Kunnan terveyskeskukseen tuli juuri valmistunut 25 naisurologi. 175 pitkä jenna niminen blondi. että pitäiskö mennä valittamaan erektio ongelmia. häviäisivät varmaan heti kun avaisin housuni huoneessa.
ajattelin valittaa esinahan huonoa liikkuvuuttaa masturboidessa, että jos saisi apua
naisurologilla
3
12098
Vastaukset
- lääkärileikki
Kertokaa please joku lisää tosikokemuksia tai kokemuksiin perustuvia tarinoita naisurologien tai naislääkärien tekemistä tutkimukista.
- tutkittu
Olin kerran naisurologin vastaanotolla.Jossa tapahtui seuraavaa:
1)Hoitopöydälle makaamaan ja housut polviin.
2)Tätä laittaa "hanskat" käteen.
3)SALAMAN-NOPEA genitaalien tutkimus(homma oli ohi,ennenkuin tajusin sen edes alkaneen).
4)Ei ottanut eteen olin vaan hämmästynyt tädin NOPEUDESTA.
5)MUTTA käsittelystä jäi "jännä", sellainen miellyttävä tunne kiveksiin,joka kesti pitkään(loppupäivän).
Joten siinä se tarina,joka on tosi. - jKt
tutkittu kirjoitti:
Olin kerran naisurologin vastaanotolla.Jossa tapahtui seuraavaa:
1)Hoitopöydälle makaamaan ja housut polviin.
2)Tätä laittaa "hanskat" käteen.
3)SALAMAN-NOPEA genitaalien tutkimus(homma oli ohi,ennenkuin tajusin sen edes alkaneen).
4)Ei ottanut eteen olin vaan hämmästynyt tädin NOPEUDESTA.
5)MUTTA käsittelystä jäi "jännä", sellainen miellyttävä tunne kiveksiin,joka kesti pitkään(loppupäivän).
Joten siinä se tarina,joka on tosi.Niin, mitä tutkittiin, kiihottiko itse tilanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231842
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371231- 361056