http://www.youtube.com/watch?v=USD-uU2Qw5w
aika lyhyt pätkä mutta siinä se on.
MJ studiossa, video osa 2.
9
495
Vastaukset
- liberian girl
aivan mahtava
- Sanos muuta!!!
Voi että!!! MJ on mahtava.. Ja se peruukkiki sopii sille just täydellisesti ja se on hieno peruukkiiiii
- zeromjj-d
Sanos muuta!!! kirjoitti:
Voi että!!! MJ on mahtava.. Ja se peruukkiki sopii sille just täydellisesti ja se on hieno peruukkiiiii
Mä kuolen..... Mä katoin sen vaemaa miljoona kertaa uudestaan ja uudestaan... Niin hyvä, vaikka kestiki nii vähä aikaa.. Ja toi peruukki... aah... sopii ihan täydellisesti, en ymmärrä miks jotkut sitä vihaa... :(
- I <3 MJ 4ever
zeromjj-d kirjoitti:
Mä kuolen..... Mä katoin sen vaemaa miljoona kertaa uudestaan ja uudestaan... Niin hyvä, vaikka kestiki nii vähä aikaa.. Ja toi peruukki... aah... sopii ihan täydellisesti, en ymmärrä miks jotkut sitä vihaa... :(
Voi miten sulonen!!! Se peruukki on ihana... *Slurps*
Ihanaa nähdä Mike noin hyvässä vedossa! Peruukki on kaunis, Mike on kaunis...*Mesmerized*
- minä vain
michael jacksonille EI ole peruukkia.
- dvx
minä vain kirjoitti:
Michael Jacksonilla ON peruukki, jos nyt sitä yritit sanoa, Mutta joskus kyllä tuntuu ettei hänelle tosiaankaan taida löytyä kunnollista kun kattelee jotain teoksia mitä hänellä on päässään ollut ;)
- Smelly
minä vain kirjoitti:
Kyllä Michael vaan käyttää peruukkeja. Hiuslisistä en tiedä tänä päivänä, mutta on ainakin käyttänyt.
- Xen
"Joooh siis aivan ihana", en vaan ymmärrä mitä joku näkee Michaelin tämänhetkisessä ulkonäössä!! Järkyttävä niin järkyttävä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265