Taas sen huomaa ettei tuolla uimahallilla ajatella ollenkaan järjellä...
Nythän on uutena asiana tullut tämä että pitää maksaa sisään jos menee katsomaan kun oma lapsi on uimassa. Ok, hyväksyn sen, just ja just. Toinenhan oli että pitää pukeutua shortseihin ja t-paitaan, ymmärrettävää, onhan siellä lämmin.
Mutta tänään kun olin viemässä lapsia (8 ja 6v)uimaan, niin kappas kummaa, säännöt olivat muuttuneet!!
Nyt mun olisikin pitänyt pukeutua uikkareihin että voin altaan reunalla päivystää. Tarkoittaako se siis että jalat on jotenkin puhtaammat jos ylävartalo on puettu shortsien ja t-paitojen sijaan uimapukuun? Oonko silloin jotenkin puhtaampi? Voinko silloin vaikka hangata persreikää kaakeleihin jos se persreikä on uikkareissa?
Annoin kassalla suoraan palautteeni ja ilmoitin että tänne me ei sitte enää tullakaan.
Tyttö ois päässyt mutta poika ois jääny mun kaa kahvilaan itkemään.
Paskat, sanoin minä, hypättiin autoon ja mentiin Jeppikseen, minne olimme erittäin tervetulleita!
Lapset viihtyi ja minä myös, siellä aletaanki käymään, täällä saavat valvojat rauhassa nussia pilkkuja ja hyppiä vaatteet päällä saastuttamaan altaita!
Uimahalli
32
6527
Vastaukset
- näin.
on. Totta joka lause.
- "uima"halli
tolla konstilla tuu menestyyn. Ajavat asiakkaat muualle. Ei mekään siellä enää käydä, mentiin kannukseen, mut jeppistäki voitais koklata.
- sanoi
"uima"halli kirjoitti:
tolla konstilla tuu menestyyn. Ajavat asiakkaat muualle. Ei mekään siellä enää käydä, mentiin kannukseen, mut jeppistäki voitais koklata.
osuvasti, ettei se lika ja bakteeri tule niistä jotka altaanreunalla katselee... vaan...
- Anonyymi
Kyllä on rasismia suomi neitoa kohtaan kun pitää bikineissä uida. Mutta mamu tulee huppupäisenä päästä varpaisiin ulottuvassa puvussa uimaan. Seurasin kerran eivätedes suihkussa käy kun pukeutuvat kaapuun. Sanoin pitää käydä suihkussa vastaus oli en jymmärrä. Kyllä huudan kovasti rasismia. Miksi mamuilla on eri säännöt vaikka nahka on samaa ainetta. Vai ovatko paljon seksikkäämpiä kuin minä hähhh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on rasismia suomi neitoa kohtaan kun pitää bikineissä uida. Mutta mamu tulee huppupäisenä päästä varpaisiin ulottuvassa puvussa uimaan. Seurasin kerran eivätedes suihkussa käy kun pukeutuvat kaapuun. Sanoin pitää käydä suihkussa vastaus oli en jymmärrä. Kyllä huudan kovasti rasismia. Miksi mamuilla on eri säännöt vaikka nahka on samaa ainetta. Vai ovatko paljon seksikkäämpiä kuin minä hähhh.
Mamu on paljon rumempi siksi pukeutuvat kaapuihin. Hihhh. Eivät kestä päivän valoa. Hehhh
- Plompsis
Mulla taasen ei mee millään jakeluun se, että mikset sinä itse aikuisena voi mennä myös uimaan??????
- joskus huvikseen
kokeillu kököttää pari tuntia lasten altaassa? Ei oo kivaa, voin sanoa. Isoon altaaseen ei voi mennä ja jättää lasta yksin.
- tekivät
siellä uimahallilla. Hygienia on tärkeä asia. Siitä ei saa lipsua tuumaakaan.
- pointin?
joka oli se , että ne samat jalat siellä kaakeleilla talsii oli sitten pukeutunut miten vaan. Ne jalkapohjat siellä on enimmäkseen kosketuksessa lattiaan. Kohta aletaan varmaan tekeen syylä- ja silsatarkastukset ym kivaa mitä kokkolan liikuntatoimi mahtaa keksia asiakkaiden iloksi.
- samantien
pointin? kirjoitti:
joka oli se , että ne samat jalat siellä kaakeleilla talsii oli sitten pukeutunut miten vaan. Ne jalkapohjat siellä on enimmäkseen kosketuksessa lattiaan. Kohta aletaan varmaan tekeen syylä- ja silsatarkastukset ym kivaa mitä kokkolan liikuntatoimi mahtaa keksia asiakkaiden iloksi.
kameravalvonta suihkuihin? Sinne voisi sitten valvoja huudella mikin kautta että sinä joka et pessyt peffaasi kunnolla, meeppä takas suihkuun ja tee se kunnolla.
Yksityisyydestä viis kunhan hygienia pelaa.
- hmm..
Aikaa edellisestä uimahallissa uinnistani on kyllä kulunut jo useampi vuosi, mutta eikös ne valvojatkin vielä pukeudu t-paitaan ja shortseihin? Onhan ne kyllä työvaatteet, mutta silti...kyllähän niihinkin kai pöpöjä voi tarttua. Eli valvojillakin pitäisi näillä perusteilla siis olla uikkarit työasuna, vai mitä?
Voin toki olla väärässä mutta viisaammat korjatkoon.:D- siellä tarvitse
kuin olla yksi "hernerokka"-päivä ruokalassa , jo on pöpöjä altaassa :D ...
- miettiä niitä sääntöjä vielä
no mulle kävi niin että olen ostanut 10 kerran kortin mikä makso hunajaa tuloihin nähden...mentiin tyttären kanssa uimaan enkä saanut "maksaa"meidän molempien uintikertaa sillä vaan toinen piti maksaa!!!!samaa perhettä niin eikäy se on henkilökohtainen...aivan uskomatonta sanon minä...kyllä vitutti
- kauhistunut uimari
Eräs mies olis siellä viikolla ja häneltä jäi kiikareita lauteille.Siis karvoista irtosi vanhaa kuivunutta p..skaa.Joten ei siellä kaikk peseydy.Hävytöntä.
- teitä
oman pesän likaajia näyttää täällä riittävän.Säännöt on tehty kaikille samanlaisiksi sekä lisäksi noudatettavaksi. Kun ette näytä niitä pystyvän kiertämään eikä lapsiannekaan opetettua sitä tekemään niin täällä sitten maristaan ja haukutaan. Onko missään vaiheessa tullut mieleen antaa niille kullanmuruille vähän vapaammat olot vaikkaapa uimareissulla eikä koko ajan aivan vierestä kytätä ettei se naapurin kakara nyt liian lähelle tule. Ottakaa vähän rennommin ja itsellenne vähän vapaata niistä kyttäyshommista ja käykää vaikkapa nauttimassa kahviossa jotain hyvää sillä aikaa kun lapsenne altaassa telmivät. Ei lapsia ennen vanhaan tällä tavalla
kaitsittu eikä kanssaihmisten tekemisiä seurattu ja hyvin kaikki tulivat toimeen, sekä aikuiset että lapset. Tv: myöskin uimahallissa käyvä ei kaikesta mariseva isoisä - ns. "uimahallin"
teitä kirjoitti:
oman pesän likaajia näyttää täällä riittävän.Säännöt on tehty kaikille samanlaisiksi sekä lisäksi noudatettavaksi. Kun ette näytä niitä pystyvän kiertämään eikä lapsiannekaan opetettua sitä tekemään niin täällä sitten maristaan ja haukutaan. Onko missään vaiheessa tullut mieleen antaa niille kullanmuruille vähän vapaammat olot vaikkaapa uimareissulla eikä koko ajan aivan vierestä kytätä ettei se naapurin kakara nyt liian lähelle tule. Ottakaa vähän rennommin ja itsellenne vähän vapaata niistä kyttäyshommista ja käykää vaikkapa nauttimassa kahviossa jotain hyvää sillä aikaa kun lapsenne altaassa telmivät. Ei lapsia ennen vanhaan tällä tavalla
kaitsittu eikä kanssaihmisten tekemisiä seurattu ja hyvin kaikki tulivat toimeen, sekä aikuiset että lapset. Tv: myöskin uimahallissa käyvä ei kaikesta mariseva isoisäsääntöihin... Niitten mukaan ei lapsi saa olla hallissa, jos on alle 8v tai uimataidoton, ilman yli 15 vuotiasta kaitsijaa.
Siispä siellä täytyy olla vahtimassa. Eikä vanhemmat sitä katso tuleeko joku liian lähelle, vaan ettei lapsi huku tai muuten loukkaa (niinku on monesti käyny uimahallin teräviin laattojen reunoihin). Tietysti joskus on joutunut isoja poikia komentaan jotka tulevat pelaan palloa lastenaltaaseen ja siinä innoissaan hyppii pienten uimataidottomien päälle jotka eivät ehdi alta pois. Ei siellä valvojaa oo näkyny sitä hommaa tekemässä eli siinä taas oma isä tai äiti on saanut sen hoitaa.
Tarkistusta sääntöihin todellakin tarvitaan, ei me altaan vierellä vahtijat sitä pöpöä sinne tuotu koska meitä ei enää sinne päästetä.
- Charlieboy
Pystyykö joku selittämään mulle miksei saa uida shortseissa? Ovatko uikkarit todella puhtaampi ja miten niin? Olen asunut vuosia ulkomaissa ja muualla maailmassa säännöt ovat toisinpäin, elikkä kaikki uivat shortseissa, eikä aiheuta mitään enemmän bakteerejä. Asiallisia vastauksia, kiitos!
- palvelua
siellä saa kun käytäytyy ite oikein. Säännöt on jokaiselle samat ja niihin pitää vaan myöntyä. Kyllähän se nähtiin pari viikkoa sitten miten kävi kun oli säännöistä lipsuttu.
Se jauhaminen noista valvojien työasuista ja että ne hyppii ne päällä altaaseen kannattaa lopettaa. Ne on varmasti puhtaampi kuin meidän monien uikkarit. Ja sitä paitsi kyllähän niidenkin pitää testata taitonsa shortsit ja t-paita päällä. Kamalaa olis jos joko hukkuis sen takia että valvoja ei osannut kunnolla uida vatteet päällä.
Jos ei säännäöt kiinnosta ja on valittamista niin siitä vaan tervemenoa pietarsaareen saadaan me muut rauhassa käydä uimassa.
Ja se mitä tähän shorteissa uimiseen tulee niin mitä enemmään kangasta sitä enenmmään bakteereja se kerää. Käyttäiskö ne sitten ulkomailla vahvempia aineita vedenpuhdistukseen, itselläni on ainakin se mielikuva mitä oon käynnyt.
Ite käyn vähintään kerran viikossa ja ei oo valittamista ollu muutakuin väen paljoudesta.- tilulilulei
Yks valvoja tuli paskasilla ,rapakengillä ulkoa suoraan halliin.Mites näitä valvotaan?
- itsestä kiinni
tilulilulei kirjoitti:
Yks valvoja tuli paskasilla ,rapakengillä ulkoa suoraan halliin.Mites näitä valvotaan?
Halli on hyvä ja säännöt puhtauden takia tarpeelliset.Mikä estää menemästä Jeppikseen jossei Kokkola kelpaa.Valinnan vapaus on.Valvonta kuulemma tehostuu huomattavasti kuunvaihteessa.HYVÄ ETTÄ MEILLÄ ON HALLI.Vastahan marinavaihe oli päällä kun oli pari päivää kiinni.
- sanoa
mistä säännöistä siellä oli lipsuttu? Siitäkö ettei kilpauimarit peseydy kunnollako? Miten se taas liittyy siihen että joku äiti tai isä haluaa (jalat pestyään, shortseihin pukeutuneena)tulla altaille vahtimaan uimataidottomia lapsiaan?
Satunpa tietämään, ettei kaikki voi mennä altaaseen vaikka teksi mieli. Joillekin tulee esim niin herkästi virtsatietulehdus ettei se ole sen arvoista, että menee lapsen kanssa altaaseen ja saa sitten siitä kauan ja kivuliaasti kärsiä. - en usko että
sanoa kirjoitti:
mistä säännöistä siellä oli lipsuttu? Siitäkö ettei kilpauimarit peseydy kunnollako? Miten se taas liittyy siihen että joku äiti tai isä haluaa (jalat pestyään, shortseihin pukeutuneena)tulla altaille vahtimaan uimataidottomia lapsiaan?
Satunpa tietämään, ettei kaikki voi mennä altaaseen vaikka teksi mieli. Joillekin tulee esim niin herkästi virtsatietulehdus ettei se ole sen arvoista, että menee lapsen kanssa altaaseen ja saa sitten siitä kauan ja kivuliaasti kärsiä.kilpauimarit jättäis peseytymättä nehän lotraa siellä usein varmaan puolituntia suihkussa jutellen, samalla vievät meiltä tavallisilta uimareilta suihkutilaa
- kokkolan
en usko että kirjoitti:
kilpauimarit jättäis peseytymättä nehän lotraa siellä usein varmaan puolituntia suihkussa jutellen, samalla vievät meiltä tavallisilta uimareilta suihkutilaa
kaupungin nettisivuilta kyselyt jotka koskee uimahallia. Siellä eräs kysyjä ihmetteli nimenomaan kun oli nähnyt että uimaseuralaisia kävi suihkussa ja saunassa uikkarit päällä..
- koko homma
kokkolan kirjoitti:
kaupungin nettisivuilta kyselyt jotka koskee uimahallia. Siellä eräs kysyjä ihmetteli nimenomaan kun oli nähnyt että uimaseuralaisia kävi suihkussa ja saunassa uikkarit päällä..
kyllä ne on normaalit käyttäjät jotka sen hygienian pilaa nämä harrastuksekseen uivat ovat vain marginaaliryhmä
- katselia
minäkin käyn katselemassa sielä lapsia
- Menkää jeppikseen, menkää!
Joo'o! Tekisitte vaan kaikki vähä-älyiset valittajat palveluksen ja tosiaan PYSYISITTE POIS UIMAHALLILTA! Kiitos! Jeppiksessä on teille varmasti tilaa!
Hankkikaa elämä... (vaikka sieltä P.saaresta)- sinä vaan
vittuun ja pysy siellä. Elämäsi ei ole minkään arvoinen. joutasit vaikka kuolla pois
- kii HETERO
sinä vaan kirjoitti:
vittuun ja pysy siellä. Elämäsi ei ole minkään arvoinen. joutasit vaikka kuolla pois
.....;-)
- hulludfgdfg
totta helvetissä siellä on paskasta ku uimarit ja uppopalloilijat kusee altaaseen kesken reenejä,kuka hullu nyt vessaan menis ku altaaseenki voi päästää=D
- pirki
Seuratkaa matkauimareita.Keltainen vana tulee perässä.Uskomatonmäärä erilaisia eritteitä irtoaa veteen ja siellä porukat ui suu auki!!
Uimahallin uusi nimi olisi UISKO? - idea
ois huippu kun kehittäsivät jotain ainetta joka värjää vaikka tumman siniseks tai punaseks veden jos joku kusee alleen...ähäkutti ku ois nolo ja heti näkis kaikki ja het niskaperse otteella pihalle...se ois hyvä idea.
- hyihhuhhhhhuh
idea kirjoitti:
ois huippu kun kehittäsivät jotain ainetta joka värjää vaikka tumman siniseks tai punaseks veden jos joku kusee alleen...ähäkutti ku ois nolo ja heti näkis kaikki ja het niskaperse otteella pihalle...se ois hyvä idea.
Vesihän olisi jatkuvasti punaisena tai tummansinisenä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817