Kehuja poliisille

Kuulemani mukaan poliisi ryhtyy valvomaan tehostetusti ajoetäisyyksiä, mikä on mielestäni kerrankin oikea ja hyvä asia. Tuota on moni odottanut ja itsekin olen asiasta joskus kirjoitellut, täälläkin.

Kysyisin kuitenkin, että miksi asiaan on havahduttu vasta nyt? Autoilijoiden keskuudessa perässä roikkumisen ongelma on ollut tiedossa jo vuosia. Kuka niistä asioista päättää, mitä poliisin tulee milloinkin tehostetusti valvoa?

4

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "selitys"

      Siitä yksinkertaisesta syystä, että liikenteen nopeuksien kameravalvonta on kohta koko maan kattava, ja pitäähän LP:lle keksiä tekemistä. Ajotapavalvonnan (muu kuin nopeus) vähäisyys on ennen selitetty "valvonnan vaikeudella", koska sakkoja sai helposti nopeutta kyttäämällä. Jotain sijaistoimintaa osaston "tarpeellisuuden" osoittamiseksi pitää tehdä, vaikka tämä olisi ollut yksi tärkeimmistä liikenteen vaaratekijöistä jo iät ajat. Olisiko LP myöhäis herännäinen?

      • nyt vaan tiedotetaan

        Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
        Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.

        Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
        LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.


      • liikkuva?
        nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:

        Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
        Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.

        Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
        LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.

        paskoo! Ainutkeratainen valvonta "idea" tilauksesta.


      • on kamppailua
        nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:

        Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
        Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.

        Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
        LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.

        faktoja vastaan. LP on turha, kamerat korvaa ja miehet pitää saada poliisin töihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe