KRISSE-SHOW 2.11 !!!

Huom!!!!

16

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

      Toivottavasti Krisse viattomasti omalla blondityylillään kysyy jotain "uusia ja vähemmän kysyttyjä" kysymyksiä herra Kansalta... ;DDD

      • ************

        Joo, mutta parempi olisi, ettei kuitenkaan kyselisi ihan niin intiimejä kysymyksiä mitä täälä on ehdotettu .

        Toivottavasti Tapsa on oma rento ja hauska itsensä. Tapsalla huumorintajua riittää ja tälläsessä ohjelmassa se just pääsee esiin, jos ei vaan turhaan jännitä.


      • PÖH!

        Kyllä mä luulen ,että aika blondimaisia kysymyksiä on luvassa ( eli ts. taattua Krisseä ) :-D


    • Ansku.

      Hieno juttu ! :)) Krisse on ihan hauska typy, vaikka tuossa ohjelmassaan vähän toistaakin itseään, mutta ensitorstain jakso pitää muistaa katsella .

      • Tapsa ei taas

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?


      • ************
        Tapsa ei taas kirjoitti:

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?

        Kyllä minä uskon ,että Tapsa tietää millaiseen ohjelmaan on menossa, joten varmaan hänellä on oikeanlainen asenne, niin ettei hermostu Krissen hössötyksestä.


      • nih!
        Tapsa ei taas kirjoitti:

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?

        Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !


      • Pär Saukko
        nih! kirjoitti:

        Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?


      • vaikka näin:
        Pär Saukko kirjoitti:

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?

        kyllä pitäisi olla lääkitys!


      • meitsi#
        Pär Saukko kirjoitti:

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?

        Uhkauksista en tiedä, mutta kironnut on ainakin haastatteluissa joskus( on aika kova kiroamaan muutenkin). Tapsahan oli sanonut jossain haastattelussa toimittajalle ,että:" Älä kirjoita niitä kirosanoja, mun vanhemmat fanit ei tykkää."


      • Kikka
        vaikka näin: kirjoitti:

        kyllä pitäisi olla lääkitys!

        Eipä se tekisi pahaa monelle muullekkaan, kun näitä juttuja lukee.


    • heippa


      kiitos tiedosta. on kiva katsoa miten krisse kohtelee tapsaaa.

    • Amppari

      Kivaa ja mielenkiintoista ! :D
      Laittaakohan Krisse Tapsan leikkimään niillä sen Barbi-nukeilla??? ;)

    • Fanitar

      Tapsa on 4.11 eli tämänviikon lauantaina myös Andreas Vikströmmin ja Mikko Leppilammen NEVADA- ohjelmassa kolmosella ! :-D

    • Dirland@@

      Tänään Tapsa kyllä hurmaa Krissen. Mä olen siitä varma !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe