Kuolleita

utelias

Piti palauttaa IOK kirjastoon ennen kuin ehti kokonaan lueka. Mitä IOK sanoo asiasta "kuolleisiin ei saa pitää yhteyttä" ja yhteydenpidosta henkimaailmaan? Mitä nuo lauseet tarkoittavat?

7

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilityttö55

      Kuolleisiin saa yhteyden mutta kun et nää kuka sun kanssa keskustelee hän saattaa johdattaa harhaan, vaikka näemmekin kenen kanssa keskustelemme, siis elävän, hän saattaa johtaa harhaan, esim; elävästä elämästä on ,Hitler,Stalin jne,

      • tuostajutusta

        Miten kommunikoit kuolleen Stalinin tai Hitlerin kanssa, kun herrat puhuvat vain äidinkieltään ?


      • epäilijä
        tuostajutusta kirjoitti:

        Miten kommunikoit kuolleen Stalinin tai Hitlerin kanssa, kun herrat puhuvat vain äidinkieltään ?

        Ehkä keskusteluyhteyttä pitää käydä vain ajatusten voimalla, mene ja tiedä...


      • Minä suomeksi
        epäilijä kirjoitti:

        Ehkä keskusteluyhteyttä pitää käydä vain ajatusten voimalla, mene ja tiedä...

        Englanniksikin tulee joskus ajateltua kun oikein työhön uppoutuu.

        Kuinkakohan moni demoni tai paha henki osaa suomen kieltä? Ei varmaan hirveän moni sujuvasti.


      • ---
        Minä suomeksi kirjoitti:

        Englanniksikin tulee joskus ajateltua kun oikein työhön uppoutuu.

        Kuinkakohan moni demoni tai paha henki osaa suomen kieltä? Ei varmaan hirveän moni sujuvasti.

        Jos yritätä saada yhteyden johonkin kuolleeseen henkeen, et voi saada yhteyttä todelliseen kuolleeseen ihmiseen vaan saat aina yhteyden pahaan henkeen, demoniin. Pyydän, älä edes kokeile. Se tietää vaikeuksia.

        Kaikki demonit osaavat kaikkia kieliä. Lue huviksesi Lasse Heikkilän kirjoittama kirja Elettyjä Ajatuksia (julkaistu 2003). Kirjassa hän kertoo olleensa Intiassa lähetystyössä. Siellä eräässä intialaisessa naisessa ollut demoni alkoi puhua Heikkilälle selvää suomen kieltä.


    • iokiok

      Tuskin se mitään sanoo niistä - ja olisit yhteydessä Itsesi kanssa. Kukaan ei ole tosiasiassa edes kuollut. Kaikki tapahtuu mielessä.

      • Jumalan Poika

        Ei siinä henkimaailmassa ole mitään ihmeellistä ole. Se on 'vain saman harhakolikon toinen kääntöpuoli'. Tosin se on huomattavasti kevyempi ja helpompi tila, missä ajatukset manifestoituvat tätä raskasta nopeammin. Sinne siirtymisessa - jota kuolemaksikin täällä kutsutaan - ei ole kerta kaikkiaan mitään pelkaamistä, se on vähän kuin murrosikä, mutta radikaalimpi.

        Demonit/perkele/saatana eivät ole todellisia. Ne omat oman mielen harha-luomuksia ja niillä on siinä suhteessa voimaa kun sinä siihen uskot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe