Milloin

kipa

Milloin kannattaa suunnata Thaimaahan? Pistetään perään vähän galluppia, eli matkan varanneet, milloin lähtö? :)

25

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamies69

      29.12-15.02 pattaya ja phuket

      • Räntää pakoon

        12.11-12.12.2006


    • TJ..

      Itse menossa maaliskuussa sukeltamaan.

    • jii

      Bangkok-Hua hin-Samui 26.2.07-28.3.07

    • pete0qq

      tällä hetkellä, tammikuusa takas suomeen.....ehkä t:pattaya pete

    • menossa

      Ja tarkemmin sanottuna 28.12.2006-13.1.2007. Paikkana Phuket, Patong Beach.

      • vaan paratiisiin

        Lähtö Bangkokiin 27.12 ja viikko siellä, sitten lento jonnekin ihan muualle kuin turistihelvetteihin. Muuallakin aasiassa on elämää!


      • kun lähdet
        vaan paratiisiin kirjoitti:

        Lähtö Bangkokiin 27.12 ja viikko siellä, sitten lento jonnekin ihan muualle kuin turistihelvetteihin. Muuallakin aasiassa on elämää!

        pois Thaimaasta jo viikon päästä. On maassa yks idiootti vähemmän. En voi ymmärtää ihmisiä, joita muut turistit haittaa.


    • matkaaja...

      24.12.06-21.1.07 phuket...
      ja eiku märkäpuku päälle ja menoks :)

    • sinisin siivin

      Hua Hin olis määränpää 23.11 - 8.12.06.Ensi kerran sinnepäin. Odotamme innolla - ei haittaa, vaikka siellä on muitakin suomalaisia(niikuin joitain tuntuu häiritsevän!). Ihana lähteä täältä "kaamoksen" keskeltä. Mukavaa ja antoisaa matkaa kaikille!

    • Karon Beach

      29.11.-15.12.06, kotiin jouluksi.

    • Thaimaa kutsuu

      3.12.-18.12.06

    • teedi

      näillä näkymin (ja toivottavasti) 15.3 -> 2vkoa.

    • okalinnut

      19.2. kahdeksi viikoksi Karon beachille :)

      • aarnold

        Hiihdetään Tär/Hem tellua yms.


    • kutsuu meitä

      09.12.-28.12.2006

    • lämpimään

      11.12-26.12 thaimaa ja hua hin innolla odotellaan loman alkua

    • Paton beachille helmikuun alussa. Ekaa kertaa Thaimaahan enkä malta odottaa!

      • Peace Lagunaan

        Kahdeksi viikoksi 17.1


    • Vain 10 h lento

      Meillä on varattuna reissu Khao Lakiin 4.3.-19.3.

      • lähtö

        15.2-2.3 Bangkok-Siem Reap-Hua Hin
        Ekaa kertaa sinne puolelle maailmaa,
        innolla odotetaan jo matkaa.


    • docman

      Itse ajattelin käydä ensin joulukuussa Phuketissa ja sitten maaliskuussa Krabilla... ;)

      • aarnold

        Kerta vuodessa joulukuussa. Vielä muutama vuosi töissä (44/42v) mutta vapaa-ajan lisäännyttyä enempi.


    • Döbeln

      Ajattelin lähteä, lentoliput on. Paluu sitten huhtikuussa. Se kait on paras.

    • Matkaan!

      Lauantaina tultiin 2 viikon Samuin reissulta ja olipa ihanaa! Low season eli hyvin vähän turisteja mutta kaikki palvelut pelasivat ja edullisesti. Säät olivat fantastiset - aurinkoista ja yli 30 astetta. Kerran satoi tunnin, vaikka tiedotukset lupasivat joka päivälle ukkosmyrskyjä. Ensi syksynä uudelleen!

      Ja jo maaliskuussa Krabiin, silloinkin Thaimaassa on ihanata aina ollut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe