muistakaa sitten haluatteko pahoinpitelytuomion saaneen pääsevän pitemmälle. Itse jos olisin uhri/uhrin tuttu en todellakaan antaisi miran jatkaa liian pitkälle.
Mirahan kertoi hänellä olleen irokeesi ja lävistyksiä, tainnut olla raju elämä?
Eihän muutkaan asukkaat ole mirasta pitäneet.
miralla
8
534
Vastaukset
- se tähän
kilpailuun kuuluu???
- kjkjawk
Meillä jokaisella on menneisyytemme, kisassa se ei ole oleellista
- 11111111111
jep, mut sitku esim. kalella on menneisyys, niin mira fanit repii sieltä syytöksiä..
- kohtuutta
Mikahan se vasta sankari olikin, rattijuopumussyytteitä ja vaikka mitä! Nyt vähän kohtuutta peliin, ethän edes tiedä mitä Miran asia todella pitää sisällään.
- levitellä
juttuja joista ei tarkemmin tiedä. voi tulla syyte perättömien lausuntojen levittämisestä. tarkkuutta kirjoituksiin.
- kertoi itse
levitellä kirjoitti:
juttuja joista ei tarkemmin tiedä. voi tulla syyte perättömien lausuntojen levittämisestä. tarkkuutta kirjoituksiin.
itse mira talossa kertoillut asioistaan. 24/7
- mira + + +
Turha tommosia on miettiä...
Mira on paras! Etkö sinä tajua. Tämä ohjelma ei ole talossa olijoita varten vaan katsojia. Aivan sama mikä sisälläolijoita miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756