hei! teen tutkielmaa aromaterapiasta, ja haluaisin kysellä ihmisiltä että oletteko tunteneet sen auttaneen. jos olette, niin millä tavalla? jos ei ole auttanut, kertokaa siitäkin. ja mitä aromaterapian "muotoja" olette kokeilleet? (tuoksulyhty, hieronta, höyryhengistys tai kylvyt). kiitän kaikkia, jotka suostuvat vastaamaan tähän.
aromaterapian vaikutukset
3
1423
Vastaukset
- LAventeli
LAventeli ainakin rauhoittaa mua, saan unen paljon paremmin.
Vastatkaa nyt muutkin pliis!!! - Aromaa kokeillut
Hei, olen kokeillut aromaterapiaa ja hankkinut itselleni tiettyjä öljyjä.
PAras ja tehokkain öljy kaikenlaisiin vatsavaivoihin on ollu ehdottomasti fenkoli. Auttaa ilmavaivoihin, siis todella kivuliaisiin sellaisiin, se tavallaan "puuduttaa" kivun ja laskee turvotusta.
Myös laventelia olen käyttänyt lapsen korvatulehduksiin, ihottumaan ja kasvukipuihin. Auttaa kutinaan öljyyn sekoitettuna ja hierottuna, myös toimii tuoksukynttilässä rauhoittavana.
Siinäpä muutama kokemus öljyistä.- öljyt
http://www.aduki.fi/eteer.htm
Ku klikkaa nieä saa selvityksen vaikutuksista.
Aeomaterapia on eri öjyillä rauhallisesti suoritettu 60m hieronta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663092Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91821- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 125999
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829