seinätarrat tai

mitä ovatkaan...

oikealta nimeltään. kenelläkään kokemusta? tarkoitan sellaisia isoja esim kukkia, en lastenhuoneen nallepuheja. jos jollain olisi esim linkkiä laittaa mistä niitä saisi... `tattistavaan`

28

9184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bongata

      huutonetistä!:-)

    • josko tästä osoitteesta

      löytyisi mieluista: www.lastenhuone.fi

    • zsa

      Tässä deko-lehden sivuilta kopsattuja linkkejä ulkomaisiin nettikauppihin, joissa myydään seinätarroja:
      www.domestic.fr – ranskalainen tarratapettien valmistaja
      www.inreda.com - ruotsalainen nettikauppa
      www.interactivewallpaper.co.uk – englantilanen tarratapettien valmistaja
      www.pure-deco.com – ranskalainen nettikauppa, joka myy Atelier R.Bernierin, Domesticin ja Atelier lzc:n tarroja
      www.wallpepper.se – ruotsalainen tarratapettien valmistaja
      www.whatisblik.com – amerikkalainen tarranettikauppa

      Itse en ole kokeillut, joten jos joku on, niin kertoisitko, miten toimivat? Onko vaikea kiinnittää seinään/saada tarvittaessa irti?

    • minä itte

      olen itsekin yrittänyt bongata seinätarroja, ja löysin puodin nimeltä Helsinki Living, joka tuo maahan ranskalaisia isonkokoisia seinätarroja. Aika makeita ovat. Mutta itse haluaisin sellainen kylppäriin, joten kestääköhän ne kosteassa, vai valuvatko alas?

    • ***

      tuolta löytyy!

      • Ihmettelevä 5

        www.zocca.fi ---> Juu löytyyhän sieltä mutta toimittavatko kanssa? Tilaukseni odotuttaa, eikä yhteydenottoihin vastata :(


    • karoliina-

      www.zocca.fi

      • tarrat

        Täältäkin löytyy hyvä valikoima:
        www.sesano.fi


    • cherrychic

      Me hankimme nettikaupasta www.art4u.fi. Hieno tuli! Seuraava on harkinnassa

    • Utti2

      Täällä on iso valikoima nimenomaan kotimaisia, ihan uusia seinätarroja www.sisustustarrat.fi

    • kaisakuu

      Nyt hurahdin minäkin. Habitaressa oli esillä Jukka Rintalan tuotteita. Valmistaja art4u. Näyttää ihan oikeasti seinään maalatulta. www.art4u.fi

      • juuuuuh

        Sisustustarroja ja tekstejä myy ainakin Verkkari.fi.


    • pioona

      Täältä löytyy:
      www.walldecor fi

    • tagliatelle

      www.decomar.fi
      Yritys tekee asiakkaan omista kuvista tai piirroksista tarroja, jotka ovat uudelleen kiinnitettäviä. Eli kun kyllästyt, lähtee helposti irti ja voit vaikka kiinnittää uuteen paikkaan. Eikä jätä jälkiä.

      • Emm_85

        Olisikohan niitä missään "järkevään hintaan" ?? Tuntuu hirveältä maksaa monta kymppiä YHDESTÄ kuvasta...


      • andu9
        Emm_85 kirjoitti:

        Olisikohan niitä missään "järkevään hintaan" ?? Tuntuu hirveältä maksaa monta kymppiä YHDESTÄ kuvasta...

        Täältä löytyy järkihintaan: http://www.tarravimma.fi/

        saa vissiin myös omalla kuvalla


    • mimmi81

      Tuolta löytyi myös sopivaan hintaan www.rauhanranta.com/verkkokauppa

    • neture

      Täällä kans ....www.e-assari.net/category/15/seinatarrat

    • _Fifi_
    • tshi

      Tsekkasin ton http://designskins.fi/ ja on kyllä upeita :) Jospa tuota makuuhuoneeseen yhden tilaisi kokeeksi...

    • anassakjs

      onko tietoa kuinka helppo nuo ovat irroittaa tarvittaessa ja voiko niitä kiinnittää ihan tapetin päälle pilaamatta tapettia

      • anassakjs

        ja niin vielä onko näitä seinätarroja mahdollista saada boordina


    • Deltta_
    • tarraaja
    • jakke

      ostelin ite tuolta www.viihdetta.fi 15e toimituksineen. Ihan ok tarra.

    • Tyytyväinen asiakas

      Itse löysin koko seinän tapetin (koko 420x280cm) Torista ja olen todella tyytyväinen ostokseen. Mielestäni todella edullinen (98 euroa) toimituksineen. Yleensä, mitä vertasin muihin. niin olivat 30-50€/m2 Eli yli puolet halvempi! Aionkin ostaa vielä toisenlaisen toiseen huoneeseen.

    • aeki1

      Ikeastahan niitä löytyy !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe