Dragon Ball GT tulossa suomeen?

MarioSonic

Suomalaisen Wikimedian mukaan Dragon Ball GT olisi tulossa SubTVlle heti kun Dragon Ball Z päättyy.
Vai onko jossain muualla tullut sama tieto?

17

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtimö

      kyllä se taitaa tulla telkusta sitte kun se dbz päättyy!!!
      T:kovasti odottava!!!

      • Dragon Ball!!!

        Tiettekö tuleeko DBGT, englanniks vai japaniks? Ite oon nähny sen vaan japanin kielellä ja englaniks tekstitettynä.


      • toilaava_mummeli
        Dragon Ball!!! kirjoitti:

        Tiettekö tuleeko DBGT, englanniks vai japaniks? Ite oon nähny sen vaan japanin kielellä ja englaniks tekstitettynä.

        Ei kukaan tommoset osaa japania kääntää suomeks... Enkun kamalien dubbien kera tulee, jos edes tulee...


      • MarioSonic
        toilaava_mummeli kirjoitti:

        Ei kukaan tommoset osaa japania kääntää suomeks... Enkun kamalien dubbien kera tulee, jos edes tulee...

        Millainen Dragon Ball Z oli Amerikkalainen vai Japanilainen tunari koska siitä voin ehkä päätellä Dragon Ball GT saattaa tulla?


      • MarioSonic
        MarioSonic kirjoitti:

        Millainen Dragon Ball Z oli Amerikkalainen vai Japanilainen tunari koska siitä voin ehkä päätellä Dragon Ball GT saattaa tulla?

        ...Erään sivun mukaan sitä on jatkunut vuonna 1995 AINA 2005 ASTI?! ONKO TÄMÄ TOTTA?! JOS ON NIIN SUBTV ON PALJON TEKEMISTÄ!


      • evt
        MarioSonic kirjoitti:

        ...Erään sivun mukaan sitä on jatkunut vuonna 1995 AINA 2005 ASTI?! ONKO TÄMÄ TOTTA?! JOS ON NIIN SUBTV ON PALJON TEKEMISTÄ!

        DBGT:ssä on 64 jaksoa. Jos sitä esitettäisiin kuten nykyistä DBZ:tä, eli 2 kertaa viikossa, niin DBGT:n esittäminen kestäisi vain n. 8 kuukautta.


      • Heh
        Dragon Ball!!! kirjoitti:

        Tiettekö tuleeko DBGT, englanniks vai japaniks? Ite oon nähny sen vaan japanin kielellä ja englaniks tekstitettynä.

        Jos katot gt:ten jaksoja bsplayeril niin siellä voi muuttaa japanin kielen englannin kieleks.. laitat vaan hiiren toisella näpäyksen - ääni - ääniraidat - sound enklis. :D


      • dragon<ball>fan
        Dragon Ball!!! kirjoitti:

        Tiettekö tuleeko DBGT, englanniks vai japaniks? Ite oon nähny sen vaan japanin kielellä ja englaniks tekstitettynä.

        Jos olet kerran joskus nähnyt niitä jaksoja niin kerroppas mistä.. Itse en koskaan muista katsoa telkasta ja pari jaksoa olen netistä löytänyt jos tiedät jonkun ossan josta voi kattoo db z original tai gt:tä? kun olet kerran nähnyt db gt:tä niin etkai sinä sitä telkasta nähnyt?


      • Ei saa...
        dragon<ball>fan kirjoitti:

        Jos olet kerran joskus nähnyt niitä jaksoja niin kerroppas mistä.. Itse en koskaan muista katsoa telkasta ja pari jaksoa olen netistä löytänyt jos tiedät jonkun ossan josta voi kattoo db z original tai gt:tä? kun olet kerran nähnyt db gt:tä niin etkai sinä sitä telkasta nähnyt?

        Laitomin keinoin oon nähnyt. Eli oon imuroinut lataus ohjelmalla.


    • Z ja GT ja muut.

      Dragonball Z ja GT on pian myös saatavana boxina, jossa on leikattu pois kaikki kohtaukset joissa hahmot vain tuijottavat tiukasti toisiaan tai pelkästään murahtelevat.

      Sarjat toimitetaan yhdellä ainoalla DVD:llä ja loppu 2 tuntia levystä on täytetty stillkuvilla hahmoista yrmeät ilmeet päällä, jotta koko sarjan henki saadaan talteen.

      Ai niin, tietääkö joku, kuinka sarkasmi-fontti saadaan siirrettyä Suomi-foorumaille?

    • Jupekki

      valitettavasti ensi keväänä alkaa sitä GT roskaa näkymään. On se niin väärin että huippu sarja DBZ korvataan jollain GT:llä.. Mutta kukapa pkottaa kahtomaan. ei kukaan että sama se.. Tulis kyllä mieluummin vaikka DB.. sitä ei oo kerta suomessa ees näytetty..

      • MarioSonic

        Siis ensi keväänä se alkaa? Kiitos siitä tiedosta.

        GT roskaa?!
        Mikä muka tekee Dragon Ball GTstä roskaa? Selitäppä se. Olet kyllä oikeassa että "Orginal Dragon Ball" pitäisi näyttää mutta ei ole mitään oikeutta haukkua Dragon Ball GTtä. Sehän kaiken tämän Dragon Ball saagan pää.


      • evt
        MarioSonic kirjoitti:

        Siis ensi keväänä se alkaa? Kiitos siitä tiedosta.

        GT roskaa?!
        Mikä muka tekee Dragon Ball GTstä roskaa? Selitäppä se. Olet kyllä oikeassa että "Orginal Dragon Ball" pitäisi näyttää mutta ei ole mitään oikeutta haukkua Dragon Ball GTtä. Sehän kaiken tämän Dragon Ball saagan pää.

        DBGT on sarjan heikoin tekele. Toriyama kun ei ollut itse täysin mukana GT:a tekemässä.


      • MarioSonic
        evt kirjoitti:

        DBGT on sarjan heikoin tekele. Toriyama kun ei ollut itse täysin mukana GT:a tekemässä.

        Se voi olla oikea vastaus. Toriyama kun ei ollut
        tekemässä koko sarjaa. Himskatti kun ei tullut ajatelluksi.

        PS:Katsoin tänään Dragon Ball Zn viimeiset jaksot Youtubelta Amerikan versiossa. Minä ällistyin lopusta.


    • no minä toivon ettei sitä sarjaa koskaan tule suomeen..se on sen verran huono tekele että huh huh..vaikken olekkaan kattonut sitä mutta tiedän mitä siinä tapahtuu ja kaikkee..
      sanotaanpa muutama esimerkki miksi dragonball gt on surkein dragonball sarja..
      noh sanotaampa vaikka super androidi 17..nimi kertoo jo kaiken tosta sarjasta..ideat loppunu täysin,niinku tavallisessa dragonball sarjassakin kyllä ideat tuntu olevan vähissä..mutta ei senkään vertaa ku pitää kierrättää typeriä äijiä..uudestaan tulee frieza ja cell..ehh.. hölmöä..mitä hyötyä niiden herättämisessä on ku ne sais vegetalta tai gokulta turpaasa vaikka ne oiski vähä kehittyny..
      ss4..noh sekin on kyllä aika typerä..ei voi muuta sanoa..mun mielestä koko se että tulee ssj1..2..3..4 on iha tyhmä idea..iha yksi ois riittänyt.. ois voinu kehitellä vähä poikkeavampia muotoja..tai ees vähä enemmän eroja niiden välil..no nelosessa se jo näyttää aika erilaiselta..mutta nimi ärsyttää siinki..
      noh,mitäs vielä,nais hahmot ovat edelleenkin erittäin paskoja,ja sen sarjan piirtäjä ei osaa kovinkaan erillaisia muijia piirtää..esim bulman tytär näyttää vaa bulmalta joka on pieni..

      Ja dragonball gt on alunperinkin tarkoitettu tehty amerikan markkinoita varten..se on amerikkalaisten versio siitä..mutta se jehu on vähä ollu auttamassa siinä..
      Ja kuka kehtaa väittää että japanilaisten ääninäyttely ois parempaa kuin jenkkien??!! kuule voin sanoo sen verran että japsit on valovuoden päässä jenkkien ääninäyttelijöiden tasosta..
      joku goku kuullostaa pennulta ja sitten vegeta ja piccolo kuullostaa iha nössöiltä,ja mitäs vielä broly kuullostaa joltai kaksivuotiaan ääneltä.. ne kamehame haat on typeriä..ne vaa rääkyy ne ja lisätty kaikueffecktiä..jeeh..tosi tasokasta.. en voi tajuta miten jotkut valittaa jenkkien dubbauksesta vaikka ne sentään kuullostaa persoonallisilta ja sopii niiden persoonallisuuksiin hyvin..

      lyhyesti:DRAGONBALL GT ON PENNUILLE.piste.

      • MarioSonic

        Se alkaa olla sitä ja tätä kun katsoin avausjakson Youtubelta. Heti jakson alussa leijuvassa palatsissa (Vai mikä se oli nimeltään.) oli täysi taistelu melkein koko leijuva talo oli tuhoutua kokonaan. Ihmettelin "?!". Taistelun jälkeen tuli Gokun kanssa joku Uub?! (Luin Wikimediasta.) Sitten Goku muutetaan lapseksi. En ollut silloin kovin ihmeissään. Joku Kai (EI TAAS MUISTA NIMEÄ!) kertoi että planeetta tuhoutuu jos niitä TYHMIÄ "DARK STAR DRAGON BALLEJA" kerätään galaxista! Eikö nykyisin käy ne vanhat käy?

        Tylsää on uudet hahmot. Uubista en ole kuullut mitään. Super Android 17 herätti kuitenkin mielenkiinon. Hyvin asia on se että Cell ja Frieza tulisivat takaisin sarjaan mutta vähäksi aikaa. Koska Cell on minun paras vihulais hahmo.Mystisen Tohtorin Bebi olento herää henkiin ja ottaa Vegetassa oman muodon. Olento näyttää liikaa Kid Buulta. Vika saagassa oleva Dragon taistelija oli aika hyvä ja viellä yksi muoto pelkästään tulee hänellä. Sanon sen verran Ssj 4 on minun mielestä täysin huono keksintö. Ssj3 on minun mielstä pyhin muoto. Hahmot on piiretty ihan Ok. Mutta Gotenista aikuis muodossa en pidä olenkaan ja Gohanilta vaan lasit pois. Dragon Ball GT on minusta ihan Ok mutta en pidä noista uusista hahmoista. (Paitsi joistain.)


      • fani---
        MarioSonic kirjoitti:

        Se alkaa olla sitä ja tätä kun katsoin avausjakson Youtubelta. Heti jakson alussa leijuvassa palatsissa (Vai mikä se oli nimeltään.) oli täysi taistelu melkein koko leijuva talo oli tuhoutua kokonaan. Ihmettelin "?!". Taistelun jälkeen tuli Gokun kanssa joku Uub?! (Luin Wikimediasta.) Sitten Goku muutetaan lapseksi. En ollut silloin kovin ihmeissään. Joku Kai (EI TAAS MUISTA NIMEÄ!) kertoi että planeetta tuhoutuu jos niitä TYHMIÄ "DARK STAR DRAGON BALLEJA" kerätään galaxista! Eikö nykyisin käy ne vanhat käy?

        Tylsää on uudet hahmot. Uubista en ole kuullut mitään. Super Android 17 herätti kuitenkin mielenkiinon. Hyvin asia on se että Cell ja Frieza tulisivat takaisin sarjaan mutta vähäksi aikaa. Koska Cell on minun paras vihulais hahmo.Mystisen Tohtorin Bebi olento herää henkiin ja ottaa Vegetassa oman muodon. Olento näyttää liikaa Kid Buulta. Vika saagassa oleva Dragon taistelija oli aika hyvä ja viellä yksi muoto pelkästään tulee hänellä. Sanon sen verran Ssj 4 on minun mielestä täysin huono keksintö. Ssj3 on minun mielstä pyhin muoto. Hahmot on piiretty ihan Ok. Mutta Gotenista aikuis muodossa en pidä olenkaan ja Gohanilta vaan lasit pois. Dragon Ball GT on minusta ihan Ok mutta en pidä noista uusista hahmoista. (Paitsi joistain.)

        dgb gt ei vältämättä näytetä suomessa ku subi ei oo hommanut oikeuksia siihe!!!
        dgb vois näyttää ihan alusta asti ku niitä ei voi ostaa mistään netist voi ladata mut ei oo suomen kieli tekstejä :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe