ylitöissä

.

Olin ollut firmassa töissä vasta pari viikkoa, kun ensimmäiset ylityöt pukkasivat jo päälle. Soitin vaimolleni tulevani pari tuntia tavallista myöhemmin kotiin. Edessäni oli pino pomon mielestä erittäin tärkeitä materiaalinhallinta kaavioita joista pitäisi saada selkokielinen lyhennelmä aikaiseksi illan aikana. Sihteerini Tanja huikkasi oven raosta suuntaavansa kotia kohti ja toivotti tsemppiä ensimmäisille ylitöille.

Tanjaa olin kyllä usein salaa katsellut sillä silmällä, ja minusta tuntui että hän tiesi sen. Tänäänkin olivat rintaliivit jäänet vahingossa laittamatta syntisen seksikkään topin alle, joten olin saanut koko päivän ihailla hänen suuria ja näkyviä nännejään jotka seksikkäästi nöpöttivät paidan läpi. Tiukat housut eivät myöskään jättäneet paljon arvailujen varaa hänen upean peppunsa kiinteydestä. Usein olin myös aivan kuin huomaamatta puristanut hänen tiukkoja pakaroitaan ja saanut ”vastalahjana” tuntea Tanjan sormet housuni etumuksella. Hänen koko olemuksensa tihkui seksiä.

Tanja oli 21-vuotias juuri sihteeriopistosta valmistunut kiimapakkaus. Hänellä oli vaaleat hiukset, eloisat silmät, kauniit kasvot ja uskomattoman seksikäs ja kiinteä vartalo. Ennen kaikkea hänen suuret rintansa aiheuttivat miespuolisissa työkavereissa hullaannusta. Lähes päivittäin joku firman pikkupomoista kouri häntä sivummalla toimisto aulasta. Tänään viimeksi tiedotuspäällikkö antoi hänelle ohjeita yhtiön tiedotus linjasta...naimalla tätä wc:ssä. Niistä äänistä tuskin voi erehtyä. Olin jopa kerran seurannut peilin kautta kuinka hän imi spermat varatoimitusjohtajan, 54-vuotiaan, pyöreän miehen, kullista. Tuntui että Tanja nautti suunnattomasti tästä miesten seksuaalisesta kiinnostuksesta.

Aloin syventyä kaavioihin ja diagrammeihin kun kuulin jostain sivummalta Tanjan äänen huutavan ”Ei! Älkää! Mä en haluu mitään tämmöstä!” Matala mies ääni vastasi tähän ”Nyt hiljaa huora! Saat kerrankin kyrpää niin että ei aina tarvi olla flirttailemassa kahvihuoneessa!” Toinen mies ääni sanoi ”Niin meidän pikku Tanja panopuumme! Kohta saat kovaa kalua joka reikään! Ja spermat sisääs!” Vielä kolmas mies ääni, joka kuulosti erehdyttävästi projekti managerimme ääntä, sanoi ”Pitäkää kiinni siitä huorasta ja sulkekaa sen suu niin mä revin vaatteet sen päältä!”

Ristiriitaiset ajatukset vilisten päässäni lähdin kohti sivuhuonetta josta äänet kantautuivat. Toisaalta oli pöyristyttävää kuulla että työkaverini aikoivat raiskata Tanjan, mutta ajatus kolmesta miehestä naimassa Tanjaa sai veren pakkautumaan suureen kulliini.

Suuren viherkasvin takaa seurasin tilanteen kehitystä. Pertti, projektimanagerimme riisui hitaasti Tanjaa vaatteista, kun kaksi muuta, Pena ja Kari, pitivät Tanjan hiljaisena ja aisoissa. Kari alkoi nuolla Tanjan kasvoja ja kaivoi kohta munansa esiin ja alkoi työntää sitä Tanjan suuhun. Pertti oli saanut Tanjan housut revittyä pois ja kopeloi rajusti hänen vittuaan. Pena puolestaan oli repinyt hätäisesti Tanjan topin riekaleiksi ja leipoi ja imi rajusti noita mahtavia tissejä ja ennen kaikkea suuria ruskeita nännejä.

Tanja makasi toimistopöydällä ja vastusti aluksi miesten himoa häntä kohtaan, mutta pian hän ihan selvästi alkoi nauttia miesten todella kovakouraisesta käsittelystä. Pian Pertti lopetti sormiensa työntelyn pilluun ja kaivoi kullinsa esiin. Se olikin todella iso. Hän survaisi sen rajusti Tanjan arvattavastikin tiukkaan pilluun. Tanja ulvahti kivusta kun pomon kyrpä painui syvälle hänen sisäänsä. Mutta pian hän alkoi huohottamaan kiimoissaan, ja alkoikin huutaa ”Naikaa mua kaikki! Mä haluan teidät kaikki sisääni! Antakaa mulle sitä kovaa kyrpää! Aah..Iiih..Iiih! Pomo teki parhaansa survoessaan kulliaan nuoren Tanjan tiukkaan pilluun. Mutta häneltä oli selvästikin lasti jo tulossa, Pertti veti munansa ulos pillusta ja vei sen Tanjan suulle ja huusi ”Ime sitä huora! Niele se kaikki!” Tanja otti ison kullin suuhunsa ja imi spermat pomostaan inisten ja ynisten Karin jatkaessa siitä mihin Pertti jäi.

Kari työntyi vuorostaan Tanjan ahtaaseen vittuun ja alkoi armottoman nainnin ja nainen huusi kuin tapettava sika kullin porautuessa hänen sisäänsä. Pertti oli edelleen kullinsa kanssa Tanjan kasvojen lähellä ja nautti naisen käsien taitavasta runkkauksesta. Pena oli saanut kyrpänsä Tanjan huulten väliin ja nautti suunnattomasti hänen imutuksestaan ja nuolemisestaan.

Sitten Pena alkoi hokea ”Naidaan tätä huoraa perseeseen! Sä haluat kullin perseesees! Etkö haluakin huora!?” Mies porukka käänsi avuttoman naisen vatsalleen toimiston pöydälle... Pertti ja Kari pitivät Tanjaan pihdeissään ja vuoron perään tunkivat kyrpäänsä huoransa imettäväksi kun Kari alkoi hitaasti porata paksua asettaan Tanjan todella ahtaaseen ja neitseelliseen perseeseen. Tanjan ilmeessä oli tiettyä pakokauhua kun kolme miestä aikoivat kaikki naida häntä niin tiukkaan peppuun.

Pena oli päässyt tavoitteeseensa ja nai armottomalla tahdilla Tanjaa. Nainen huusi todella kiimaisena ja ilme oli samalla nautinnollinen ja tuskainen. Penan ei tarvinnut kauaakaan jyystää tiukkaa anusta kun hän jo tuli mahtavana suihkuna Tanjan päälle. Sen jälkeen Pertti ja Kari naivat vuoronperään myös Tanjaa tiukaan ryppyreikään ja nainen huusi tuskissaan. Mutta kuitenkin oli aistittavissa että hän nautti suunnattomasti tästä ”huorana” olemisesta.

Kun kaikki kolme miestä olivat vuorollaan laskeneet lastinsa Tanjan suurillle rinnoille ja he tuntuivat saaneensa tarpeeksi sihteeriköstä astuin esiin kasvin suojista ja avasin housuni ja paljastin Tanjalle todella suuren kyrpäni. Sillä on pituutta yli 25 senttiä ja paksuutta kuin pesäpallomailalla. Tanja huomasi valtavan aseeni ja ryhtyikin heti kiihottamaan minua kielellään. Muut miehet seurasivat mielenkiinnolla tapahtumia. Tanja imi syntisillä punaisilla nuoren kiimaisen naisen huulillaan minua taivaallisesti. Hänen suihinottonsa oli todella ammattimaista. Lopulta aikani nautittua käänsin hänet peppu pystyyn vasten toimiston pöytää.

Aluksi hankasin terskallani Tanjan nuorta ja nälkäistä pillua ja hän rukoili minua tulemaan sisäänsä. Tanja huusi ”Jumalauta jätkä! Nyt työnnät sen kyrpäs mun sisään ja nait multa tajun kankaalle!” Tanja kävi todella kuumana ja hän todella vaati kullia tiukan reikänsä täytteeksi. Asetin kyrpäni pillun huulille ja aloin hitaasti mutta varmasti työntää sitä Tanjan sisään. Ymmärtäessään kuinka suuri kyrpäni todellakin oli hän alkoi anella ”Ei! Mä repeän! Älkää tehkö sitä!” Nimittäin muut kolme miestä olivat siirtyneet lähemmäs jä pitivät kiinni Tanjasta. Hekin halusivat nähdä kuinka nuori kiimattaremme saisi kerrankin kunnon kokoista kullia.

Olin päässyt jo lähes pohjaan asti ja viimeiset viisi senttiä survaisin todella voimalla Tanjan pillun uumeniin. Hän kirkaisi kun paksu aseeni oli lopultakin kokonaan hänen sisällään. Aloin hitaasti naida häntä takaa päin puhuen samalla hänelle rivoja. ”Nyt saat Tanja pilluus semmosta kullia että et oo koskaan vastaavaa kokenut! Tuntuuko hyvältä huora! Sä taidat nauttia tästä!”

Jokaisella ulosvedolla Tanjan märästä pillusta valui nesteitä hänen reisilleen ja olin tässä vaiheessa kiihdyttänyt tahdin armottoman riettaaksi. Hakkasin kullillani naisen tiukkaa vittua niin että hänen täytyi vaan haukkoa henkeään ja huutaa kiimassa. Tanjan kirkuminen täytti toimisto huoneen ”IIh! Iiih! Uii! Aaah!” Miehet olivat tiukentaneet otettaan Tanjasta ja hän ei voinut kuin alistua suuren kyrpäni armoille.

Hänen nuori pillunsa oli niin tiukkaa ja kiinteää tavaraa että lastini alkoi olla jo uhkaavan lähellä. Päätin että Tanja saisi imeä spermani ja vedin räjähtämispisteessä olevan kullini ulos ja vein sen Tanjan huulten hamuttavaksi. Hän ottikin sen syvälle suuhunsa imi sitä hetken ja kun tunsi että nyt tavaraa alkaa suuhun tulla aloitti nielemisen. Spermaa pursusi Tanjan huulilta ja se valui pitkin hänen leukaansa. Lastini olikin tällä kertaa todella suuri, enhän ollut pariin viikkoon pääsyt takomaan vaimoni vittua. Taivaallisen laukeamiseni jälkeen kaikki olivat vihdoinkin saaneet tarpeensa tyydytetyksi. Tanja tokaisi ”Huh huh. Mä en oo koskaan saanut yhtä montaa orkkua. Eikös pojat oteta joskus uusiksi tämä pano? Ainaski sut mä haluun tuon mahtavan kullis kanssa sisääni!”

Tästä alkoikin todellinen nainti suhde Tanjan ja minun välilleni. Lähes päivittäin purimme työ paineita jossain syrjäisessä toimisto huoneessa. Kerran sovimme jopa seuraavanlaisen järjestelyn. Tiedossa oli todella kuiva palaveri ja Tanja piiloutui palaverin ajaksi pöydän alle ja imi kullistani spermat salaa muitten katseilta. Samalla kertaa hän kyllä hoiteli muitakin palaverissa istuneita työtovereita. Mm. naispuolisen tuotekehityspäällikkömme. Mahtoi hän hämmästyä kun sihteerikkö nosti hänen lyhyen mininsä ylös ja alkoi nuolla hänen märkää vakoaan. Tanjan, Kristiinan ja minun välisistä upeista panoista voisinkin keroa sitten joskus toiste. Se se vasta kiimainen tarina olisikin.

- Nuoret sihteerit vasta jotain ovat-

4

3356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennenkin

Etkö keksinyt omaa stooria?

• jari

uskomattoman paska juttu!!!!

• Jenni

Naista alentava, paska juttu, ja kaiken lisäksi kopioitu!

• Jenni

Naista alentava, paska juttu, ja kaiken lisäksi kopioitu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57