Sain haltuuni pari vuotta sitten ISOISOSOIsäni vanhan haulikon.IVER JOHNSONS ARMS&CYCLEWORKS.FITCHBURG.MASS.USA.CHAMPION.Valmistusnumero3602.Isäni ehti antaa ko.aseen luvattomien aseiden keräykseen,mutta sain sen takaisin deaktivoituna ja todistuksen kera(Kiitos Tampereen poliisilaitos)veloituksetta.Kertoivat,että Poliisien PR toimintaa,HYVÄ!.Nyt kiinnostaisi tietää onko ko.aseella muuta kuin tunnearvoa ja onko se kuinka harvinainen.(Pari tuttavaani jotka ovat tietävinään aseista jotain olivat ns.huulipyöreenä)
iver johnson mustaruuti haulikko
3
3493
Vastaukset
- mie.
Aseella ei ole juurikaan rahallista arvoa oli aikoinaan hyvin suosittu peli.
(Pari tuttavaani jotka ovat tietävinään aseista jotain olivat ns.huulipyöreenä)
kirjoitit jotakin tuon tapaista,siihen vastaisin että katsoppas haulikkosi perä levyä,eli sitä osa taka päin mitä vasten olkapää laitetaan ampuessa. Sieltä löytyy kuva joka minun mielestäni kuvastaa hyvin tuttaviesi asetuntemusta:) - Textiä
En osaa suomentaa. 1891:IVER JOHNSON & CO relocates in FITCBURG,MASS.
1894:IVER JOHNSON`S ARMS & CYCLE WORKS besomes the company name;formal incorporation in 1915. - Minullakin
Minullakin on samanlainen ase. On isäni vanha, ja sitä ennen se oli sedälläni, joka kaatui sodassa.
He metsästivät sillä paljonkin.
Aseen arvosta minulla ei ole tietoa. jostain kolkytluvulta se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778