muistakaa sitten haluatteko pahoinpitelytuomion saaneen pääsevän pitemmälle. Itse jos olisin uhri/uhrin tuttu en todellakaan antaisi miran jatkaa liian pitkälle.
Mirahan kertoi hänellä olleen irokeesi ja lävistyksiä, tainnut olla raju elämä?
Eihän muutkaan asukkaat ole mirasta pitäneet.
miralla
8
583
Vastaukset
- se tähän
kilpailuun kuuluu???
- kjkjawk
Meillä jokaisella on menneisyytemme, kisassa se ei ole oleellista
- 11111111111
jep, mut sitku esim. kalella on menneisyys, niin mira fanit repii sieltä syytöksiä..
- kohtuutta
Mikahan se vasta sankari olikin, rattijuopumussyytteitä ja vaikka mitä! Nyt vähän kohtuutta peliin, ethän edes tiedä mitä Miran asia todella pitää sisällään.
- levitellä
juttuja joista ei tarkemmin tiedä. voi tulla syyte perättömien lausuntojen levittämisestä. tarkkuutta kirjoituksiin.
- kertoi itse
levitellä kirjoitti:
juttuja joista ei tarkemmin tiedä. voi tulla syyte perättömien lausuntojen levittämisestä. tarkkuutta kirjoituksiin.
itse mira talossa kertoillut asioistaan. 24/7
- mira + + +
Turha tommosia on miettiä...
Mira on paras! Etkö sinä tajua. Tämä ohjelma ei ole talossa olijoita varten vaan katsojia. Aivan sama mikä sisälläolijoita miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514