Menkää sivuille (spyro sivut)

Spyro-fani

Kirjoita googleen spyro, ja sitten painat '' Spyro a new beginning'' , vähä hyvä musiikki, niitä on 4 kappaletta, siinä on myös hyviä spyro 6:sen videoita
Spyro on oudon näköinen siinä!, kantsii kattoa!

9

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ember

      Missä ne spyro 6sen videot on sillä sivulla?:D
      En löytäny niitä mistään niin voitko valaista vähän?:D kiitos:D

      • Spyrofani

        Ne löytyy: ''Mediasta'' Ne on hyviä videoita mulla on Ps1: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer ja spyro year of the dragon. Ja Ps2: Spyro a hero's tail, mitkä spyrot sulla on vai onko sulla? Eikös tuo ember joka on sulla nimi merkkinä niin ole se tyttö lohikäärme, kyllä se oli, niin mä muistan.
        Siinä on hyviä musiikkeja kuuntele ne kaikki musiikit, oon pelannut mun kaverin työnä tuota Spyro: a new beginning se oli hyvä se alku video se spyro oli violetin värisessä munassa sitten yksi punainen iso lohikäärme (ignitus) laittois sen spyron munan eli se minkä sisällä se oli niin laittoi veteen ajelehtimaan siinä tuli se 3 kappale kun se laittoi sen veteen, se a new beginning meinaa: ''uusi alku'' koska se spyro syntyy uudelleen siinä, ja pelastaa maailman yheltä mustalta lohikäärmeeltä, joka on paha, ostan itse sen spyro: a new beginning koska se oli niin hyvä!!


      • Ember
        Spyrofani kirjoitti:

        Ne löytyy: ''Mediasta'' Ne on hyviä videoita mulla on Ps1: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer ja spyro year of the dragon. Ja Ps2: Spyro a hero's tail, mitkä spyrot sulla on vai onko sulla? Eikös tuo ember joka on sulla nimi merkkinä niin ole se tyttö lohikäärme, kyllä se oli, niin mä muistan.
        Siinä on hyviä musiikkeja kuuntele ne kaikki musiikit, oon pelannut mun kaverin työnä tuota Spyro: a new beginning se oli hyvä se alku video se spyro oli violetin värisessä munassa sitten yksi punainen iso lohikäärme (ignitus) laittois sen spyron munan eli se minkä sisällä se oli niin laittoi veteen ajelehtimaan siinä tuli se 3 kappale kun se laittoi sen veteen, se a new beginning meinaa: ''uusi alku'' koska se spyro syntyy uudelleen siinä, ja pelastaa maailman yheltä mustalta lohikäärmeeltä, joka on paha, ostan itse sen spyro: a new beginning koska se oli niin hyvä!!

        ahaaa kiitos tiedosta :P
        Mulla itelläni on: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer, Spyro:year of the dragon, Spyro:enter the dragonfly, Spyro:A hero's tail ja Spyro:A new beginnig ^^
        Ja sit löytyy koneelta Spyro1:sen soundtrack ja musaa spyro2:sta ja kolmosesta :PP
        Ja sit miulla on vielä Spyro avaimenperä ;D

        Niin, siinä uudessa Spyrossa on hyvät musiikit^^
        Se on ihana kappale juuri se 3,joka soi siellä Spyron sivuilla ^^


      • Spyrofani
        Ember kirjoitti:

        ahaaa kiitos tiedosta :P
        Mulla itelläni on: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer, Spyro:year of the dragon, Spyro:enter the dragonfly, Spyro:A hero's tail ja Spyro:A new beginnig ^^
        Ja sit löytyy koneelta Spyro1:sen soundtrack ja musaa spyro2:sta ja kolmosesta :PP
        Ja sit miulla on vielä Spyro avaimenperä ;D

        Niin, siinä uudessa Spyrossa on hyvät musiikit^^
        Se on ihana kappale juuri se 3,joka soi siellä Spyron sivuilla ^^

        Jaa sulla on ne kaikki :)! Se 3 kappale on jotenkin niin hyvä musiikki, Ookko päässy sitä spyro 6 eli spyro: a new beginniä läpi?


      • Ember
        Spyrofani kirjoitti:

        Jaa sulla on ne kaikki :)! Se 3 kappale on jotenkin niin hyvä musiikki, Ookko päässy sitä spyro 6 eli spyro: a new beginniä läpi?

        Oon kyl tosi lähellä loppuu siinä pelissä,en oo vaan kerinny pelata nyt sitä :/
        Varmaan tässä viikonlopulla pitäis pelailla ^^


    • Spyrofani

      Ja menkää tollaisiin spyro hero's tail sivuihin sielä on 2 hyvää musiikkia!Kirjoita googleen spyro a hero's tail ja sitten painat
      herostail.spyrothedragon.com - Spyro A Heros Tail
      sielä on tommonen linkki painat siitä saat toisen musiikin kun painat dark gemssiä, se heros tail on oikeen pelinä hyvä kun mulla on se sain sen joulu lahjaksi!

      • Spyrofani

        www.freewebs.com/mardu95
        Tuos linkis on mun Spyro sivut! Kirjoitelkaahan "Vieraskirjaan"!!! P.s: Toivon että pidäte niistä! =)


      • ??????
        Spyrofani kirjoitti:

        www.freewebs.com/mardu95
        Tuos linkis on mun Spyro sivut! Kirjoitelkaahan "Vieraskirjaan"!!! P.s: Toivon että pidäte niistä! =)

        mulla on spyro 1,spyro 2, spyro 3, spyro a heros tail (en muista miten kirjotetaan)
        spyro 6, spyro 7,spyro 8, ja spyro pehmo ja spyro pipo ja spyro laukku en muista pelien nimiä tarkkaan spyro on mun lemppari pelisarja!


      • ??????
        ?????? kirjoitti:

        mulla on spyro 1,spyro 2, spyro 3, spyro a heros tail (en muista miten kirjotetaan)
        spyro 6, spyro 7,spyro 8, ja spyro pehmo ja spyro pipo ja spyro laukku en muista pelien nimiä tarkkaan spyro on mun lemppari pelisarja!

        Puhelimes ainaki 30 kappaletta spyro musaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe