Joulukuussa lämmintä

missä??

Kertokaahan rakkaat ystävät, että mihin pitäisi suunnistaa joulukuussa, jos tahtoo lämpöä ja kohtuu hintaisen matkan? Thaimaat ym. olisi tietenkin lämpimiä paikkoja tuolloinkin, mutta pienemmän budjetin matkaajalle mitä voisitte suositella?

9

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasu

      No mikä olisi sitten se pudjetti et millä euro määrällä pitäisi aurinkoon päästä?

      • vastaus**

        ...ööö... mitäs mä nyt sanoisin... alle tonni per nenä. Suurperheen mamman rooli ei ole aina helppoa...


      • jasu
        vastaus** kirjoitti:

        ...ööö... mitäs mä nyt sanoisin... alle tonni per nenä. Suurperheen mamman rooli ei ole aina helppoa...

        Eli onko toi alle tonni per nenä niin pelkkä matkan hinta vai onko siihen jo yhdistetty jo käyttö rahatkin? Jos on jo yhdistetty niin menee jovaikeeks koska on vaikea arvioida jonkun rahan käyttöä?


      • taas viestiä:)
        jasu kirjoitti:

        Eli onko toi alle tonni per nenä niin pelkkä matkan hinta vai onko siihen jo yhdistetty jo käyttö rahatkin? Jos on jo yhdistetty niin menee jovaikeeks koska on vaikea arvioida jonkun rahan käyttöä?

        Jep, siinä sais olla matkan hinta sekä käyttörahatkin per peppu. Matkan hinta sais olla n.500 ekuu

        Ja kiitos kun jaksat kiinnostua!


    • jasu

      No joo jos pakettmatkaa kattelee niin ainahan on se aurinko varma paikka kanarian saaret, egypti, tunisia, marokko, ja voipi vielä hyvässä lykyssä päästä jopa arabiemiirikuntiin siinä 500 pintaan.
      Mutta jos vähänkin omatoimisuutta on niin halvemmaks tulee kun kattelee lennot ja hotellit itse tänäpäivänä simppeliä hoidella internetin välityksellä. Ja jos pakettimatka mielessä niin minun mielestä kannattaisi katsella äkkilähtöjä jos vaan se on mahdollista kaikilla ei ole töiden j amuiden menojensa takia äkkilähdölle lähteä. Toivottavasti tämä auttoi yhtään sua!
      Ja netti on pullollaan vaikka mitä matkanjärjestäjää ja lentoyhtiöt ja kaikki on käden ulottuvilla kun vaan vaivautuu etsimään.
      www.pallontallaajat.net siellä on myös hyviä vinkkejä halpalentoyhtiöistä muista.

      • yhtä aurinkoa:)

        Kiitti Jasu!! Mulla ei tullu itelle mieleen muita kohteita kun kanaria. Tuo Marokko ja Tunisia vois olla ihan varteen otettavia kohteita. Kerrotko vielä, että mistä ihmeestä vois löytää Arabiemiraatteihin noin halvalla matkoja? Tarkotatko nimen omaan omatoimisesti etsittynä vai voiko jopa pakettina saada tuohon hintaan? Jotenkin tuntuu turvallisemmalta lasten kanssa matkustaa matkanjärjestäjien kautta.

        Kiitti miljoonasti!!


      • jasu
        yhtä aurinkoa:) kirjoitti:

        Kiitti Jasu!! Mulla ei tullu itelle mieleen muita kohteita kun kanaria. Tuo Marokko ja Tunisia vois olla ihan varteen otettavia kohteita. Kerrotko vielä, että mistä ihmeestä vois löytää Arabiemiraatteihin noin halvalla matkoja? Tarkotatko nimen omaan omatoimisesti etsittynä vai voiko jopa pakettina saada tuohon hintaan? Jotenkin tuntuu turvallisemmalta lasten kanssa matkustaa matkanjärjestäjien kautta.

        Kiitti miljoonasti!!

        Siis emiraatteihin löytää tohon hintaan äkkilähtöinä muutenpa ei taida.
        Ja onhan tietysti madeira atlantissa myös ei vaan kanaria mutta nuorille ei varmaan mikään paras paikka.


      • Vastaaja2
        yhtä aurinkoa:) kirjoitti:

        Kiitti Jasu!! Mulla ei tullu itelle mieleen muita kohteita kun kanaria. Tuo Marokko ja Tunisia vois olla ihan varteen otettavia kohteita. Kerrotko vielä, että mistä ihmeestä vois löytää Arabiemiraatteihin noin halvalla matkoja? Tarkotatko nimen omaan omatoimisesti etsittynä vai voiko jopa pakettina saada tuohon hintaan? Jotenkin tuntuu turvallisemmalta lasten kanssa matkustaa matkanjärjestäjien kautta.

        Kiitti miljoonasti!!

        Hei! Finnmatkoilla pääsee ainakin Emiraatteihin Sharjahiin edullisesti. Itsekin harkitsen vuoden päästä matkaa sinne.


      • jasu
        yhtä aurinkoa:) kirjoitti:

        Kiitti Jasu!! Mulla ei tullu itelle mieleen muita kohteita kun kanaria. Tuo Marokko ja Tunisia vois olla ihan varteen otettavia kohteita. Kerrotko vielä, että mistä ihmeestä vois löytää Arabiemiraatteihin noin halvalla matkoja? Tarkotatko nimen omaan omatoimisesti etsittynä vai voiko jopa pakettina saada tuohon hintaan? Jotenkin tuntuu turvallisemmalta lasten kanssa matkustaa matkanjärjestäjien kautta.

        Kiitti miljoonasti!!

        No moi taas. Tässä lueskelin finnmatkojen sivua ja törmäsin tälläiseen:
        12.12.2006 Dubai/Sharjah - Huone 4 hengelle

        Hotelli Sharjah Beach FFF 1 viikko 495
        Ei sillä että itse haluisin jonnekkin lämpimään ;)
        Toivottavasti olin taas avuksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2084
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1603
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      877
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe