Mikä merkkivalo?

ooopl

Syttyy välillä kojetauluun merkkivalo missä keltainen ratas, mitäs tarkoittaa? auto on automaatti omega..

3

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Damieeeen

      Taitaapi olla automaattivaihteiston sport-asennon merkkivalo; ei kyllä pitäisi itsekseen syttyä vaan silloin kun kytkee sport-asennon päälle kepin päässä olevalla nappulalla.

      • Terppa213

        Mulla samanlainen ongelma. Kyseinen valo siis jää vilkkumaan kojetauluun kun se normaalisti jää palamaan kun painaa S-nappia. Valo syttyy vilkkumaan aivan itsestään ja kun se vilkkuu niin auto ei kiihtyy todella huonosti varsinkin paikaltaan lähtiessä. Risteyksissä todella vaikea ehtiä muun liikenteen sekaan.

        Valon saa sammumaan ainoastaan sammuttamalla auton ja starttaamalla uudelleen.

        Olen huomannut että vika ei ilmene kesällä (lämpimällä säällä). Nyt syksyn tullen alkanut taas vaivaamaan silloin tällöin. Tietäisikö joku tähän vikaan syytä?

        Tämä auto on vuoden -94 automaatti Calibra.


      • Automaticparas
        Terppa213 kirjoitti:

        Mulla samanlainen ongelma. Kyseinen valo siis jää vilkkumaan kojetauluun kun se normaalisti jää palamaan kun painaa S-nappia. Valo syttyy vilkkumaan aivan itsestään ja kun se vilkkuu niin auto ei kiihtyy todella huonosti varsinkin paikaltaan lähtiessä. Risteyksissä todella vaikea ehtiä muun liikenteen sekaan.

        Valon saa sammumaan ainoastaan sammuttamalla auton ja starttaamalla uudelleen.

        Olen huomannut että vika ei ilmene kesällä (lämpimällä säällä). Nyt syksyn tullen alkanut taas vaivaamaan silloin tällöin. Tietäisikö joku tähän vikaan syytä?

        Tämä auto on vuoden -94 automaatti Calibra.

        Omassa automaatti omegassa sport valo on ainakin ympyröity S merkki. AR-25 loota.

        Ratas voisi enemmänkin olla kampura anturin vikavalo. Jos siinä sellanen on erikseen. yleensä kyllä menee boxin kautta ja näyttää ECUn vikavaloa jos on häikkää siellä.

        Sportti itessään menee suoraan ECU'hun. Että se siellä sitten laittaa toisen ohjelman päälle.
        Jos kylmällä säällä tollai vikaa niin ite ensimmäiseksi tarkastaisin maadotuksia.
        Ainakin omassa motronic ECU'n boxissa maadotus on oikealla moottoritilassa oktaanivalitsimen ja pistokkeen lähellä. Mutta en tiedä mistä autosta kysymys missä olisi. Tämä siis C20NE moottorissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe