Kuinka open offisessa saa copyright-merkin tekstinkäsittelyssä?
Copyright-merkki
7
10673
Vastaukset
ascii-koodilla alt 184 => ©
Kai OOllakin voi lisätä merkistöstä- Tumpelo
Löysin jo, mutta kiitti kumminkin. Se löytyy Lisää-merkit-valikosta.Ascii ei toimi mun käyttöjärjestelmässä.
Tumpelo kirjoitti:
Löysin jo, mutta kiitti kumminkin. Se löytyy Lisää-merkit-valikosta.Ascii ei toimi mun käyttöjärjestelmässä.
Siis miksi ei toimi?
Periaatteessa ascii toimii kaikissa käyttiksissä, vai olenko ihan väärässä?
NumLock päällä ja alt numeronäppäimet- sama tumpeloinen
annoona kirjoitti:
Siis miksi ei toimi?
Periaatteessa ascii toimii kaikissa käyttiksissä, vai olenko ihan väärässä?
NumLock päällä ja alt numeronäppäimetEn ole atk-ihme, joten en tiedä, mutta ei se kyllä mulla toimi. Ja kun googletin, niin jossain sanottiin, että se toimii dos-pohjaisissa. Ymmärtääkseni nämä uudet ei ole dos-pohjaisia? Eli johtuisiko siitä. Lisäksi open office writerissä ei ainakaan tapahtunut mitään, mutta voi olla että wordissa toimii.
- hessu781
sama tumpeloinen kirjoitti:
En ole atk-ihme, joten en tiedä, mutta ei se kyllä mulla toimi. Ja kun googletin, niin jossain sanottiin, että se toimii dos-pohjaisissa. Ymmärtääkseni nämä uudet ei ole dos-pohjaisia? Eli johtuisiko siitä. Lisäksi open office writerissä ei ainakaan tapahtunut mitään, mutta voi olla että wordissa toimii.
Siis pidä ALT alaspainettuna kun laitat sen numerosarjan...
- mackaera
sama tumpeloinen kirjoitti:
En ole atk-ihme, joten en tiedä, mutta ei se kyllä mulla toimi. Ja kun googletin, niin jossain sanottiin, että se toimii dos-pohjaisissa. Ymmärtääkseni nämä uudet ei ole dos-pohjaisia? Eli johtuisiko siitä. Lisäksi open office writerissä ei ainakaan tapahtunut mitään, mutta voi olla että wordissa toimii.
Kaikissa tietokoneissa on pohjalla bios jonka päällä on dos jonka päällä on jokin käyttö järjestelmä.
Ei minun mielestä toistaiseksi ole keksitty dossin korviketta. - hehehehe
mackaera kirjoitti:
Kaikissa tietokoneissa on pohjalla bios jonka päällä on dos jonka päällä on jokin käyttö järjestelmä.
Ei minun mielestä toistaiseksi ole keksitty dossin korviketta.hah hah!!! Kaikki on dos-pohjasia. LOL!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884