Piti palauttaa IOK kirjastoon ennen kuin ehti kokonaan lueka. Mitä IOK sanoo asiasta "kuolleisiin ei saa pitää yhteyttä" ja yhteydenpidosta henkimaailmaan? Mitä nuo lauseet tarkoittavat?
Kuolleita
7
1265
Vastaukset
- siilityttö55
Kuolleisiin saa yhteyden mutta kun et nää kuka sun kanssa keskustelee hän saattaa johdattaa harhaan, vaikka näemmekin kenen kanssa keskustelemme, siis elävän, hän saattaa johtaa harhaan, esim; elävästä elämästä on ,Hitler,Stalin jne,
- tuostajutusta
Miten kommunikoit kuolleen Stalinin tai Hitlerin kanssa, kun herrat puhuvat vain äidinkieltään ?
- epäilijä
tuostajutusta kirjoitti:
Miten kommunikoit kuolleen Stalinin tai Hitlerin kanssa, kun herrat puhuvat vain äidinkieltään ?
Ehkä keskusteluyhteyttä pitää käydä vain ajatusten voimalla, mene ja tiedä...
- Minä suomeksi
epäilijä kirjoitti:
Ehkä keskusteluyhteyttä pitää käydä vain ajatusten voimalla, mene ja tiedä...
Englanniksikin tulee joskus ajateltua kun oikein työhön uppoutuu.
Kuinkakohan moni demoni tai paha henki osaa suomen kieltä? Ei varmaan hirveän moni sujuvasti. - ---
Minä suomeksi kirjoitti:
Englanniksikin tulee joskus ajateltua kun oikein työhön uppoutuu.
Kuinkakohan moni demoni tai paha henki osaa suomen kieltä? Ei varmaan hirveän moni sujuvasti.Jos yritätä saada yhteyden johonkin kuolleeseen henkeen, et voi saada yhteyttä todelliseen kuolleeseen ihmiseen vaan saat aina yhteyden pahaan henkeen, demoniin. Pyydän, älä edes kokeile. Se tietää vaikeuksia.
Kaikki demonit osaavat kaikkia kieliä. Lue huviksesi Lasse Heikkilän kirjoittama kirja Elettyjä Ajatuksia (julkaistu 2003). Kirjassa hän kertoo olleensa Intiassa lähetystyössä. Siellä eräässä intialaisessa naisessa ollut demoni alkoi puhua Heikkilälle selvää suomen kieltä.
- iokiok
Tuskin se mitään sanoo niistä - ja olisit yhteydessä Itsesi kanssa. Kukaan ei ole tosiasiassa edes kuollut. Kaikki tapahtuu mielessä.
- Jumalan Poika
Ei siinä henkimaailmassa ole mitään ihmeellistä ole. Se on 'vain saman harhakolikon toinen kääntöpuoli'. Tosin se on huomattavasti kevyempi ja helpompi tila, missä ajatukset manifestoituvat tätä raskasta nopeammin. Sinne siirtymisessa - jota kuolemaksikin täällä kutsutaan - ei ole kerta kaikkiaan mitään pelkaamistä, se on vähän kuin murrosikä, mutta radikaalimpi.
Demonit/perkele/saatana eivät ole todellisia. Ne omat oman mielen harha-luomuksia ja niillä on siinä suhteessa voimaa kun sinä siihen uskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755