Kumpi teistä miehistä on paremman näköinen:
Eva Wahlström vai Ninni Laaksonen (missi) ja miksi?
Haittaako ylipäätään jos naiselta löytyy hiukan lihasta?
vastaa tähän :D
11
734
Vastaukset
Evalla on parempi kroppa ja persoonallisemmat kasvonpiirteet. Ai niin, olen päässyt eroon blondeista. ;-D
- niin että
blondit on päässeet susta eroon? tarkoitat että jälleen on yksi epätoivoinen vonkaaja vähemmän blondien kimpussa.
helpotus on molemmminpuolinen.
taitaa olla tosikuumaahuumaa kun lauantaina tähän aikaan notkut netissä... ups. sori. lipsahti.
- selvä homma
Naisella pitää olla habaa. En voisi kuvitellakaan suhdetta velton sohvaperunan/missin kanssa.
- Joo joo
Evalla on kovin maskuliiniset ja terävät piirteet, josta en tykkää yhtään. Ninni puolestaan on täysin tavallisen näköinen, enkä ymmärrä miten hän voi olla missi. Jos kroppaa katsotaan niin Ninnin on parempi.
Evalle ääni täältäkin, ei tuo Ninni herätä oikein minkäänlaista kiinnostusta.
- on kuin onkin:
Eva Dahlgren. Hyvännäköinen ja v_tut välittää mitä muut tykkää. Tekee omannäköistä musaa eikä oo mikään levy-yhtiön imagopelle. Asenne kohdallaan ja sitäpaitsi sen vaimo designaa aivan sikamakeita koruja.
Noi nobodyt joista kyselit tuskin kiinnostaa ketään fiksua ainakaan.
PS.Noilla molemmilla taitaa olla kyllä enemmän laardia kuin lihasta viime kuvista päätellen... - jassoss
Ninni. Evakaan ei ole hassumpi.
Ninnin vartalo on enemmän minun makuuni, mutta muilta osa-alueilta Eva vie voiton kaikin tuomariäänin.
- Serpico
mutta Ninni on valintani. Eva on silti parempi Wahlström kuin Erik, neitejä molemmat.
Ku livenä Eva on niii-in pikkunen :D mut kuvissa se on nätimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275