota... siis että tää on sairasta... on se
        Mutta en voi sille mitään...
        Toi otsikkokin oli "ette te ymmärrä mua" ETTE!
        Sääkää et ymmärtäny...
        ...okei...

        PS: Ootko sääkin ihastunu johonkin HarryPotter näyttelijään? Jos oot nii keheen?
        (toivottavasti se ei oo Daniel...)


    • :o)

      Te vaan kaikki sanotte *joo mä rakastan sitä ja tota ja että oon ihan pihkassa ja kaikkee tollaista...*
      Mut verrattuna mun rakkauteen Danielia kohtaan teiän ihastus on pelkkä pöly!
      Ei ole sellaita asiaa, josta mä en tiiä ja te tiiätte!(...siis danielia koskeva asia)
      Mulla on kaikki siitä:julisteet,kuvat,netistä haetut-jutut,lehti-jutut,hammasharja,kirjat,videot ja melkein kaikkee mitä saa !!!
      niin... että mun tavoite tässä elämässä on päästä Lontoosee! Fulhamiin... siellä asuu Daniel Radcliffe! Kyl mä joskus vielä näen häne !!!

      • -::Charmed::-

        Niin, tiedän etten mäkään ymmärrä sua.... Tuskin kukaan ymmärtää... Ei tarvii kerätä kaikkee rihkamaa sun muuta, jos on rakastunut... Mä en ainakaan halua itelleni koskaan jotain 'materialistista rakkautta'. Jos mä rakastun johonkuhun, niin ei se tarkota, et mun olis kerättävänä ihan sikana jotain tavara, ja jos en mä keräis ni sit se ois niinkun joku 'pikkuihastus'? TAO VÄHÄN JÄRKEE PÄÄHÄS... Ei siis millään pahalla... Kyl mä ymmärrän, että sä saatat rakastaa Dania, olin itekkin ihan lätkässä siihen... Sain siltä kuvankin ja kaikkee ;)... Hauska tyyppi, mutta onkohan se sitten pitemmän päälle niin *IHANA*? Se hammasharja-juttu on kyllä aika huvittava... Jos haluut lähettää Dan Radcliffelle postia (JA SAADA VASTAUKSEN(!!!)), niin mee (olikohan se oikee osote?!) http://www.mugglenet.com, hae sieltä näyttelijöiden osotteet ja ota Danin osote talteen. MUISTA LAITTAA KIRJEEN MUKAAN PALAUTUSKUORI JOSSA ON OSOITTEES, MUISTA IHAN ALIMMAISEKSI PISTÄÄ FINLAND(!) (Kuoreen liimaat itse postimerkin, että Danin ei ite tarvii hommata potsimerkkiä)!!! Silloin vastaus on 100%varma! (tai ainakin kuva.) Näin se siis käy.. Vastaus voi viipyä, voi mennä yli neljä kuukautta, mutta kyllä se kirje postiluukusta kolahtaa!


    • Basiliski

      DAN RADCLIFFE! SE ON PARAS, VAIKKA MUUT VÄITTÄIS MITÄ!

    • Amie

      Gallup...

      Thomas Felton, eli Tom Felton, eli Draco Malfoy.

    • miia

      danieliin......aah....

    • blackdog

      Mä oon ihastunu näyttelijöistä Tomii ja Daniin, mutta kirjojen hahmoista oon IHAN HULLUNA SIRIUKSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Draco malfoy tai Tom felton on vaan paras ikinä!!!!

    • Anonyymi

      Mä oon Victoriin ja Drago malfoyhyn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4132
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2591
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2484
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1806
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1547
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      95
      1118
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe