hedelmöityshoito

auttaako

Miten homoille annetaan hedelmöityshoitoa ja auttaako se.

9

1113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

Toivon että ei anneta... sillä onko se oikein että kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä hoitaa pientä lasta? Vanhempien tehtävä on antaa lapsille oikeaa esimerkkiä elämästä... Olen aina miettinyt että kumpi on isä ja kumpi on äiti jos ne on samaa sukupuolta, ja ajatella vielä sitä että mitä sitten kun lapsi menee kouluun, miltä se näyttää kun sillä on kaksi äitiä tai kaksi isää... ei hyvältä muitten silmissä. Lapset osaa olla julmia toisia kohtaan. Kiusaaminen siitä alkaa aivan varmasti. voin lyödä siitä jopa vetoa!!
      Minulla ei henkilökohtaisesti ole vastaan mitään homo ja lesbo suhteita, se on kaikkien oma asia. Mutta sitä mieltä olen tästä hedelmöitys hoidosta ei hetero pareille että ei käy!!! Se on väärin!!! Kyllä lapsella täytyy olla perhe jossa on isä ja äiti ei sellaista että on äiti ja äiti tai että siinä on isä ja isä!!!

• Yks vaan...

"Minulla ei henkilökohtaisesti ole vastaan mitään homo ja lesbo suhteita, se on kaikkien oma asia. Mutta sitä mieltä olen tästä hedelmöitys hoidosta ei hetero pareille että ei käy!!"

Nythän on niin, että tämän uuden lain takia ei kohta juuri kukaan saa luovutettuja sukusoluja, kun ei ole kohta luovuttajiakaan...

• annetaan

kiusaavien lasten päättää miten maailma makaa. Ja nainen ei muutu isäksi vaikka olisi minkälaisessa suhteessa. Jessus!
        P.s 70% lapsista elää yksinhuoltajaperheissä. Miksei kukaan ole heidän isiään huudellut?

• se ole

tärkeintä että lasta rakastetaan? Ei se, että siinä on isä, tee lapsesta ehjää, jos isä on minkälainen on esim. juoppo ja väkivaltainen. Lapset ovat aina kiusanneet toisiaan syynnä voi olla mikä tahansa, lihavuus yms. Se että lapsi kiusaa lähtee juuri kotoa. Jos te vanhemmat jotka ette hyväksy tätä asiaa, niin eivät teidän lapsennekaan hyväksy ja juuri HE ovat näitä kiusaajia.
        Elän suhteessa naisen kanssa ja meillä on murrosikäinen lapsi. Häntä ei ole koskaan kiusattu. Hän itse on sanonut, että hänelle on tärkeintä että me rakastamme häntä. Joten ei kannattaisi puhua asiasta josta ei mitään tiedä.

• valmis mihinkään

Oletko valmis vaikuttamaan mitenkään esim. omiin lapsiisi, etteivät he olisi koulukiusaajia. Kotoahan huonot asenteet lähtevät, siellä tuetaan myös kiusaajan toimintaa. Mitä itse olet tehnyt, että jokainen lapsi voisi käydä koulua rauhassa, ilman kiusaamista?

• Uskovainen homo.

Pystyishän suurin osa lesbopareista hankkimaan lapsen jos haluaa, vaikka hedelmöityshoitolaki ei olisi mennyt läpi, samoin yksinäiset naiset. Nyt vaan kaikki on samalla viivalla tän asian kanssa.

Seuraavaks vielä adoptio-oikeus samaa sukupuolta oleville pareille, voihan kaks miestä tai naista nytkin kasvattaa lasta, mut niistä toisella ei ole vain juridista asemaa lapseen, mikä on aika älytöntä. Jos lapsi vaikka sairastuu ei tää "epävirallinen isä/äiti" voi saada tietoa lapsesta, samoin perintöoikeuteen ym. asioihin nähden on homojen/lebojen lapsi tai lapsen vanhemmat eriarvoisessa asemassa kuin heterovanhemmat tai niiden lapset.

• toinen voi
        Uskovainen homo. kirjoitti:

Pystyishän suurin osa lesbopareista hankkimaan lapsen jos haluaa, vaikka hedelmöityshoitolaki ei olisi mennyt läpi, samoin yksinäiset naiset. Nyt vaan kaikki on samalla viivalla tän asian kanssa.

Seuraavaks vielä adoptio-oikeus samaa sukupuolta oleville pareille, voihan kaks miestä tai naista nytkin kasvattaa lasta, mut niistä toisella ei ole vain juridista asemaa lapseen, mikä on aika älytöntä. Jos lapsi vaikka sairastuu ei tää "epävirallinen isä/äiti" voi saada tietoa lapsesta, samoin perintöoikeuteen ym. asioihin nähden on homojen/lebojen lapsi tai lapsen vanhemmat eriarvoisessa asemassa kuin heterovanhemmat tai niiden lapset.

voi saada tietoa jos hänen nimensä on merkitty papereihin joissa on kysytty lapsen lähiomaisia.

• Valittajainen
        valmis mihinkään kirjoitti:

Oletko valmis vaikuttamaan mitenkään esim. omiin lapsiisi, etteivät he olisi koulukiusaajia. Kotoahan huonot asenteet lähtevät, siellä tuetaan myös kiusaajan toimintaa. Mitä itse olet tehnyt, että jokainen lapsi voisi käydä koulua rauhassa, ilman kiusaamista?

Minun mummon vaarin veljen lapsenlapsen siskon kämppäkaveri oli homo. Ja tunnen tämän ihmisen todella hyvin. Olen itse juuri ymmärtänyt, etteivät homot oikeasti koko ajan vonkaa seksiä. Tämä kyseinen ihminen vonkaa vain joka toinen päivä, ja asian ollessa näin, olen valmis puolustamaan tiettyjä oikeuksia. Esimerkiksi hedelmöityksen hyväksyn jos homot ensin oksentavat käyttökelpoiset siittiöt 2 kertaa, näin varmistamme lapsien hyvinvoinnin koulussa. Kannatan vihreitä, joten mielestäni homojen pitäisi hoitaa omaa puutarhaansa. Esimerkiksi puskien trimmaus kerran kesällä pitää hammaspeikon loitolla.

• MasterZeromus

Oletko lukenut mitää Hans Schölerin löydöistä? Tyhjään munasoluun laitetaan tanaa vaikkapa miehen iho solusta joten täten luodaan munasolu jonka pystyy hedelmöittää toisen miehen siemenellä. Sitten ei ole kuin se keino tekoinen kohtu mikä puuttuu. Vaikuttaa hieman epävarmalta nuo sijais äidit mielestäni.

Ite kasvattamisesta en näe sen suurempaa ongelmaa kuin mitä ilmenee miehen ja naisen välisessä kasvatuksessa. Eräät pingviinit koiraat ovat kasvattaneet noita poikasia ilman vaikeutta siinä missä heidän hetero vastineensakin. Eikä mitään hätää sillä ne ovat hyvin uskollisia pareja pitäen yhtä koko elämän läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2269
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1464
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      66
      915
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      797
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe