Matkakuume

LOMAILIJA

Hei. Olen lähdössä Tjären matkalle nyt marraskuussa ja jännittää se hotelliin kirjautuminen. Kielitaitoni on vähän niin ja näin ja pelkään että hotelliin kirjautumisessa tulee jotain ylitsepääsemättömiä ongelmia. Miten se siellä tapahtuu? Hotelli on Panorama Teneriffalla,kertokaa kokemuksia paikasta. Olen nelkikymppinen nainen, lähdössä matkalle yksin, ensikertaa. Olis kiva kuulla kokemuksia Teneriffasta ja vallankin Americas/Los Cristianos seudulta.

3

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

opas auttaa ja on apuna tulovaiheessa hotelliin, no hätä. reippaasti vaan matkalle.Nauti!

• lomailija

Ooon kuullut että Tjären matkoilla ei opas aina tule mukana hotellille, ei edes koko bussiin. Kertokaa pitääkö paikkaansa? Kannattaako ottaa tallelokero, vai kätkeäkö matkakassansa, niin ettei edes itse löydä. Voisiko Tjärebor kertoa meille ihan totuudenmukaisesti voiko niihin huoneessa oleviin tallelokeroihin luottaa. Huolestuttaa täältä netistä lukemani jutut että koko matkakassa on mennyt, eikä löydy edes murron jälkiä. Hotelli on Panorama, minkähänlainen paikka?

• matkaillut
        lomailija kirjoitti:

Ooon kuullut että Tjären matkoilla ei opas aina tule mukana hotellille, ei edes koko bussiin. Kertokaa pitääkö paikkaansa? Kannattaako ottaa tallelokero, vai kätkeäkö matkakassansa, niin ettei edes itse löydä. Voisiko Tjärebor kertoa meille ihan totuudenmukaisesti voiko niihin huoneessa oleviin tallelokeroihin luottaa. Huolestuttaa täältä netistä lukemani jutut että koko matkakassa on mennyt, eikä löydy edes murron jälkiä. Hotelli on Panorama, minkähänlainen paikka?

Olen kierrellyt tätä maapalloa melkoisen paljon, vaikka olenkin melkoisen ummikko noiden vieraiden kielien suhteen. On totta, ettei Tjäreborgin oppaat ole läsnä kaikkialla.
        Teneriffa on kuitenkin sellainen paikka, jossa on paljon suomalaisia turisteja. Toki paikallisten hotellien henkilökunnat ovat oppineet palvelemaan myös meitä ummikkoja. Jos sisäänkirjoittautumisvaiheessa hotellin respassa ei ole Tjäreborgin opasta tai muita suomalaismatkailijoita, jotka voisivat sinua auttaa, niin levittele espanjalaisvirkailijan nenän edessä käsiäsi, lyö passisi hänen kouraansa ja sano "HELP MII, PLIIS"! Homma hoituu ja pääset huoneeseesi sen suurempia ongelmia.
        Minä itse en ole koskaan vuokrannut tallelokeroa, vaan säilyttänyt rahat huoneessa sellaisessa paikassa, josta rosvo niitä viimeiseksi etsii. Arvokorut ja -esineet muutoinkin kannattaa jättää koto-Suomeen, sillä eihän noihin rantalomakohteisiin kannata mennä hienostelemaan.
        Elikkä ei mitään syytä pelätä mitään - ainakaan kielitaidottomuuden takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe