alavatsakivut

neilikka

Onko normaalia, että kohdun seutu on hiukan arka ja nipistelee, jomotuksia - liikkuessa, sitä painaessa, ja muutoin? Tuntemukset ovat lyhyen aikaa vain, hetkittäin.Voiko se liittyä muutoksiin horminitoiminnassa, siten kohdussa, ollen luonnollista? Kuukautiset ovat pätkineet, nyt olleet poissa kolme kuukautta. Hikoiluvaihekin oli, helpotti itsekseen.

7

12702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdevuosioireisiin

      Minulla on ajoittain myös hirvittävän kovia alavatsakipuja. Tutkittu on ja ne ajottuvat aina ovulaatioaikaan.

      Lääkäri on sanonut niiden olevan munasolunirtoamiskipuja vaihdevuosissa voivat olla kovasti kipeitä. Olen 50 ja minulla on vielä kuukautiset ja kovilla kivuilla. Olen saanut Litalgin suppoja niihin ja ne auttavat hyvin.

      • gynekologilla

        poisjääneet useat kuukautiset voi kerätä myös limakalvon liikakasvua.


      • alkuperäinen kysyjä
        gynekologilla kirjoitti:

        poisjääneet useat kuukautiset voi kerätä myös limakalvon liikakasvua.

        Mitä sille tehdään, jos olisi limakalvon liikakasvua, ja onko haitallista ?Nyt ovat olleet vain yhdet kuukautiset viiteen kuukauteen,ja kohdun seutu tuntuu oudolle. Miten on jos käyttää luonnonmukaisia estrogeenejä, soijaa yms. voiko se olla pahaksi ilman keltarauhashormonia?Aion mennä gynelle.


      • alkuperäinen kysyjä
        gynekologilla kirjoitti:

        poisjääneet useat kuukautiset voi kerätä myös limakalvon liikakasvua.

        Mitä sille tehdään, jos olisi limakalvon liikakasvua, ja onko haitallista ?Nyt ovat olleet vain yhdet kuukautiset viiteen kuukauteen,ja kohdun seutu tuntuu oudolle. Miten on jos käyttää luonnonmukaisia estrogeenejä, soijaa yms. voiko se olla pahaksi ilman keltarauhashormonia?Aion mennä gynelle.


      • ominpäin ei
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

        Mitä sille tehdään, jos olisi limakalvon liikakasvua, ja onko haitallista ?Nyt ovat olleet vain yhdet kuukautiset viiteen kuukauteen,ja kohdun seutu tuntuu oudolle. Miten on jos käyttää luonnonmukaisia estrogeenejä, soijaa yms. voiko se olla pahaksi ilman keltarauhashormonia?Aion mennä gynelle.

        Täällä ne koko ajan suosittelee luonnonmukasia hormioneja, mutta ei missään nimessä. Kohdun liikakasvuun annetaan keltarauhashormonia, ei estrogeeniä. Estrogeniä on liikaa keltarauhashormonin nähden.

        Kyllä täytyy uskoa lääkäriä vaan eikä kuvitella itse olevansa lkääkäri. Ei mitään kokeiluja ominpäin. Kohdun limakalvon liikakasvua on mulla ollut ja pramalut nor keltarauhasta määrätty siihen. Kaavinnassa olen ollut kaksi kertaa sen vuoksi.

        Ne estrogeenit annetaan just päinvastaiseen tilanteeseen. Siis omin päin lääkitykset voivat todella pahentaa sitä kohdubn limakalvon liikakasvua, just estrogeeneillä. Luontaistuote vaikuttaa lääkkeen tavoin täytyy ymmärtää nyt, että ei itse lääketyksiä. Eri asia jos on vain niitä hikoiluja ja vainoharhaisuutta, niihin voi yrittää niitä luontaisestrogenejä, ei runsaisiin vuotoihin.


      • ultrassa näkemään
        ominpäin ei kirjoitti:

        Täällä ne koko ajan suosittelee luonnonmukasia hormioneja, mutta ei missään nimessä. Kohdun liikakasvuun annetaan keltarauhashormonia, ei estrogeeniä. Estrogeniä on liikaa keltarauhashormonin nähden.

        Kyllä täytyy uskoa lääkäriä vaan eikä kuvitella itse olevansa lkääkäri. Ei mitään kokeiluja ominpäin. Kohdun limakalvon liikakasvua on mulla ollut ja pramalut nor keltarauhasta määrätty siihen. Kaavinnassa olen ollut kaksi kertaa sen vuoksi.

        Ne estrogeenit annetaan just päinvastaiseen tilanteeseen. Siis omin päin lääkitykset voivat todella pahentaa sitä kohdubn limakalvon liikakasvua, just estrogeeneillä. Luontaistuote vaikuttaa lääkkeen tavoin täytyy ymmärtää nyt, että ei itse lääketyksiä. Eri asia jos on vain niitä hikoiluja ja vainoharhaisuutta, niihin voi yrittää niitä luontaisestrogenejä, ei runsaisiin vuotoihin.

        onko limakalvo epänormaalin paksu. Kaavinnan jälkeen annetaan keltarauhashormoniresepti (yleensä kai Primalut Nor)muutama kuukausi.
        Voi siinä olla perää että jotkut estrogeenisesti vaikuttavat luontaistuotteet voivat paksuntaa limakalvoa. Itsellä saattoi olla mehiläistuotteet(Royal Gele), jotka edesauttoi asiaa.
        Toista mehiläistuotetta Melbrosiaa olen syönyt tänä vuonna puolitoista pakkausta, mutta paljon en uskalla sitäkään syödä.


      • Anonyymi

        Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nplink.net/t9gmnzae
        Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe