Terve tännekin!

kännissä

Naapuripalstalla pyydeltiin kovasti rekkaamaan nimimerkki. Nyt se on sitten tehty.

Pilkettä silmäkulmassa ajattelin, että 'kännissä' voisi olla hyvä nikki, kun täällä niin vahvasti vaikuttaa 'raitis'.

Eläinmaailmasta en viitsinyt mitään latinankielistä apinannimeä etsiä, vaikka sellainenkin palstoilla aika aktiivisena esiintyy. Pidän kuitenkin itseäni ihmisenä, vaikka alkoholisti taidan ollakin. ;)

Tulta päin, veljet siskot. Raittiudesta ja juomisesta vapaamieleisesti keskustellen.

Muistuu mieleen vanha vapaussodan aikainen laulu, meni jotenkin näin: "Jumalauta meitä ammutaan, veljet siskot tulkaa auttamaan..."

terv. 'kännissä'

11

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytpä ei pääse mikään faunan edustaja meluamaan rekatun nimimerkin puuttumisesta.
      Se meluaminen eritoten huvitti, kun tuo kädellinen syytti teikäläistä nimettömänä puskasta ampumisesta yms. sellaista kaikenlaista erilaista.
      Eipä se oikea nimi näy kenelläkään, ei tuolla kädelliselläkään, oli rekattu tai ei. Eli kaikki samanlaisia puskasta ampujia tässä ollaan, ampumistekniikoissa vaan on eroja.

      Teikäkäisestä huokuu rento ote, ja siihen pitäisi kaikkien pyrkiä. Sitä monasti olen ihmetellyt, mihin sen x-järjestön jäseniltä on unohtunut heidän puulaakin yksi perusteesi, että itseään ei pidä ottaa kovin vakavasti?

      Minusta oikeastaan kaikki pitää ottaa rennosti, mutta vastuullisesti. Sama linja pitää olla, on sitten kysymys viinan juonnista tai juomattomuudesta.
      Kaikki pakonomainen toiminta ja hampaiden narskuttelu on pahasta.

      • kännissä.

        Mikä se tuon 'kännissä'-nimimerkin alkuperäinen villi nimimerkki oli?


      • kännissä. kirjoitti:

        Mikä se tuon 'kännissä'-nimimerkin alkuperäinen villi nimimerkki oli?

        Mestarista en tunnista muuta kuin rennon tyylin, mutta villiä nikkiä en muista. Paha tarkistaakaan, ja eiköhän Colt paukuttanut ne jutut alas.
        Ihmisetkin tunnistan hyvin naamasta, mutta nimiä en muista.
        Josko maestro itse ilmoittaa.
        Asiasta kolmanteen.
        Miehen alkoholidementian ensioireita:
        Aamulla herättyään haukottelee ja rapsuttelee kainalokarvoitustaan.
        Yhtäkkiä pelästyy hirveästi;
        "Mihin ovat pallini kadonneet?!"


      • kännissä.
        AimoKankkunen kirjoitti:

        Mestarista en tunnista muuta kuin rennon tyylin, mutta villiä nikkiä en muista. Paha tarkistaakaan, ja eiköhän Colt paukuttanut ne jutut alas.
        Ihmisetkin tunnistan hyvin naamasta, mutta nimiä en muista.
        Josko maestro itse ilmoittaa.
        Asiasta kolmanteen.
        Miehen alkoholidementian ensioireita:
        Aamulla herättyään haukottelee ja rapsuttelee kainalokarvoitustaan.
        Yhtäkkiä pelästyy hirveästi;
        "Mihin ovat pallini kadonneet?!"

        Rennon tyylin?


      • (¤)(¤)
        kännissä. kirjoitti:

        Mikä se tuon 'kännissä'-nimimerkin alkuperäinen villi nimimerkki oli?

        ????????????


      • (*)(*)
        kännissä. kirjoitti:

        Rennon tyylin?

        Miksi sinulle niin tärkeä asia?


      • kännissä.
        (*)(*) kirjoitti:

        Miksi sinulle niin tärkeä asia?

        On vaan.


      • Holmes.
        kännissä. kirjoitti:

        On vaan.

        ..ajojahdin valmistelua.
        Motiivista olen varma.


      • kännissä.
        Holmes. kirjoitti:

        ..ajojahdin valmistelua.
        Motiivista olen varma.

        Jeah, olet oikeassa, sormi jo "delete" napilla valmiina ...senkin paranoidi!!!
        Olisin vain halunnut tietää mitä ko. hemmo on aiemmin kirjoittanut, kun on niin "rento".


    • I.Keturi

      Vesipoikien ja -tyttöjen marssi.

      Pois se meistä, että täällä maisteltais'
      noita pahan tuomia, alkoholi juomia,
      vaikka henki keltä täällä haisteltais'
      niin huugo raikas sois'.
      Hurraa, me vanhat rasvamaksat,
      pää on selvä meillä aina,
      krapulat ei meitä paina,
      hurraa, me vanhat rasvamaksat,
      meillä luonto raitis on.

      Säyseästi näin kun aina elelee,
      itseksensä hissuksiin,
      nenä kirjassansa kiinn'.
      Tarmokkaasti lasiin aina sylkäisee,
      siitä riemu verraton.
      Hurraa, me vanhat ...

      Paha perii riettauden sellaisen,
      jota toiset harjoittaa,
      kun he itsens' juovuttaa.
      Sukukunnan turman tuopi tuollainen,
      kulttuurin turmion.
      Hurraa, me vanhat...

      • soppaluu?

        Pitkäsylki aina lasiin. Kaikki kotiappäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe