Milloin kannattaa suunnata Thaimaahan? Pistetään perään vähän galluppia, eli matkan varanneet, milloin lähtö? :)
Milloin
25
2303
Vastaukset
- kalamies69
29.12-15.02 pattaya ja phuket
- Räntää pakoon
12.11-12.12.2006
- TJ..
Itse menossa maaliskuussa sukeltamaan.
- jii
Bangkok-Hua hin-Samui 26.2.07-28.3.07
- pete0qq
tällä hetkellä, tammikuusa takas suomeen.....ehkä t:pattaya pete
- menossa
Ja tarkemmin sanottuna 28.12.2006-13.1.2007. Paikkana Phuket, Patong Beach.
- vaan paratiisiin
Lähtö Bangkokiin 27.12 ja viikko siellä, sitten lento jonnekin ihan muualle kuin turistihelvetteihin. Muuallakin aasiassa on elämää!
- kun lähdet
vaan paratiisiin kirjoitti:
Lähtö Bangkokiin 27.12 ja viikko siellä, sitten lento jonnekin ihan muualle kuin turistihelvetteihin. Muuallakin aasiassa on elämää!
pois Thaimaasta jo viikon päästä. On maassa yks idiootti vähemmän. En voi ymmärtää ihmisiä, joita muut turistit haittaa.
- matkaaja...
24.12.06-21.1.07 phuket...
ja eiku märkäpuku päälle ja menoks :) - sinisin siivin
Hua Hin olis määränpää 23.11 - 8.12.06.Ensi kerran sinnepäin. Odotamme innolla - ei haittaa, vaikka siellä on muitakin suomalaisia(niikuin joitain tuntuu häiritsevän!). Ihana lähteä täältä "kaamoksen" keskeltä. Mukavaa ja antoisaa matkaa kaikille!
- Karon Beach
29.11.-15.12.06, kotiin jouluksi.
- Thaimaa kutsuu
3.12.-18.12.06
- teedi
näillä näkymin (ja toivottavasti) 15.3 -> 2vkoa.
- okalinnut
19.2. kahdeksi viikoksi Karon beachille :)
- aarnold
Hiihdetään Tär/Hem tellua yms.
- kutsuu meitä
09.12.-28.12.2006
- lämpimään
11.12-26.12 thaimaa ja hua hin innolla odotellaan loman alkua
Paton beachille helmikuun alussa. Ekaa kertaa Thaimaahan enkä malta odottaa!
- Peace Lagunaan
Kahdeksi viikoksi 17.1
- Vain 10 h lento
Meillä on varattuna reissu Khao Lakiin 4.3.-19.3.
- lähtö
15.2-2.3 Bangkok-Siem Reap-Hua Hin
Ekaa kertaa sinne puolelle maailmaa,
innolla odotetaan jo matkaa.
- docman
Itse ajattelin käydä ensin joulukuussa Phuketissa ja sitten maaliskuussa Krabilla... ;)
- aarnold
Kerta vuodessa joulukuussa. Vielä muutama vuosi töissä (44/42v) mutta vapaa-ajan lisäännyttyä enempi.
- Döbeln
Ajattelin lähteä, lentoliput on. Paluu sitten huhtikuussa. Se kait on paras.
- Matkaan!
Lauantaina tultiin 2 viikon Samuin reissulta ja olipa ihanaa! Low season eli hyvin vähän turisteja mutta kaikki palvelut pelasivat ja edullisesti. Säät olivat fantastiset - aurinkoista ja yli 30 astetta. Kerran satoi tunnin, vaikka tiedotukset lupasivat joka päivälle ukkosmyrskyjä. Ensi syksynä uudelleen!
Ja jo maaliskuussa Krabiin, silloinkin Thaimaassa on ihanata aina ollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121107
- 106977
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa194572- 40559
- 49549
- 25525