Mystinen karmani

mystinen.tantrikko

jatkan vielä tositarinaani menneisyydestäni.

"Eräänä päivänä päätin luopua valta-istuimestani ja muutin metsään,minkä jälkeen nuorempi veljeni otti pestin.

Eräänä toisena päivänä, kauan myöhemmin, nuorempi veljeni lähti matkalle, kävi lepäämään ja nukahti. Sillä välin hänen kuningattarensa, ministerinsä ja palvelijansa, lähtivät tapaamaan minua, kuuluisaa erakkoa.

Kun kuningas heräsi, hän huomasi olevansa yksin ja luuli kaikkien hylänneen hänet ja suuttui.
Hän nousi ylös ja löysi kaikki kerääntyneenä minun, kuuluisan erakon ympäriltä.

Kuningas ei käsittänyt, että olin pyhä mies joka opetti salaisia mantroja, ja luuli minun johtavan harhaan hänen seuruettaan.

"Kuka olet" huusi kuningas, sillä hän oli ollut erittäin nuori kun luovuin maailmasta, eikä tunnistanut minua.

"Olen kuuluisa erakko" vastasin minä, hänen isoveljensä. "No", sanoi kuningas, "katsotaan kuinka kuuluisa oikein olet" ja hän leikkasi oikean käsivarteni poikki.

"No, kestätkö tämän" veljeni kuningas kysyi. Vastasin tyynenä "kyllä kestän"

Kuningas leikkasi vasemmankin käsivarteni poikki ja kysyi "oletko edelleenkin 'kuuluisa' erakko, kestätkö tämänkin?" "Kyllä" vastasin.

Sitten kuningas iski pääni irti ja sanoi: "Mites nyt suu pannaan, kestätkö tämänkin?"

Ja niin hän oli katkaissut molemmat käteni ja hakannut pääni irti. Mutta haavoistani valui veren sijasta, maitomaista ainetta.

Veljeni rauhoittui, ja ajatteli etten voinutkaan olla tavallinen olento.

Koska olen mystinen tantrikko, pääni pystyi puhumaan vielä irti leikkaamisen jälkeenkin ja sanoin: "Katkaisit pääni ja raajani kysyessäsi kysymyksiä, saisimpa tulevaisuudessa leikata epäpuhtautesi, kun teet minulle kysymyksiä"

Tästä myötätuntoisesta toiveestani johtuen, raajani ja pääni kasvoivat takaisin entistä komeampina, enkä tarvinnut edes mantraa.

Älkää kuitenkaan kokeilko tätä kotona ilman Gurun ohjausta. Tule luokseni Himalayalle ja minä opetan sinulle kaikki salaiset mantrani, ja kuinka puhua ilman päätä.

1

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille.

      Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18273516/ihmisen-metafyysinen-rakenne
      Me kaikki tunnemme ihmisen anatomian, mutta entä metafyysinen rakenne?

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274310/ihmisen-metafyysinen-rakenne--osa-2
      Toinen esimerkki. Tehdäkseni asian niin selväksi. Vertauskuvallisesti keho on auto. Sielu tämän hienojakoisen kehon kuoressa on tämän auton matkustaja. Jää vielä selvittämättä, kuka on tämän monimutkaisen koneen kuljettaja? Ilmeisesti ei sielu. Sillä jos me olisimme tämän kehon kuljettaja, kaikki tapahtuisi elämässämme täysin niin kuin olemme suunnitelleet. Ja niin ei aina tapahdu. Se tarkoittaa joitakin kohtalon käänteitä, joitakin olosuhteita, joita haluaisimme välttää, mutta meidän on pakko jäädä niihin. Eli sanomme: "Kohtalo on johtanut..." tai minulle on tapahtunut jotakin..... tai jokin kohtalon voima. Eli tiettyyn pisteeseen asti minulla on vapaus, menen näin tai näin, mutta siinä on myös välttämättä jokin ennakointielementti ja tunnemme, että elämässämme on jokin muu voima, jotkut olosuhteet tai kohtalo, joka saa meidät toimimaan toisin kuin haluaisimme.

      Nämä ovat siis vertauskuvallisia esimerkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe