Kuulemani mukaan poliisi ryhtyy valvomaan tehostetusti ajoetäisyyksiä, mikä on mielestäni kerrankin oikea ja hyvä asia. Tuota on moni odottanut ja itsekin olen asiasta joskus kirjoitellut, täälläkin.
Kysyisin kuitenkin, että miksi asiaan on havahduttu vasta nyt? Autoilijoiden keskuudessa perässä roikkumisen ongelma on ollut tiedossa jo vuosia. Kuka niistä asioista päättää, mitä poliisin tulee milloinkin tehostetusti valvoa?
Kehuja poliisille
4
646
Vastaukset
- "selitys"
Siitä yksinkertaisesta syystä, että liikenteen nopeuksien kameravalvonta on kohta koko maan kattava, ja pitäähän LP:lle keksiä tekemistä. Ajotapavalvonnan (muu kuin nopeus) vähäisyys on ennen selitetty "valvonnan vaikeudella", koska sakkoja sai helposti nopeutta kyttäämällä. Jotain sijaistoimintaa osaston "tarpeellisuuden" osoittamiseksi pitää tehdä, vaikka tämä olisi ollut yksi tärkeimmistä liikenteen vaaratekijöistä jo iät ajat. Olisiko LP myöhäis herännäinen?
- nyt vaan tiedotetaan
Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
Ei pidä luulla että valvontaa on vain silloin kun tiedotetaan.
Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä. - liikkuva?
nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:
Fakta on se että valvonnalla ei parannusta saada. Tämän vuoksi poliisi on ottanut mukaan tiedottamisen. Näiden kahden yhteisvaikutus voi vaikuttaa hetkellisesti ajoetäisyyksiin.
Lisäksi tämä tiedottaminen/valvonta ajankohta on osattu kohdentaan oikeaan aikaan. Eli ajankohtaan jolloin ensimmäiset liukkaat yllättävät jälleen kerran.
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.paskoo! Ainutkeratainen valvonta "idea" tilauksesta.
- on kamppailua
nyt vaan tiedotetaan kirjoitti:
LP:n tekemisen vähyydestä en tiedä mitään faktaa. Kuitenkin näin Kehä III pohjoispuolella asuvana olen havinnut että näen Lp:n partoita usein paikallispoliisin tehtävillä.faktoja vastaan. LP on turha, kamerat korvaa ja miehet pitää saada poliisin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256