Mira vaihtoi Kakin Janiin

Näin tässä kävikin.. Sillä välin kun kamera seurasi Ollin touhuja tyttöjen makkarissa on Mira kömpinytkin Janin viereen ja siihen taitaa jäädä.

24

2948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmi vaan kun

      Jamppa tais jo nukahtaa!

    • mennä ensin

      Karin viereen siitä oli helppo vaihtaa Janin viereen taas jonkin tekosyyn varjolla, ne naiset ne naiset ;)

      • on niin pöljiä

        et ne ei älyä yhtään mittään!!


    • Purina pro

      Ihanaa ...

      siis oikeat ko on löytänyt toisensa..?

      edelleen kiinnostaa paljonko Jania kiinnostaa mirkku?

      • jo evästämässä

        voivoi, takasin sänkyyn joutasvat!


    • Mitäköhän tapahtui taas poikien makkarissa sillävälin kun ohjaaja näytti Ollin seikkailuja. Mira ja Jani ovat keittiössä voileipiä tekemässä.

      • - ja - ja -

        Älä kommentoi tapahtumia, jos et pidä niistä palautteista, jotka sinun kommenttiesi jatkoksi lähetetään. Jos kommentoit, älä poista jatkoja, joita olet syyttä poistanut. Cesar hyvä; sinäkään et ole Jumala, kaikki tietävä!


      • - ja - ja - kirjoitti:

        Älä kommentoi tapahtumia, jos et pidä niistä palautteista, jotka sinun kommenttiesi jatkoksi lähetetään. Jos kommentoit, älä poista jatkoja, joita olet syyttä poistanut. Cesar hyvä; sinäkään et ole Jumala, kaikki tietävä!

        Mutta ei ne minun viestini olekkaan sen pyhempiä kuin muutkaan... Toki poistan yhtälailla tästä jos menee asiattomaksi.


      • wee

        niin vaa voileipiä...
        se on nii pientä,ettei sillä oo mitää väliä.
        Jos vaikka Miralle ja Janille syntyis suhde ni niiden oma asia se on.


    • Inhokkini 1.

      Mirahan tekee sitä, millä hän luulee saavansa typeriltä äänestäjiltä saavansa kannatusta itselleen. Mira ulos!

      • nyt se mirkku jo

        antaa periksi!! voi paska ei oo enää mitään romanssitoiveita!


      • Repe Sorsa

        ottaa aloite omiin käsiin. On se ihme että jos Mira koittaa hiukan saada vipinää talon miehiin niin heti ollaan täällä tuomitsemassa.

        Miralle plussat ja Jenni kotiin !


      • syömään suruunsa!
        Repe Sorsa kirjoitti:

        ottaa aloite omiin käsiin. On se ihme että jos Mira koittaa hiukan saada vipinää talon miehiin niin heti ollaan täällä tuomitsemassa.

        Miralle plussat ja Jenni kotiin !

        Voivoi mikä ilta!


      • Mira jää taloon

        Koska jonkun pitää vedättää noita "hönöjä" ja kunnolla!


    • ttä se siitä romanssista sitten

      • se Olli vielä

        siellä tyttöjen huoneessa? ku näyttäs nyt välilä sinnekin..


      • kommentointi

        Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!


      • kommentointi kirjoitti:

        Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!

        aina olen kommentoinut tapahtumia ja tulen niin vastakin tekemään.. ja tulen mielipiteitäni sanomaan myös.. Joskin varovaisemmin muistaen tähden korostavan vaikutuksen.


      • saanut päähäsi
        kommentointi kirjoitti:

        Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!

        valvojalla on myös lupa kommentoida ja osallistua palstan keskusteluihin.


      • sehän ois kaiken
        kommentointi kirjoitti:

        Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!

        huippu jos seriffi ei kommentois saatikka että seurais koko sarjaa!! mää nukkumaan apina jo!


      • satunnainen kävijä
        kommentointi kirjoitti:

        Sinun tehtäväsi ei liene kommentoida tapahtuvaa, vaan kontrolloida keskustelupalstaa. Sinun mielipiteisiäkään täällä ei pitäisi näkyä, jotta olisit PUOLUEETON!

        ei tuossa bb hommassa tarvii olla mitään selostajaa ei varsinkaan jos on puolueellinen


    • eeei

      ei jääny, ollin vieressä nyt

    • Sari fani

      mikäs siinä vaikka Mira kömpisi Janin viereen,tai vaihtaisi Janiin.
      Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
      Mun mielestä Mira voiski saada Janin!
      Jani on fiksu,hauska ja hyvän näkönen...

      • ovat tulleet ja menneet

        Ihan sama kenen viereen tää mira jää, kun historia osoittanut että mihet on sen jättäneet aika pian. Noin kireä nainen ja hermoraunio tuskin kunnon miestä saa kuin yhden yön ajaksi.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe