Olen varannut kevääksi perheelleni matkan kaukomaille lämpimään ja nyt olen noin 10 viikkoa raskaana. Eli käytännössä matkustaminen on mahdotonta. Olen maksanut varausmaksun, onko toivoa saada rahat takaisin. Kiitos vastauksesta etukäteen.
Mitä tehdä?
Onneton.....
3
536
Vastaukset
- Tytöntyllerö.
soittaa heti matkatoimistoon, ja kysyä, miten menetellä. Luultavasti he pidättävät varausmaksun itsellään, tai vähintään toimistokulut. Mitä pikemmin otat matkatoimistoon yhteyttä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saat edes jotain takaisin. Niillä kun on ne aikarajat noille asioille.
- minä vain
matkan viimeistään 30 (vai oliko 28 vrk) ennen lähtöpäivää menetät toimistokulut jotka yleensä 50 €/hlö.
- matkavakuutus,
kannattaa kysyä vakuutusyhtiöltä, saisiko sitä kautta rahoja takaisin, jos matkatoimisto ei palauta. Ainakin sairastumistapauksissa matkavakuutus yleensä auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233