BF 2142 palvelin ei toimi ollenkaan

BillyJoe0122

En päässyt tänään pelaamaan peliä kuin muutamaksi minuutiksi ja sitten yhteys palvelimeen katkesi. Koitin moneen eri paikkaan ja sama juttu! Nyt en pääse edes kirjautumaan kun ei saa yhteyttä EA:n palvelimeen. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Ja arvon päivitys ei toimi edelleenkään vaikka se piti jo korjaantua..

6

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Tuskin toimii koko viikonloppuna.

"EA Master Server Disconnects: We have added additional enhancements to our server infrastructure to eliminate the majority of the disconnection problems. We will be putting forth every effort through the weekend to completely eliminate this issue for all our players. "

• BillyJoe0122

Just suunnittelin pelaavani koko viikonlopun! Se siitä sitten!

• Sampparna

pitääkö jossain netissä rekisteröityy, jos haluu päästä multiplayeriin??? oon yrittäny täs koko viikonlopun päästä rekisteröitymään, mut ku oon kirjottanu nimimerkin ja salasanat, nii ei saa palvelimeen yhteyttä. onko se sama ongelma?

• BillyJoe0122

Jotta pääsee pelaamaan moninpeliä niin täytyy rekisteröityä. Ei ole sama ongelma kun mulla oli. Kyllä mä ainakin olen tänään pelaillu verkossa. Onko muuten yhteysasetukset kunnossa koneessasi?

• Sampparna
        BillyJoe0122 kirjoitti:

Jotta pääsee pelaamaan moninpeliä niin täytyy rekisteröityä. Ei ole sama ongelma kun mulla oli. Kyllä mä ainakin olen tänään pelaillu verkossa. Onko muuten yhteysasetukset kunnossa koneessasi?

Se rupes toimii heti maanantaina ku rekisteröidyin ja otin päivitykset

• EAhan pettynyt

Minulla pääsee siihen serverin valinta valikkoon mutta se näyttää että olisi 0 serveriä saatavilla... Mistähän se saattaisi johtua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1488
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      22
      1292
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      121
      1175
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe