Näin tässä kävikin.. Sillä välin kun kamera seurasi Ollin touhuja tyttöjen makkarissa on Mira kömpinytkin Janin viereen ja siihen taitaa jäädä.
Mira vaihtoi Kakin Janiin
24
2948
Vastaukset
- harmi vaan kun
Jamppa tais jo nukahtaa!
- mennä ensin
Karin viereen siitä oli helppo vaihtaa Janin viereen taas jonkin tekosyyn varjolla, ne naiset ne naiset ;)
- on niin pöljiä
et ne ei älyä yhtään mittään!!
- Purina pro
Ihanaa ...
siis oikeat ko on löytänyt toisensa..?
edelleen kiinnostaa paljonko Jania kiinnostaa mirkku?- jo evästämässä
voivoi, takasin sänkyyn joutasvat!
Mitäköhän tapahtui taas poikien makkarissa sillävälin kun ohjaaja näytti Ollin seikkailuja. Mira ja Jani ovat keittiössä voileipiä tekemässä.
- - ja - ja -
Älä kommentoi tapahtumia, jos et pidä niistä palautteista, jotka sinun kommenttiesi jatkoksi lähetetään. Jos kommentoit, älä poista jatkoja, joita olet syyttä poistanut. Cesar hyvä; sinäkään et ole Jumala, kaikki tietävä!
- ja - ja - kirjoitti:
Älä kommentoi tapahtumia, jos et pidä niistä palautteista, jotka sinun kommenttiesi jatkoksi lähetetään. Jos kommentoit, älä poista jatkoja, joita olet syyttä poistanut. Cesar hyvä; sinäkään et ole Jumala, kaikki tietävä!
Mutta ei ne minun viestini olekkaan sen pyhempiä kuin muutkaan... Toki poistan yhtälailla tästä jos menee asiattomaksi.
- wee
niin vaa voileipiä...
se on nii pientä,ettei sillä oo mitää väliä.
Jos vaikka Miralle ja Janille syntyis suhde ni niiden oma asia se on.
- Inhokkini 1.
Mirahan tekee sitä, millä hän luulee saavansa typeriltä äänestäjiltä saavansa kannatusta itselleen. Mira ulos!
- nyt se mirkku jo
antaa periksi!! voi paska ei oo enää mitään romanssitoiveita!
- Repe Sorsa
ottaa aloite omiin käsiin. On se ihme että jos Mira koittaa hiukan saada vipinää talon miehiin niin heti ollaan täällä tuomitsemassa.
Miralle plussat ja Jenni kotiin ! - syömään suruunsa!
Repe Sorsa kirjoitti:
ottaa aloite omiin käsiin. On se ihme että jos Mira koittaa hiukan saada vipinää talon miehiin niin heti ollaan täällä tuomitsemassa.
Miralle plussat ja Jenni kotiin !Voivoi mikä ilta!
- Mira jää taloon
Koska jonkun pitää vedättää noita "hönöjä" ja kunnolla!
ttä se siitä romanssista sitten
- se Olli vielä
siellä tyttöjen huoneessa? ku näyttäs nyt välilä sinnekin..
- kommentointi
Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!
kommentointi kirjoitti:
Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!
aina olen kommentoinut tapahtumia ja tulen niin vastakin tekemään.. ja tulen mielipiteitäni sanomaan myös.. Joskin varovaisemmin muistaen tähden korostavan vaikutuksen.
- saanut päähäsi
kommentointi kirjoitti:
Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!
valvojalla on myös lupa kommentoida ja osallistua palstan keskusteluihin.
- sehän ois kaiken
kommentointi kirjoitti:
Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!
huippu jos seriffi ei kommentois saatikka että seurais koko sarjaa!! mää nukkumaan apina jo!
- satunnainen kävijä
kommentointi kirjoitti:
Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!
ei tuossa bb hommassa tarvii olla mitään selostajaa ei varsinkaan jos on puolueellinen
- eeei
ei jääny, ollin vieressä nyt
- Sari fani
mikäs siinä vaikka Mira kömpisi Janin viereen,tai vaihtaisi Janiin.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Mun mielestä Mira voiski saada Janin!
Jani on fiksu,hauska ja hyvän näkönen...- ovat tulleet ja menneet
Ihan sama kenen viereen tää mira jää, kun historia osoittanut että mihet on sen jättäneet aika pian. Noin kireä nainen ja hermoraunio tuskin kunnon miestä saa kuin yhden yön ajaksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483