Kuulemani mukaan poliisi ryhtyy valvomaan tehostetusti ajoetäisyyksiä, mikä on mielestäni kerrankin oikea ja hyvä asia. Tuota on moni odottanut ja itsekin olen asiasta joskus kirjoitellut, täälläkin.
Kysyisin kuitenkin, että miksi asiaan on havahduttu vasta nyt? Autoilijoiden keskuudessa perässä roikkumisen ongelma on ollut tiedossa jo vuosia. Kuka niistä asioista päättää, mitä poliisin tulee milloinkin tehostetusti valvoa?
Kehuja poliisille
4
656
Vastaukset
- "selitys"
Siitä yksinkertaisesta syystä, että liikenteen nopeuksien kameravalvonta on kohta koko maan kattava, ja pitäähän LP:lle keksiä tekemistä. Ajotapavalvonnan (muu kuin nopeus) vähäisyys on ennen selitetty "valvonnan vaikeudella", koska sakkoja sai helposti nopeutta kyttäämällä. Jotain sijaistoimintaa osaston "tarpeellisuuden" osoittamiseksi pitää tehdä, vaikka tämä olisi ollut yksi tärkeimmistä liikenteen vaaratekijöistä jo iät ajat. Olisiko LP myöhäis herännäinen?
- nyt vaan tiedotetaan
Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.
Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä. - liikkuva?
nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:
Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.
Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.paskoo! Ainutkeratainen valvonta "idea" tilauksesta.
- on kamppailua
nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:
Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.
Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.faktoja vastaan. LP on turha, kamerat korvaa ja miehet pitää saada poliisin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437