Mun mummon ja vaarin koira kuoli tos 17.2.2005
ja suren sitä vieläkin.
Ella koira:(
4
968
Vastaukset
- koira
koiran pois meneminen on rankkaa siitä on varmasti keskeytynyt teille kaikille rakas kaveri.meidänkin koira kuoli auto onnetomuudessa ja nyt kän silloin tällöin sen haudalla. voit neuvotella vanhempiesi kanssa jos saisit uuden koiran tai jossaisit alkaa hoitaa jonkun toisen koiraa molemmat helpottavat suuresti surua niin minä tein kun koiramme lähti nyt meillä pyörii kaksi vutias nöffi narttu
- ellatomi
Se on erittäin rankkaa mutta tuo oli erittäin surullista kuulla että kuoli auto-onnettomuudessa, voisitko kertoa siitä vähän mutta me ssaisimme uuden koiran mutta emme osta ostan vasta 30 vuotiaana nyt olen 18v
- Marssipatukka
ellatomi kirjoitti:
Se on erittäin rankkaa mutta tuo oli erittäin surullista kuulla että kuoli auto-onnettomuudessa, voisitko kertoa siitä vähän mutta me ssaisimme uuden koiran mutta emme osta ostan vasta 30 vuotiaana nyt olen 18v
Meilläki oli koira se piti lopettaa Marraskuussa 2006 mutta itku ei tahdo loppua milloinkaa. Suihkussa tulee semmosii itkun ja laulun sekasii pätkiä vähän väliä ja joskus mä mietin teinks mä jotain väärin enks mie hoitanu koiraamme oikein...oon kiitollinen jos joku jaksaa kuunnellaa mua. Sellasta miulta päin jos jollaki on ollu samallaisii kokemuuksii se vois meilata miulle osotteeseen [email protected]. Se auttas tosi paljon tai siis niinku ootte varmaan huomannu mulla on ollu vähän rankkaa... :( nyyh...
- ddddddddddddddddd
Marssipatukka kirjoitti:
Meilläki oli koira se piti lopettaa Marraskuussa 2006 mutta itku ei tahdo loppua milloinkaa. Suihkussa tulee semmosii itkun ja laulun sekasii pätkiä vähän väliä ja joskus mä mietin teinks mä jotain väärin enks mie hoitanu koiraamme oikein...oon kiitollinen jos joku jaksaa kuunnellaa mua. Sellasta miulta päin jos jollaki on ollu samallaisii kokemuuksii se vois meilata miulle osotteeseen [email protected]. Se auttas tosi paljon tai siis niinku ootte varmaan huomannu mulla on ollu vähän rankkaa... :( nyyh...
Onks toi provoo? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104164
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921976Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712- 1701496
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101484Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251386Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135