minnan ja tiinan seikkailut

ladylady

rakas ystäväni jota en ollut tavannut moneen vuoteen, oli tulossa luokseni lomailemaan.
menin minnaa vastaan lentokentälle ja samalla mietin oliko hän muttunut paljon. mietin yhteisiä nuoruuden aikoja jolloin olimme villejä, ja uhmaavia. muka koviksia... kesken mietteiden kuulin huudon.
"tiina...!!!" se oli minna.
"hei. sä olet jo täällä.
"joo mä lähin töistä vähän aikasemmin." katsoin minnaa, joka oli todellaki muuttunut. hänellä oli pitkät vaaleat hiukset entisten lyhyiden tummien sijaan ja hänellä oli kevyet vaaleat meikit kun ennen hänellä oli tummaksi rajatut, rajut silmät ja vaaleaa puuteria. hän oli muuttunut paljon naisellisemmaksi.
"lähdetääks mun luo, saat nähä mun uuen kämpän."
saavuimme kämpilleni. kello oli jo paljon, ja meillä oli tarkoituksena lähteä katselemaan kaupungin yöelämää.
"eiks otettas jotain juotavaa?" minna kysyi. "joo, tottakai" vatasin ja menin pieneen keittööni tekemään paukkua.
juttelimme sohvalla istuen vanhoja muistellen ja paukkuja juoden. välillä kikatettiin ihan hulluna vanhoille kömmähdyksille, tuntui että aloimme jo vähän humaltua.
sitten minna hoksasi.
"vitsi, kello on jo noin paljon, täytyy rueta laittaan baari kamppeita valmiiks" samassa hä riisui vaatteensa pois ja alkoi kaivamaan matkalaukkuaan.
ihmeellisesti katseeni kiinnittyi hänen kiinteään takapuoleensa, joka pyllisteli minua kohti, hänen etsiessään vaatteita. minnalla oli mustat piukat pitsi alkkarit ja siihen kuuluvat rintsikat. aloin tuntea outoa kihelmöitiä jalkovälissäni.
"tiina, mitä sä laitat päälle.?"minna kysyi ja keskeytti ajatukseni.
"öö... mää laitan varmaan ton mustan topin ja minihameen."sanoin pikaisesti.
"laita ne päälles niin katotaan miltä ne näyttää."
tottelin ja aloin riisumaan. huomasin kuinka minnan katseli minua salaa, kuin vertaillen. siitähän minä kiihotuin vielä entisestään.
"ihanat rinsikat sulla" minna sanoi. mulla oli sellaset kirkaan punaset pitsiset myöskin.
"mikä koko se on. saisiks mä lainaan niitä ku ne sopis ton mun punasen paidan kanssa?"
"saathan sä" otin rintaliivini pois, ja minun kiinteät pyöreät rintani pulpahtivat esiin.
"sulla on kivat rinnat" minna sanoi. minä hämmennyin. "saanks kokeilla niitä?" en ehtinyt sanomaan mitään ku minna tuli jo ihan kiinni minuun ja otti rintani hänen käsiinsä. minulta pääsi voihkaisu. sitten minna antoi minulle hellän suudelman huulilleni. olin aivan kiihkoissani. jotenki käteni hivuttautui hänen jalkoväliinsä, jota peittivät mustat alkkarit. se kosteus tuntui niiden läpi. minnan tönäisi minut sohvalleni ja alkoi kiihkoissaan nuolla rintojani ja näykkäili niitä.sitten hän otti minulta alushousut hitaasti ja kiihottavasti pois, paljastaen paljaaksi ajellun häpyni. hän levitti jalkani ja sipaisi kielellään sykkivää klitoristani. tuntui että räjähdän samalla hän pyörilleli kovettuneita nännejäni sormillaan. sitten hän alkoi hieroa alapäätäni rytmikkäästi samalla klitorista imien. olin aivan hurmiossa, ja tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestyä. jalkani tärisivät ja piluni sykki ja räjähdin. sitten minna antoi minulle vielä hellän suudelman ja sanoi" mun vuoro sit myöhemmin" puimme baari kamppeet päällemme ja lähdimme baariin. voi kuinka kiihoittunut olinkaan kun ajattelin mitä ilta tuo tullessaan. minna oli tosiaankin muuttunut....





kommentteja. tarina oli ensimmäinen kirjoittamani. pitäisikö kirjoittaa jatkoa siitä miten tiinan ja minnan ilta päättyy.

5

9050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kysytään

      "pitäisikö kirjoittaa jatkoa siitä miten tiinan ja minnan ilta päättyy."

      EI.

      • oli varsinainen

        ilonpilaaja. Mun mielestä jokainen, joka haluaa kirjoitella, voi sen tänne tehdä, ei tartte mennä teilaa toisia jos ei juttu satu just makuhermoon, jos joku on nähnyt vaivan kirjoittaa ekan stoorin aiheesta joka on ainakin kirjoittajalle innostava. Mun mielestä meidän tulis olla vähän kannustavampia, niin kirjoittajat ei turhautuis.


      • hyvä
        oli varsinainen kirjoitti:

        ilonpilaaja. Mun mielestä jokainen, joka haluaa kirjoitella, voi sen tänne tehdä, ei tartte mennä teilaa toisia jos ei juttu satu just makuhermoon, jos joku on nähnyt vaivan kirjoittaa ekan stoorin aiheesta joka on ainakin kirjoittajalle innostava. Mun mielestä meidän tulis olla vähän kannustavampia, niin kirjoittajat ei turhautuis.

        Kirjoita vaan jatkoa hyvää tarinaa ,ei kannata välittää kaikenlaisista nipottajista.


    • Kiihottunut mies

      Kuten nimimerkistänikin huomasit, olisi iloinen, mikäli jatkaisit tarinaasi. Yksityiskohtia voisi olla enemmän, ja vaikkakaan kirjoitusvirheitä ei ollut häiritsevästi, niin esim. Baarikamppeet on yhdyssana. =) Mutta siis: Hyvä tarina, jatkathan pian?

    • Kauko-setä

      Käyttämään isoja alkukirjaimia virkkeen alussa ja nimissä, silloin voisin lukea sepustuksesi. Tuollaista soopaa en edes lue!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe