Tietoa poltetuista veljeksistä

pöppöröö

TOISTAN AIEMMAN KYSYMYKSENI!!!

palstalla liikkuvat ovat varsin valveutuneita ihmisiä joten koska olen itse pikkupiruna kiinnostunut kotialueellani tapahtuneista rikoksista ja rikollisista (siis en ole kyttä) niin voisiko joku selvittää minulle Jyväskylä ja Jyväskylän seudun tapahtumia ja TEKIJÖITÄ (ns. "kovia nimiä")? Siis juu, nyt en pyydä pistämään nettiin kenenkään vireillä olevia suunnitelmia, vaan menneitä selvitettyjä tapahtumia : )

Nyt en puhu vain henkirikoksista (tosin myös niistä) vaikka henkirikospalstalla olenkin.

Toinen minua kiinnostava asia on poltetut Häggin veljekset, voiko joku kertoa minulle heidän tarinaansa hiukan? Ja onko tekijä koskaan selvinnyt?

29

6387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasuuno

      pojat löyty kuolleina mökistään.Yksi epäilty, nainen, jota vastaan oli monen monta todistajaa, mutta pätevän asianajajan ansiosta pääsi pälkähästä, sillä kertaa.Tämä siis minun mielipide.

      • olla

        Että ao. naisella on kovin rikollinen tausta .keljonlahti. vaajakoski. hankasalmi ja moni muu paikkakunta. ja yllätys ku on henki joltain lähteny. ylläri on tämä nainen pirun lähellä. taitaa olla massamurhaaja??? vai kuinka. onkohan henry saleva olluna asianajajan roolissa. melkonen kehäkettu ja " nuuskija"


      • tiilukki

        Se eukko on ihan oikeesti psykopaatti. Saakohan se jotkut kiksit kun se tappaa miehiä!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Valkolainen nainen joka pukeutui romaanivaatteisiin. Asui - 80 luvulla Halssilassa ja romaanimiehen "tyngän" kanssa, mieheltä oli toinen käsi amputoitu. Naista sanottiin mustalais-Pepiksi. Myivät pimeetä viinaa.


    • jotain tietoa

      käräjäoikeus tuomitsi tämän "mustana leskenä" tunnetun naisen sekä erään Kallen veljesten murhista elinkautiseen. motiivina pidettiin vanhemman veljen suorittamaa ryöstöä 70-luvulla, jossa sai surmansa tämä Kallen parturi-kampaja-äiti. Nainen oli todistettavasti ollut Kallen mökillä veljesten kanssa ja häipynyt sieltä sitten kun mökki oli sytytetty (bensajäänteitä löyty). Naisen pooistuttua mökiltä paikalle tuli sen jälkeen tämä Kalle. Hänet poliisit korjasivat talteen kun oli mökiltä poistuessaan ajanut autonsa ojaan.

      Saleva sitten sai hovissa tuomiot kuitenkin nurin ja nainen sai muistaakseni yli 100 000 mummonmarkkaa korvauksia vankeusajastaan. Tämän jälkeen ei mennyt pitkä aika kuin "musta leski" teki henkirikoksen ja lusii sitä vieläkin käsittääkseni. Jos en väärin muista, niin tämä nainen on tuomittu 3 henkirikoksesta. Lisäksi seuraavana päivänä kuin Häggin veljekset kuoli, niin naisen entisen mieskaverin asunto poltettiin, mies sai surmansa..

      Veljeksistä sen verran, että nuorempi oli kova viinamäen mies, mutta tosi harmiton kaveri silti. Monet illat istuin eräässä baarissa hänen kanssaan korttipöydässä. Vanhempi veli ei juonut niin paljon, mutta oli kiivaampi luonteinen. Kummastakaan veljeksestä ei ole pahaa sanottavaa.

      R.I.P. Pena&Peku

      • olla

        Suomessa enemmäkin näitä tapauksia, että murhaajalle maksetaan korvauksia.


      • tämä outo

        Salaperäinen ruskean nissan maasturin "kalle" kulkee?? vai joko mustaleski hoiti hänetkin suun suppuun. toriparlamentti múistelee. nimekis kalle tukiainen.?? nimi voi olla vääräkin. ei sata tietoa.outoa porukkaa.????


      • kyllä
        tämä outo kirjoitti:

        Salaperäinen ruskean nissan maasturin "kalle" kulkee?? vai joko mustaleski hoiti hänetkin suun suppuun. toriparlamentti múistelee. nimekis kalle tukiainen.?? nimi voi olla vääräkin. ei sata tietoa.outoa porukkaa.????

        niin,siis nainenhan taitaa tällä htkellä istua jonkun taposta mut tää mieshän on rakentanu uuden mökin siihen tilalle minkä ite vissiin polttivat,aika sairasta.


      • kyllä
        kyllä kirjoitti:

        niin,siis nainenhan taitaa tällä htkellä istua jonkun taposta mut tää mieshän on rakentanu uuden mökin siihen tilalle minkä ite vissiin polttivat,aika sairasta.

        joo,oon kuullu et nii on tämä syytettynä oollu mies ois tosiaan rakentany tönön siihen.onhan se niinkin että peku ja pena ois sieltä päässy pois vaikka millä jos oisivat tajuissaan olleet tai liikuntakykysiä jotainhan niille on tehty ettei oo päässy.oli sen luokan kaksikko että ois päässy vaikka kiven läpi.


      • Nimetön
        kyllä kirjoitti:

        niin,siis nainenhan taitaa tällä htkellä istua jonkun taposta mut tää mieshän on rakentanu uuden mökin siihen tilalle minkä ite vissiin polttivat,aika sairasta.

        Niinhän se psykopaatti on rakentanu sinne Keljonlahteen uuden mökin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tiilukki
        kyllä kirjoitti:

        joo,oon kuullu et nii on tämä syytettynä oollu mies ois tosiaan rakentany tönön siihen.onhan se niinkin että peku ja pena ois sieltä päässy pois vaikka millä jos oisivat tajuissaan olleet tai liikuntakykysiä jotainhan niille on tehty ettei oo päässy.oli sen luokan kaksikko että ois päässy vaikka kiven läpi.

        Ei ne ollu ees kännissa toisella oli 1.5 ja toisella 1.3 promillee!!!! Luulen et oisko jollain tyrmäystipoilla osuutta asiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • KeksiPerkele

        Paikalla ei kyllä ollut kuin hiiltyneet jäännökset vieläkin(2014). Paskapuhetta että siihen olisi uusi mökki rakennettu. Nämä on taas näitä legendoja mitkä on lähteny lentoon.


      • Anonyymi
        tämä outo kirjoitti:

        Salaperäinen ruskean nissan maasturin "kalle" kulkee?? vai joko mustaleski hoiti hänetkin suun suppuun. toriparlamentti múistelee. nimekis kalle tukiainen.?? nimi voi olla vääräkin. ei sata tietoa.outoa porukkaa.????

        Autoja oli kaksi. Ojaan ajanut harhautti oikeat tekijät. Yksi tekijöistä oli kuollen pojan kummisetä. Mukana myös vaalea nainen. Saleva oli junailemassa jutun. Pojan kummi kertoi myös sarvivuoren tapahtuneen palon häggin veljesten paloiltana. Pojan kummimies kertoi ja tunnusti tapahtuneen murhapolton ravintola patruunassa samana iltana ennen ilta uutisia. Kertoi mitä kauheaa hän on tehnyt kummipokansa isälle. ja saanut siitä ison summan rahaa kun itse oli suurissa rahavaikeuksissa. Kerrotaan joskus lisää. Olisi hyvä vain jos lapsi saisi tietä totuuden tekijästä.


    • tähtikorva

      joo..no se juttuhan on niin ettei kai se koskaan selviä.oisko lahjottu juttu tai jotain ku eka annetaan tekijöille elinkautinen ja sitte yht äkkiä lukeeki vaan teksti teevellä että ne on vapautettu.ja mun mielestä ne on tehny sen ja myös monen muunki mielestä meni ihan älyttömäks koko touhu.peppihä on aina ollu tiettävästi erityisen häiriintyny riistäny monta henkee.jutustahan yritettii myös valittaa hoviin mutta siihenpä ei saatu lupaa jostain kumman syystä.se juttu ei kai koskaan selviä toivon kyllä että selviäis ku aina se mieltä kaivaa mut jos pienki vihje menis poliisille ni heti aletaan tutkii uuestaa...en tiijä.

    • tiilukki

      Joku siis haluaa tietoo veljeksistä. Voisin kertoa paljonkin, koska olia Pentti Häggin kans naimissa ja meillä on yhteinen poika joka täyttää 16v. tän kuun lopussa.

    • Nimetön

      Onks kukaan kuulolla!

    • tiilukki

      eikö kukaan vastaa. Ois tietoo!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ihmeessä

        tietosi!!


      • tiilukki
        ihmeessä kirjoitti:

        tietosi!!

        No kuka siellä haluaa tietoo veljeksistä? Tiedän asiasta todella paljon!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kuka mikä miks
        tiilukki kirjoitti:

        No kuka siellä haluaa tietoo veljeksistä? Tiedän asiasta todella paljon!!!!!!!!!!!!!!!!

        jkl suositut veljekset menehty,ei oo pahaa sanaa sanottavana mulla heistä kummastakaan,hyviä tyyppejä ja kunnioitettuja kavereita molemmat,sydän paikallaan oli penalla ja myös pekulla,peku vähän herkempi kaveri pena kova mutta kuitenkin sydän paikallaan ja iso sydän.kyllä ne kaverit aina muistan enkä ikinä unoha!!!pekun ja penan muistoa kunnioittaen!!!!!toivottavasti joskus juttu selkenis en voi edes kuvitella omaisten tuskaa


      • tiilukki
        kuka mikä miks kirjoitti:

        jkl suositut veljekset menehty,ei oo pahaa sanaa sanottavana mulla heistä kummastakaan,hyviä tyyppejä ja kunnioitettuja kavereita molemmat,sydän paikallaan oli penalla ja myös pekulla,peku vähän herkempi kaveri pena kova mutta kuitenkin sydän paikallaan ja iso sydän.kyllä ne kaverit aina muistan enkä ikinä unoha!!!pekun ja penan muistoa kunnioittaen!!!!!toivottavasti joskus juttu selkenis en voi edes kuvitella omaisten tuskaa

        Mä toivon kans et se selviäis joskus. Lapset tästä varmaan kärsii eniten. Kyllä mä on kans ite kärsiny tästä hommasta!!!!!!!!


      • pöppöröö
        tiilukki kirjoitti:

        Mä toivon kans et se selviäis joskus. Lapset tästä varmaan kärsii eniten. Kyllä mä on kans ite kärsiny tästä hommasta!!!!!!!!

        Kaipasin tietoa, en vain tajunnut enää tulla katsomaan kun alkup. viestistä niin kauan aikaa.

        Motivaationi asialle ovat täysin siinä, että niin paljon olen kuullut tapauksesta puhuttavan, mutta mitä tapahtui ja miksi... Ja kuinka musta leski sitten saattoi selvitä oikeudessa!!!

        Poikasi satun tietämään, vaikken tosin tuntemaan niin läheisesti, mutta häntä en tahdo asiaani sen enempiä sotkemaan.


      • Anonyymi
        kuka mikä miks kirjoitti:

        jkl suositut veljekset menehty,ei oo pahaa sanaa sanottavana mulla heistä kummastakaan,hyviä tyyppejä ja kunnioitettuja kavereita molemmat,sydän paikallaan oli penalla ja myös pekulla,peku vähän herkempi kaveri pena kova mutta kuitenkin sydän paikallaan ja iso sydän.kyllä ne kaverit aina muistan enkä ikinä unoha!!!pekun ja penan muistoa kunnioittaen!!!!!toivottavasti joskus juttu selkenis en voi edes kuvitella omaisten tuskaa

        Hienoja miehiä. Rav. Pupujussissa kävivät Okin puolesta pankkiautomaatilla ja nussivat viitisen tonnia Okin tililtä.


    • omainen

      eiköhän se jauhaminen nyt jo rupee riittämään annetaan vainejien levätä rauhassa ku se asia ei siitä mikskään muutu vaikka siitä jauhais koko maailma onhan se kai ulkopuolisista jännittävää mutta itteeni niinku alkaa ottamaan jo päähän ku jauhetaan ja jauhetaan.se oli kauhee järkyttävä ahistava juttu ja siinä ei oo mitää jännitystä pelkästään tuskaa ja surua ni antakaa jo olla

      • Kyselijä vain

        Hei.

        Pahoitteluni tapahtuneesta. Puolustuksekseni kuitenkin, tapahtunut on järkyttävä asia, mutta mielestäni kukaan ei ole vainajista sanonut täällä pahaa sanaa tai "mässäillyt" asialla, kuten joissakin "spekuloinneissa" tällä palstalla.

        Minulle tuossa asiassa ei ole mitään jännittävää, se asia vain sattuu kiinnostamaan, sillä ihmiset puhuu ja puhuu ja jokainen puhuu eri juttua.

        Jokaiselle omaiselle kuolema on raskas ja uskon että varsinkin tämä asia on ollut tavallista raskaampi.

        Voimia sinulle ja pahoitteluni jos avasin haavoja.


      • omainen
        Kyselijä vain kirjoitti:

        Hei.

        Pahoitteluni tapahtuneesta. Puolustuksekseni kuitenkin, tapahtunut on järkyttävä asia, mutta mielestäni kukaan ei ole vainajista sanonut täällä pahaa sanaa tai "mässäillyt" asialla, kuten joissakin "spekuloinneissa" tällä palstalla.

        Minulle tuossa asiassa ei ole mitään jännittävää, se asia vain sattuu kiinnostamaan, sillä ihmiset puhuu ja puhuu ja jokainen puhuu eri juttua.

        Jokaiselle omaiselle kuolema on raskas ja uskon että varsinkin tämä asia on ollut tavallista raskaampi.

        Voimia sinulle ja pahoitteluni jos avasin haavoja.

        joo ei ne haavat oo menny kii ni ei niitä kukaan voi avatakkaan...mutta jos ei kellään ole mitään järkevää vihjettä asiaan liittyen ni mitäpä sitä turhaan jauhamaan...eikös se niin vähän ooo...


    • tunsin.

      rauha veljesten sielulle. onneksi peppi ja kalle on kans kuolleita niin ei tarvii kostaa niillekään enään sairaita seko päitä palakoon helvetin tulessa. annetaan tämän olla täässä. ja turhat jauhamiset pois .

    • mie80zzz

      jyväskylässä liikkuu väärennettyjä shekkejä,poliisi epäilee huijari-häggejä..

      • Anonyymi

        vaarallista sakkia nuo m*stalaiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe