Nyt on viimeistään aika aloittaa kaamosmasennuksen ehkäisy.
Sarastusvalo herättäjänä toimii jopa tehokkaammin, kuin kirkasvalohoito ja ei vie aamusta aikaa.
Tosin kirkasvalohoitokin sujuu itsestään kahvikupposen ääressä.
Autaa monia ja ainakin minua!
Sarastusvalo
7
5252
Vastaukset
- Mikä ihme on
sarastusvalo???? Luonnonvalo - mitä jos pilvistä? Herätyskellon valo - ???? Joopa joo.
- valo lisääntyy
Herätyskello, mikä ohjaa valoa. Kellon valo lisääntyy säädetyn ajan kuluessa ikäänkuin auringon nousussa. Ihminen siis herää valon lisääntymiseen. Joihinkin laitteisiin saa kytkettyä lisälamppujakin.
- Siiseli71
ja mitä maksaa? olen kuullut kyl asiasta.
- aamu-uninen..
Turussa ainakin Unikulma ja Ad Lux. Ad lux'illa myös nettimyyntiä.
Melko kallis, mutta ainakin minulla on tehonnut aamuheräämisvaikeuksiin. - Tyhmä maksaa liikaa...
aamu-uninen.. kirjoitti:
Turussa ainakin Unikulma ja Ad Lux. Ad lux'illa myös nettimyyntiä.
Melko kallis, mutta ainakin minulla on tehonnut aamuheräämisvaikeuksiin.Vastaavia lamppuja paremmilla ominaisuuksilla saa alle puoleen hintaan. Värilämpötila 6000K ja CRI jopa 95! Tilasin neljä lamppuja 45€ (adlux 116€!), saapuivat kolmessa päivässä. Linkki: http://www.androv-medical.com/ Päivävalolamppu, päivänvalo, full spectrum, jne.
- Aamu-unikko
Talven pimeys suurentaa käpyrauhasta, jonka erittämä melatoniini uudistaa soluja ja antaa hyvän unen. Paljon kirkkaassa valossa oleskeleminen taas pienentää käpyrauhasta ja voi edistää vanhenemista ja heikentää yöunen laatua. Itse en käyttäisi kirkasvaloa. Tosin ei minulla mitään kaamosmasennustakaan ole koskaan ollut. Sarastusvalo aamu-unisuutta vastaan sen sijaan kuullostaa oivalliselta keksinnöltä ja täsmälääkkeeltä nimenomaan aamu-unisuuteen. Olen nimittäin huomannut, että valoisina kesäöinä nukun katkonaisesti ja tarvitsen sen vuoksi kesällä paksut verhot makuuhuoneen ikkunoihin.
- TehokasKO?
ja on ainakin tuon mukaan
http://vempaimia.net/2010/12/29/testissa-philips-wake-up-light-sarastusvalo/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781