Kirjoita googleen spyro, ja sitten painat '' Spyro a new beginning'' , vähä hyvä musiikki, niitä on 4 kappaletta, siinä on myös hyviä spyro 6:sen videoita
Spyro on oudon näköinen siinä!, kantsii kattoa!
Menkää sivuille (spyro sivut)
9
691
Vastaukset
- ember
Missä ne spyro 6sen videot on sillä sivulla?:D
En löytäny niitä mistään niin voitko valaista vähän?:D kiitos:D- Spyrofani
Ne löytyy: ''Mediasta'' Ne on hyviä videoita mulla on Ps1: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer ja spyro year of the dragon. Ja Ps2: Spyro a hero's tail, mitkä spyrot sulla on vai onko sulla? Eikös tuo ember joka on sulla nimi merkkinä niin ole se tyttö lohikäärme, kyllä se oli, niin mä muistan.
Siinä on hyviä musiikkeja kuuntele ne kaikki musiikit, oon pelannut mun kaverin työnä tuota Spyro: a new beginning se oli hyvä se alku video se spyro oli violetin värisessä munassa sitten yksi punainen iso lohikäärme (ignitus) laittois sen spyron munan eli se minkä sisällä se oli niin laittoi veteen ajelehtimaan siinä tuli se 3 kappale kun se laittoi sen veteen, se a new beginning meinaa: ''uusi alku'' koska se spyro syntyy uudelleen siinä, ja pelastaa maailman yheltä mustalta lohikäärmeeltä, joka on paha, ostan itse sen spyro: a new beginning koska se oli niin hyvä!! - Ember
Spyrofani kirjoitti:
Ne löytyy: ''Mediasta'' Ne on hyviä videoita mulla on Ps1: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer ja spyro year of the dragon. Ja Ps2: Spyro a hero's tail, mitkä spyrot sulla on vai onko sulla? Eikös tuo ember joka on sulla nimi merkkinä niin ole se tyttö lohikäärme, kyllä se oli, niin mä muistan.
Siinä on hyviä musiikkeja kuuntele ne kaikki musiikit, oon pelannut mun kaverin työnä tuota Spyro: a new beginning se oli hyvä se alku video se spyro oli violetin värisessä munassa sitten yksi punainen iso lohikäärme (ignitus) laittois sen spyron munan eli se minkä sisällä se oli niin laittoi veteen ajelehtimaan siinä tuli se 3 kappale kun se laittoi sen veteen, se a new beginning meinaa: ''uusi alku'' koska se spyro syntyy uudelleen siinä, ja pelastaa maailman yheltä mustalta lohikäärmeeltä, joka on paha, ostan itse sen spyro: a new beginning koska se oli niin hyvä!!ahaaa kiitos tiedosta :P
Mulla itelläni on: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer, Spyro:year of the dragon, Spyro:enter the dragonfly, Spyro:A hero's tail ja Spyro:A new beginnig ^^
Ja sit löytyy koneelta Spyro1:sen soundtrack ja musaa spyro2:sta ja kolmosesta :PP
Ja sit miulla on vielä Spyro avaimenperä ;D
Niin, siinä uudessa Spyrossa on hyvät musiikit^^
Se on ihana kappale juuri se 3,joka soi siellä Spyron sivuilla ^^ - Spyrofani
Ember kirjoitti:
ahaaa kiitos tiedosta :P
Mulla itelläni on: Spyro the dragon, Spyro:gateway to glimmer, Spyro:year of the dragon, Spyro:enter the dragonfly, Spyro:A hero's tail ja Spyro:A new beginnig ^^
Ja sit löytyy koneelta Spyro1:sen soundtrack ja musaa spyro2:sta ja kolmosesta :PP
Ja sit miulla on vielä Spyro avaimenperä ;D
Niin, siinä uudessa Spyrossa on hyvät musiikit^^
Se on ihana kappale juuri se 3,joka soi siellä Spyron sivuilla ^^Jaa sulla on ne kaikki :)! Se 3 kappale on jotenkin niin hyvä musiikki, Ookko päässy sitä spyro 6 eli spyro: a new beginniä läpi?
- Ember
Spyrofani kirjoitti:
Jaa sulla on ne kaikki :)! Se 3 kappale on jotenkin niin hyvä musiikki, Ookko päässy sitä spyro 6 eli spyro: a new beginniä läpi?
Oon kyl tosi lähellä loppuu siinä pelissä,en oo vaan kerinny pelata nyt sitä :/
Varmaan tässä viikonlopulla pitäis pelailla ^^
- Spyrofani
Ja menkää tollaisiin spyro hero's tail sivuihin sielä on 2 hyvää musiikkia!Kirjoita googleen spyro a hero's tail ja sitten painat
herostail.spyrothedragon.com - Spyro A Heros Tail
sielä on tommonen linkki painat siitä saat toisen musiikin kun painat dark gemssiä, se heros tail on oikeen pelinä hyvä kun mulla on se sain sen joulu lahjaksi!- Spyrofani
www.freewebs.com/mardu95
Tuos linkis on mun Spyro sivut! Kirjoitelkaahan "Vieraskirjaan"!!! P.s: Toivon että pidäte niistä! =) - ??????
Spyrofani kirjoitti:
www.freewebs.com/mardu95
Tuos linkis on mun Spyro sivut! Kirjoitelkaahan "Vieraskirjaan"!!! P.s: Toivon että pidäte niistä! =)mulla on spyro 1,spyro 2, spyro 3, spyro a heros tail (en muista miten kirjotetaan)
spyro 6, spyro 7,spyro 8, ja spyro pehmo ja spyro pipo ja spyro laukku en muista pelien nimiä tarkkaan spyro on mun lemppari pelisarja! - ??????
?????? kirjoitti:
mulla on spyro 1,spyro 2, spyro 3, spyro a heros tail (en muista miten kirjotetaan)
spyro 6, spyro 7,spyro 8, ja spyro pehmo ja spyro pipo ja spyro laukku en muista pelien nimiä tarkkaan spyro on mun lemppari pelisarja!Puhelimes ainaki 30 kappaletta spyro musaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4432693Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3942338Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1682273- 5002053
- 991969
- 71524
- 2381180
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.191124Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41922Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut25856