Vaya con dios

xxxxx

Tulin pitkästä aikaa takaisin tälle palstalle katsoakseen on sen taso noussut (puhjalukemista). Ei ole, sama skitzofrenikko (sirbb, harri, heikki lihas), samat bavaristit. Tärkeimmät jutut likkuvat tasolla paskahuusijuttuja.

Nimimerkit kuten esim. "Joakim" jotka antoivat hyödyllisiä ja asiantuntevia vastauksia, ovat kokonaan poistuneet täältä. Ei tarvitse paljon miettiä miksi. Samasta syystä mistä itse poistuin. Ei kannata liikkua idiottien seurassa, ulkopuolinen ei ehkä tiedä kuka on kuka.

Koska touhu nykyään on "kuin sokea veisi sokeaa paskalle", jätän teille jäähyväiset. Minä olen purjehtija, en pelle, ja olen hieman kranttu miten valitsen seuraani. Joten pitääkä hauskaa, aivan selvästi tällaiselle paskaforumille löytyy tarvetta.

PS. En aio tulla takaisin lukemaan lapsellisia vastauksia tähän viestiin (eli en myös aio vastata niihin) joten käyttäytykää järkevästi (ei koiran kannata haukkua puuta mistä orava on jo poistunut!) ja säästäkää aikaa, minä en aio paneutua mielipiteisiinne: Kenelle te kirjoittaisitte vastaukset? Itsellenne? Palstan muille lukioille? Tästä voitte tapella, voittajaa saa tupakkaa!

Vaya con dios!

13

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : ) 8 #=

      Poistut kerrohan mistä voin noutaa tupakkini?

    • on..

      tyypillistä yksinkertaisen, elämäänsä katkeroituneen ja komeille Bavarianomistajille kateellisen "miehen" puhetta, hyvä kun poistuit, toivottavasti lopullisesti, ikävä ei tule.

    • Harry.

      Taas savustettiin yksi bavaria hiiteen.

      • pähkinöitä

        Ei tuo kaveri mikään "bavaristi" ole. Kun katselee nimimerkin aikaisempaa viestiketjua, aina antanut asiallisia vastauksia, veikkaan että hänellä on Express (nimimerkkikin viittaa sihen).

        Luultavasti hän tarkoitti että keskustelu Bavarioista on liioteltu (onhan muitakin venetyyppejä). Tuon skitso-jutun allekirjoitan kuitenkin välittömästi, itse todistit miten sekavan tyhmiä omat ajatuksesi ovat!

        Vaya con vittu!


      • Harry.
        pähkinöitä kirjoitti:

        Ei tuo kaveri mikään "bavaristi" ole. Kun katselee nimimerkin aikaisempaa viestiketjua, aina antanut asiallisia vastauksia, veikkaan että hänellä on Express (nimimerkkikin viittaa sihen).

        Luultavasti hän tarkoitti että keskustelu Bavarioista on liioteltu (onhan muitakin venetyyppejä). Tuon skitso-jutun allekirjoitan kuitenkin välittömästi, itse todistit miten sekavan tyhmiä omat ajatuksesi ovat!

        Vaya con vittu!

        Voitko esiintyä mieluummin katuojassa tai Helsingin koleera-aaltaassa.


      • sukulaistäti Kumlingesta
        Harry. kirjoitti:

        Voitko esiintyä mieluummin katuojassa tai Helsingin koleera-aaltaassa.

        Ennen kuin päätät yläasteen, niin muista ettei
        nimen perään kirjoiteta pistettä. Äläkä valvo
        viikolla noin pitkään. Ja muistat mitä siitä kiroilusta on puhuttu. En osta sinulle mopoa 15v lahjaksi, jos et lopeta huonoja tapojasi.
        Pusi-pusi, pikku-pojuliini. Muista harjoitella
        kyykkyhyppyä joulujuhliin, täti tulee katsomaan.


      • ripeäpaskaa

        Ripaska on kyykkyhyppelyä. Onkohan tuo suomenkielinen nimitys syntynyt venäläisten tarpeidentoimittamisesta tuota ripaskaansa kyykkyhyppelemällä?


    • Yksipelikentänlaidalta

      Jeanneau Sun Kiss 45, S/y Vaya con Dios, purjehti aikonaan omistajiensa kanssa
      ainakin neljällä (4) seitsemästä mahdollisesta merestä! Kunnia sille ja kippari Väinölle!PS nimi on enne!

    • Seisokkiko

      Hyvä uusvedätys jos vanha suola janottaa. Ja kunniaako tuosta tyylitä pitäisi jakaa ?

    • En ole milloinkaan lakannut ihmettelemästä tämän palstan hengestä. Täällä ~50% roikkuu pottuilemassa, ~30% kirjoittamassa hyödyttömiä besserwisser neuvoja ja loput kamppailevat vuodesta toiseen luodakseen jonkinlaista laatua...
      Käykää katsomassa muiden maiden saitteja, olisi vähän opittavaa...
      Hyvä xxxxx ymmärrän tämä on täysin toivotonta.
      Nostan hattua teille joka jaksaa antaa hyviä vastauksia tähän foorumiin!

      • Torillaollaan

        Tämä meillä nyt sattuu vain olemaan. Onhan se hieman kiusallista kun tämä sivusto sattuu olemaan vilkkain veneilyfoorumi näillä rannoilla.

        Minäkin olen eräässä brittikerhossa mukana, mutta siellä on rekisteröitymispakko - myös hiljentymistä viimeisten kymmenen vuoden aikana. Ulkomaisille sivustoille liittymisessä on tietysti enemmän kynnystä kuin täällä piipahtamisessa.

        Kävin joskus Venelehden kekusteluja katselemassa ja panin merkille sen melko apaattisen tunnelman. Epäasiallisia kommentteja ei kyllä näkynyt D

        Täällä esiintyvät hölmöilykommentit täytyy vain opetella sivuuttamaan kuten joudumme kadullakin hieman kiertämään omituisesti käyttäytyviä tyyppejä.


      • MitaanTietamaton

        Hupaisanhauskojen kommenttien kirjoittajien kunniaksi on todettava, että he tuovat palstalle kriittisen massan, jonka ansiosta tällä foorumilla on elämää eikä keskustelut kuivu kokoon.


    • kertoopurjehtioista

      Ehdotan että siirrytään vauva.fi palstalle. Siellä kirjoittajien taso on monta askelta ylempänä. Joku perustaa sinne purjehdusosion, veneily-purjehdushan on näistä Suomi24:n veneilypastoista se pahin vittuilu ja toisten haukkimisfoorumi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1837
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1587
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1115
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1099
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      142
      1047
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      829
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      808
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      684
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      662
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe