Eurokangas työnantajana

Utelias

Löytyykö kokemuksia työskentelystä Eurokankaalla?Millaiset pomot? Onko mahdollista edetä urallaan, jos aloittaa myyjänä? Työtuntien määrä?Kaipaan kaikkea mahdollista tietoa kyseisestä firmasta työnantajana.

32

9438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen työntekijä

      Pomo täysi tyranni. ei minkäänlaisia vaikuttaa vapaapäiviin vaikka olisi joskus todella hyvä syy. Määräaikaisia työsuhteita ja usein väkeä irtisanotaan koeajan viimeisenä päivänä aivan yllättäen. Puuskutetaan niskaan ja vedetään seinälle myyntitilastot ja uhataan irtisanomisilla ellei kaupat lisäänny.

      • minäkin olen

        en kylläkään ole ollut siellä töissä, mutta vaatetusalaa opiskelevana olen muilta kuullut. Ja näkyyhän se joissain määrin ulospäinkin ihan asiakkaille, palvelun tasossa ym...


    • huhuhdddss

      Mistä kaupasta nyt puhutaan? Kenties Helsingin myymälä?

    • AsiastaPerillä

      Ainakin pääkonttorilla Pennalassa jatkuu sama meno kuin 'entinen työntekijä' kertoi. Esimiesten toiminta täyttää kaikki työpaikkakiusaamisen kriteerit. Moni työntekijä lähtee itkien kotiin työpäivän päätteeksi.

      Alaiset eivät uskalla tehdä ilmoitusta aluehallintaviraston työsuojeluun koska pelkäävät että pomojen kosto on kauhea.

      Jos Eurokankaalle välttämättä haluaa töihin niin menkää johonkin myymälään, ei missään tapauksessa pääkonttorille.

    • Uusityö

      Eurojangas Tammisto myymälän esimies on ihan Hitleri. Lääkärintodistusta kun vie näytille, että jää muutaman päivän sairauslomalle, niin kommentti on heti, sovitkohan sinä myyjäksi. Eli
      Älä sairasta! Muutenkin henki on huono ja kaikki etsii kuumeisesti uutta paikkaa. Vanhakantainen kyttäys mentaliteetti valloillaan, ikinä et saa muuta kuin huonoa palautetta, aina se fiilis, että olet huono työssäsi!!!!

    • Anonyymi

      Älkää tänne menkö töihin jos haluatte terveydestä pitää kiinni.

    • Anonyymi

      Ei kannata todellakaan olla kauan siellä. Tammistossa eteenkään jos haluaa terveydestä pitää kiinni

    • Anonyymi

      Älkää ikimaailmassa menkö Kluuvin Eurokankaalle töihin. Siellä on sellainen vanhojen naisten puuma/leopardi kerho. Äärimmäisen epäeettinen ja julma työpaikka. Ei kukaan selviydy hengissä siellä.

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä firmaa johtaa henkilöstöpäällikkö venäläiseen tyyliin. Jos kyseenalaistat jotain niin joudut hankaluuksiin ja sinut yritetään vaientaa kaikin mahdollisin keinoin. Asioista puhuminen ja ongelmien esille ottaminen katsotaan hyökkäykseksi esimiehiä kohtaan. Kirjallisia varoituksia jaetaan mitä erilaisimmista syistä. Kirjallisia perusteluita varoituksiin ei suostuta antamaan vaikka niitä pyytäisi itse tuomari oikeudesta. Varoituksen syy voi olla vaikka se, että olet myöhästynyt töistä kolarin takia. Älkää hakeko töihin Eurokankaaseen, siellä menettää mielenterveytensä. Yrityksen johtoa kiinnostaa vain se paljonko rahaa tulee. Ihmisten hyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        Totta! Ja nyt puhuu kokenut.
        Kamalin työpaikka ikinä 40 ikävuoteeni mennessä. Onneksi sanoiduin irti ja elämä alkoi hymyillä uusissa hommissa.
        Kamala muisto Kluivin Eurokankaasta ja ruskeasta puumasta ja hänen hovista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Ja nyt puhuu kokenut.
        Kamalin työpaikka ikinä 40 ikävuoteeni mennessä. Onneksi sanoiduin irti ja elämä alkoi hymyillä uusissa hommissa.
        Kamala muisto Kluivin Eurokankaasta ja ruskeasta puumasta ja hänen hovista

        Jes, diktatuurityylillä johdetaan joka on 1900 luvulle kuuluvaa työjohtajuutta.
        Tuskinpa silloinkaan olisi työntekijä joutunut puhutteluun kun auttaa kolleegaa tapaturmassa työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes, diktatuurityylillä johdetaan joka on 1900 luvulle kuuluvaa työjohtajuutta.
        Tuskinpa silloinkaan olisi työntekijä joutunut puhutteluun kun auttaa kolleegaa tapaturmassa työpaikalla.

        Huh, olen nähnyt työntekijöiden itkevän. Tästä voi todella tehdä oman johtopäätöksen


    • Anonyymi

      Ehkä voi edetä uralla eurokankaalla, mutta joudut valitsemaan suoraansanoen oletko työnantajan puolelle vai työntekijän.
      Siitä se riipuu

    • Anonyymi

      jos olet lojaali et varmasti etene

    • Anonyymi

      Kluuvissa ainakin esimies on kiusannut niin paljon työntekijöitä, että oikein massairtsanoutumisia.
      Älä mene sinne töihin, ellet halua sairastua!!

      • Anonyymi

        Älä mene töihin tähän firmaan👎


    • Anonyymi

      Älkää tänne menkö töihin! Eri tahot ja oikeusjärjestelmä jopa suojelee näiden kieroilua. Työntekijä on nykyään vain roska.

    • Anonyymi

      Hirveä työpaikka. Työntekijötä on joutunut sairaslomalle työpaikkakiusaamisen takia. Johto ei puutu asiaan koska ei heitä kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi. Eurokangas saa varmaan palkinnon euroopan huonovointisemmasta työpaikasta🙄

    • Anonyymi

      Hae kaikkiin muihin työpaikkoihin töihin, mutta älä vaan tähän hirmufirmaan! Itse olin siellä töissä ja oli todella järkyttävä kokemus työnantajasta.
      Työntekijätkin rupeavat pikkuhiljaa muuttumaan kyseisessä työpaikassa. Ilmapiiri myrkyttää heidätkin ja he asettuvat toinen toistaan vastaan kilpaillen, juoruillen, pilkaten. Mieluummin vaikka työttömänä, mutta en suosittele suden luolaa.

    • Anonyymi

      KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE! En hae töihin enkä varsinkaan osta kyseisestä puljusta mitään.

    • Anonyymi

      Mä pidän työstäni eurokankaalla. Meillä on hyvä tiimi ja loistava esimies. Vain palkka on surkea työpanokseen nähden ja konservatiiviset ulkonäköä rajoittavat asiat ärsyttää.

    • Anonyymi

      Aivan kamala työpaikka! Jos hymyilet ja olet iloinen, esimies vihaa sinua. Jis olet vakava ja tunnollinen, esimies vihaa sinua. Ei siellä ole hyvä olla töissä!
      Älä pliis mene sinne!

    • Anonyymi

      Olen Eurokankaan nykyinen työntekijä, ollut jo vuosikymmenen. En suosittele kenellekkään kyseistä työpaikkaa. Kaikki työpaikkakiusaamisesta ja työntekijöiden hyväksikäytöstä pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Ihan kamala paikka.


    • Anonyymi

      Onko kukaan ollut Pirkanmaan alueella eritoten töissä Eurokankaalla ja osaisi sanoa millainen työilmapiiri näin tuoreena tietona?

      • Anonyymi

        Sivusta seuranneena seuraavat asiat on hyvä huomioida "kaikissa" työpaikoissa:
        - Kannattaa lukea työsopimus tarkasti ennen allekirjoitusta. Teksti on voinut muuttua sanallisesti sovitusta. Erityisesti onko mainintaa, että työntekijä luopuu jostain oikeuksistaan!
        - Eurokankaalla ei ole lainkaan työterveyshuoltoa mutta ensimmäisenkin sairaspäivän takia vaaditaan lääkärintodistus.
        - Eurokangas on erittäin konservatiivinen työnantaja, saat olla varovainen jos haluat puolustaa oikeuksiasi tai esität henkilökohtaisia toiveita.
        - Varmista millaiset taukotilat ovat, esim onko mahdollista pestä käsiä, ottaa juomavettä.
        - Tilinauha on hyvä tarkistaa joka kuukausi.
        - Ei mitään etuja (kulttuuri, liikunta tms).
        - Työilmapiiri... riippuu siitä miten istuu joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta seuranneena seuraavat asiat on hyvä huomioida "kaikissa" työpaikoissa:
        - Kannattaa lukea työsopimus tarkasti ennen allekirjoitusta. Teksti on voinut muuttua sanallisesti sovitusta. Erityisesti onko mainintaa, että työntekijä luopuu jostain oikeuksistaan!
        - Eurokankaalla ei ole lainkaan työterveyshuoltoa mutta ensimmäisenkin sairaspäivän takia vaaditaan lääkärintodistus.
        - Eurokangas on erittäin konservatiivinen työnantaja, saat olla varovainen jos haluat puolustaa oikeuksiasi tai esität henkilökohtaisia toiveita.
        - Varmista millaiset taukotilat ovat, esim onko mahdollista pestä käsiä, ottaa juomavettä.
        - Tilinauha on hyvä tarkistaa joka kuukausi.
        - Ei mitään etuja (kulttuuri, liikunta tms).
        - Työilmapiiri... riippuu siitä miten istuu joukkoon.

        Eurokantaan liikkeissä rahoja on kuulemani mukaan pidetty lukitsemattomassa laatikossa kassakaapin sijaan. Vartija kävi viemässä rahat (helppoa kun oli kenelle tahansa jos vain tiesi asiasta) ja myyjät olivat ensimmäisiä, joita syytettiin - ilman mitään todisteita. Vartija siis jäi lopulta kiinni. En tiedä onko tilanne korjaantunut.

        Firma ei saa palkattua erillistä palkanlaskijaa, joten sivutyökseen palkkoja kiireessä laskevalle tapahtuu virheitä. Palkasta voi mennä 60% veroa kun verokorttia ei muka oltu toimitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurokantaan liikkeissä rahoja on kuulemani mukaan pidetty lukitsemattomassa laatikossa kassakaapin sijaan. Vartija kävi viemässä rahat (helppoa kun oli kenelle tahansa jos vain tiesi asiasta) ja myyjät olivat ensimmäisiä, joita syytettiin - ilman mitään todisteita. Vartija siis jäi lopulta kiinni. En tiedä onko tilanne korjaantunut.

        Firma ei saa palkattua erillistä palkanlaskijaa, joten sivutyökseen palkkoja kiireessä laskevalle tapahtuu virheitä. Palkasta voi mennä 60% veroa kun verokorttia ei muka oltu toimitettu!

        Hei, eli mikään ei ole näköjään siinä firmassa muuttunut. Olin töissä siinä kamalassa laitoksessa.
        Oikein sanottu, työntekijä välttämätön paha, koska jonkunhan ne kankaat on leikattava asiakkaalle.
        Niin paska firma, että robottileikkaajatkin kävelisivät ulos siitä firmasta.
        Onkohan se vanha ruskea vielä siellä Yliopistonkadulla keskustassa.
        Välttäkää sitä paikkaa


    • Anonyymi

      Elämäni ikävin työkokemus. Toivon, etten olisi koskaan edes hakenut paikkaa ja olen niin helpottunut, kun pääsin pois. Johtamistyyli on äärimmäisen vanhanaikaista ja kontrolloivaa, varsinainen muinaisjäänne. Työntekijät vaikuttavat olevan välttämätön paha, joita otetaan aina vaan uusi lähtevän tilalle.

    • Anonyymi

      Olin töissä kyseisen puljun Tammiston myymälässä 2 vuotta ja en voi suositella YHTÄÄN kenellekkään.

      Lopetin työt saatuani burnoutin, johtuen työmäärästä, siitä aiheutuneesta stressistä sekä kiusaamisesta ja kyykyttämisestä mitä myymäläpäälikkö teki.

      Syy miksi kestin tuota työpaikkaa noinkin pitkään, oli ihanat työkaverit.

      Vaikka minä ja moni muu oli/on kertonut työpaikan ongelmista ja myymäläpäälikön asenteesta johtaa ja pelotella myyjiä, ei johto puutu vaan antavat nuorten uusien myyjien palaa joko loppuun tai odottavat että lähtevät. Vaihtuvuus siis suurta.

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä menkö tähä puljuun töihin. Yrityskulttuuri suoraan 50-luvulta. Palkkaus perustuu naamakertoimeen, ei pätevyyteet. Työntekijöillä on eri säännöt riippuen miten on omistajien mieleen.. Välttäkää kaikin keinoin.

    • Anonyymi

      Täysin sadistinen firma. Välttäkää kun ruttoa!! Työntekijät narsistien pelinappuloita. Ei mitään etuja,ei kunnollista työterveyshuoltoa. Mot tai arman! Nyt kannattaa tulla tekee ohjelma tästä. Kukaan ei usko joka ei ole itse työskennellyt kyseisellä nazileirillä. Hennalan kaihdinvalmistus oli aivan mielisairas. Lopetin 2viikon jälkeen ja käyn edelleen psykiatrilla sen takia. Työntekijät oli ihan ok mutta johto oli aivan häiriintyneitä... Varokaa!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe