kun lähden pihasta aamulla. Siis renkaat on vähän lutussa, vaikka paineet on kohdallaan, niin alussa aika pompotusta, mutta tasoittuu sitten ajan kuluessa. Onko tää onkelma pelkästään paarumien vai onko ne yleensä niittenkään vai myös ns. laaturenkaiden.
raktori pompottaa
8
2147
Vastaukset
- Ulko-Huussi
aikoinaan minulla oli Fiat 124:nen ja siihen olin hankkinut muistaakseni Pirellin talvirenkaat, jossa luki kyljessä jotain Nylonvahvistettu.
Hepskukkuu, kun kovalla pakkasella lähti aamulla ajelemaan ajelemaan, niin auto pomppi kuin kenguru muutaman kilometrin ennenkuin kulku vähän tasaantui.
En tiedä kuluukos tämä tähän asiaan ollenkaan, mutta kuitenkin kirjoittelin. - tahtoo kaikissa
ollo ainakin josain määrin.
- kuuno iivari
minulla setorissa miseliinit ja ne ainakin pompii jonkin aikaa itse ajatellut vaihtaa paarumeihin nehän pitäs olla laadukkaat renkaat.
- mb-trac
pikkusen pompottaa aluksi oli rengas mikä tahansa.
- traktorimies jo 3 sukupolves
kyllä ainaski suurin osa renkaista pompottaa... ainaki jos seissyt yli 2 vrk. Kokemusta monesta merkistä... Yhes traktoris turkkilaiset renkaat... Tosi hyvät ristikudosrenkaat, paitsi että toinen takarengas pomppii aluksi kilometrin matkan, toinen ei yhtään. Yks vaihtoehto on ns. sorvata renkaista vähän... toimi ainaski yhessä tapauksessa meillä. Suosittelen noita turkkilaisia, hinta-laatu todella hyvä. Ne käyttää renkaisiin vielä aitoa kumia, pito hyvä. Muut merkit, ja varsinki tunnetut laittaa nykyään sekaan aivan liikaa muovia, että sais kestävyyttä maantielle. Ja pidon kustannuksella. noi turkkilaiset muuten merkiltään Petlas. Sopivat ainaski hyvin metsään, huippupitonsa (myös lumella) vuoksi.
Etukuormaaja, jossa ns. softit, tasoittaa kummasti noi pomppimiset, samoin jousitus etupäässä auttaa.- mb-trakis
taitaa jouset olla.
- pomp
mb-trakis kirjoitti:
taitaa jouset olla.
Pomppiihan ne joskus,ja ristikudospyörät erityisesti.Vyörengas olis parempi ja pikkusen vähemmän pompotin maantielle vaan mehtään en menis,voipi puhketa herkästi kunnei kankaita sivuja tukemas.
- renkaat
pomp kirjoitti:
Pomppiihan ne joskus,ja ristikudospyörät erityisesti.Vyörengas olis parempi ja pikkusen vähemmän pompotin maantielle vaan mehtään en menis,voipi puhketa herkästi kunnei kankaita sivuja tukemas.
eipä ole moista tullu ennen huomattua .venäläiset mammutit .ei pomputtele .ja nokian metsä forestit .ei pompi.mutta kaikki tavalliset pari kankaiset renkaat hyppii ja pomppii niin että kyytillä ei pysy paskoilla ja huonoilla renkailla ei tee mitään muutako menee rahat hukkaan menkää hyvät miehet ostamaan renkaat koneisiin loppuu pomputus mutta mulla kyllä traktorit ovat 100-90 110-90 130-90 140-90 160-90 180-90 155 nyykkäri 190 nyykkäri ja deutseja 4 ursuksia 5 vanhimpana 1880
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823