http://www.youtube.com/watch?v=USD-uU2Qw5w
aika lyhyt pätkä mutta siinä se on.
MJ studiossa, video osa 2.
9
496
Vastaukset
- liberian girl
aivan mahtava
- Sanos muuta!!!
Voi että!!! MJ on mahtava.. Ja se peruukkiki sopii sille just täydellisesti ja se on hieno peruukkiiiii
- zeromjj-d
Sanos muuta!!! kirjoitti:
Voi että!!! MJ on mahtava.. Ja se peruukkiki sopii sille just täydellisesti ja se on hieno peruukkiiiii
Mä kuolen..... Mä katoin sen vaemaa miljoona kertaa uudestaan ja uudestaan... Niin hyvä, vaikka kestiki nii vähä aikaa.. Ja toi peruukki... aah... sopii ihan täydellisesti, en ymmärrä miks jotkut sitä vihaa... :(
- I <3 MJ 4ever
zeromjj-d kirjoitti:
Mä kuolen..... Mä katoin sen vaemaa miljoona kertaa uudestaan ja uudestaan... Niin hyvä, vaikka kestiki nii vähä aikaa.. Ja toi peruukki... aah... sopii ihan täydellisesti, en ymmärrä miks jotkut sitä vihaa... :(
Voi miten sulonen!!! Se peruukki on ihana... *Slurps*
Ihanaa nähdä Mike noin hyvässä vedossa! Peruukki on kaunis, Mike on kaunis...*Mesmerized*
- minä vain
michael jacksonille EI ole peruukkia.
- dvx
minä vain kirjoitti:
Michael Jacksonilla ON peruukki, jos nyt sitä yritit sanoa, Mutta joskus kyllä tuntuu ettei hänelle tosiaankaan taida löytyä kunnollista kun kattelee jotain teoksia mitä hänellä on päässään ollut ;)
- Smelly
minä vain kirjoitti:
Kyllä Michael vaan käyttää peruukkeja. Hiuslisistä en tiedä tänä päivänä, mutta on ainakin käyttänyt.
- Xen
"Joooh siis aivan ihana", en vaan ymmärrä mitä joku näkee Michaelin tämänhetkisessä ulkonäössä!! Järkyttävä niin järkyttävä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347212Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714408- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242997- 741962
- 1531836
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151774Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448