KRISSE-SHOW 2.11 !!!

Huom!!!!

16

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

      Toivottavasti Krisse viattomasti omalla blondityylillään kysyy jotain "uusia ja vähemmän kysyttyjä" kysymyksiä herra Kansalta... ;DDD

      • ************

        Joo, mutta parempi olisi, ettei kuitenkaan kyselisi ihan niin intiimejä kysymyksiä mitä täälä on ehdotettu .

        Toivottavasti Tapsa on oma rento ja hauska itsensä. Tapsalla huumorintajua riittää ja tälläsessä ohjelmassa se just pääsee esiin, jos ei vaan turhaan jännitä.


      • PÖH!

        Kyllä mä luulen ,että aika blondimaisia kysymyksiä on luvassa ( eli ts. taattua Krisseä ) :-D


    • Ansku.

      Hieno juttu ! :)) Krisse on ihan hauska typy, vaikka tuossa ohjelmassaan vähän toistaakin itseään, mutta ensitorstain jakso pitää muistaa katsella .

      • Tapsa ei taas

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?


      • ************
        Tapsa ei taas kirjoitti:

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?

        Kyllä minä uskon ,että Tapsa tietää millaiseen ohjelmaan on menossa, joten varmaan hänellä on oikeanlainen asenne, niin ettei hermostu Krissen hössötyksestä.


      • nih!
        Tapsa ei taas kirjoitti:

        menetä hermojaan ja rupea viljelemään uhkauksia ja kirosanoja. Tai peräti käy kiinni muihin studiossa oleviin.
        Kaipa ottaa lääkityksen ennen menoaan?

        Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !


      • Pär Saukko
        nih! kirjoitti:

        Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?


      • vaikka näin:
        Pär Saukko kirjoitti:

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?

        kyllä pitäisi olla lääkitys!


      • meitsi#
        Pär Saukko kirjoitti:

        "Tapsalla ei ole mitään lääkitystä, ettäs tiedät !"

        Kiitos oikaisusta, Tapsa.

        Oletko muuten oikeasti viljellyt joskus haastattelussa uhkauksia ja kirosanoja?

        Uhkauksista en tiedä, mutta kironnut on ainakin haastatteluissa joskus( on aika kova kiroamaan muutenkin). Tapsahan oli sanonut jossain haastattelussa toimittajalle ,että:" Älä kirjoita niitä kirosanoja, mun vanhemmat fanit ei tykkää."


      • Kikka
        vaikka näin: kirjoitti:

        kyllä pitäisi olla lääkitys!

        Eipä se tekisi pahaa monelle muullekkaan, kun näitä juttuja lukee.


    • heippa


      kiitos tiedosta. on kiva katsoa miten krisse kohtelee tapsaaa.

    • Amppari

      Kivaa ja mielenkiintoista ! :D
      Laittaakohan Krisse Tapsan leikkimään niillä sen Barbi-nukeilla??? ;)

    • Fanitar

      Tapsa on 4.11 eli tämänviikon lauantaina myös Andreas Vikströmmin ja Mikko Leppilammen NEVADA- ohjelmassa kolmosella ! :-D

    • Dirland@@

      Tänään Tapsa kyllä hurmaa Krissen. Mä olen siitä varma !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe