Montako Suomi24.fi:n työntekijää...

-!-

...tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?











- 2. Ensimmäinen vaihtaa lampun ja toinen haastaa Goldfingerin oikeuteen...





< lainaus iltasanomista >

Netissä häiriköinyt sai sakot

Chat-keskustelupalstaa internetissä häiriköinyt espoolainen lukiolainen tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa sakkoihin ja koviin korvauksiin tietoliikenteen häirinnästä ja kunnianloukkauksesta.

18-vuotias koulupoika sai rangaistukseksi 30 päiväsakkoa (180 euroa) ja lisäksi hän joutuu maksamaan palstaa hoitaneelle yhtiölle hieman yli 900 euroa selvittelykustannuksista.

Nuorukainen alkoi lähetellä toissa kesänä autonharrastajien palstalle pitkiä otteita muualta lainatuista kirjoituksista. Nimimerkki Goldfingerin lähettämien tekstien arveltiin olevan peräisin mm. Hitlerin Mein Kampf (Taisteluni) -teoksesta.

< lainaus iltasanomista päättyy >

3

2780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldfinger

      Olet tosiaankin tyhmä kuin saapas. Vihjaileeko poju, että minä olen ollut raastuvassa Espoossa? heheh! Osaatko edes lukea? Kyse oli chatissa häiriköinnistä ja henkilökohtaisesta solvaamisesta. Missä oli puhe Suomi 24:sta?
      Hoitoon siistä harhainen hölmö! Hus, hus, hus!

      • Hohoo

        Mene vaan lukioon jatkamaan opiskeluita. Luuletko että chatissa lainaillaan pitkiä tekstejä? hohoo... Kaikki me tiedämme, että sinä olet se luuseripelle ja paskanpuhuja. Turhaa enää täällä itseskelet. Opiskele ahkerasti että pääset vielä ylioppilaaksi :)


      • Olli P.

        Mistä muuten lainasit nuot kirjoituksesi? =) Eivätkö Suomi24.fi heput osaakkaan taistelua ulkoa =O. Sehän kuuluu yleissivistykseen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe