Tehtävä: Väittelytilaisuus

Big_Brother

Asukkaat pääsivät juuri sisään terassilta verhon noustua ja taloon on tuotu jokin korkea pöytä. Pöydällä on tiimalasi ja vihreä ja punainen palikka.

katsojaäänestyksessä olevat kisaajat kohtaavat väittelyssä puheenjohtajan johdolla; Eli Mira ja Jenni. Puheenjohtajana toimii Jani joka ilmoittaa puheenaiheet ja kisaajat puhuvat puolesta ja vastaan. Vihreä on puolesta ja punainen on vastaan. Nopeus ratkaisee puolen valinnassa eli väittelijät yrittävät mahdollisimman nopeasti napata haluamansa palikan. Väittely jatkuu tiimalasin ajan.

Muut asukkaat toimivat raatina mutta eivät saa keskustella keskenään vaan arvioivat väittelijät päiväkirjahuoneessa.

17

2347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prostituutio

Jenni vastaan, Mira puolesta

• eutanasia...

Mira vastaan, Jenni puolesta

• valkoiset valheet

Jenni puolesta, Mira vastaan

• Diin

Tässä näkee tämän viiveen...

• valittaminen

• Suora puhe

• Irtosuhteet

Mira puolesta, Jenni vastaan

• Kiukutelu

• Rivot puheet

• Hyssyttely

• Jenni...

Mira pulesta, Jenni vastaan :D

• Mira...

Jenni puolesta, Mira vastaan :D

• Big Brother

• 24/7

Jenni ja MIra kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen

• Jasmiini2000

Tällaista viestintää kaivataan tähän foorumiin. Tähän mennessä paras 24/7 tilannekatsaus. Ryhdy keisariksi Cesarin paikalle tuolla tuotantotiimilläsi.
        Lopputulos myös miellytti. Äly vs. äly ja Mira oli parempi.

• Mutta mutta.. Vajaan minuutin oli aikaa väitellä kustakin aiheesta niin eipä tuossa juuri ehtinyt kuin suunnilleeen otsikon omasta mielipiteestä sanoa. Mieleen ei jäänyt oikeen mitään oleellista tuosta nopeatempoisesta jutusta.

• olla hyvä tehtävä

mutta liialla kiireellä pilattiin. Odotin ihan jotain muuta mutta kun ei niin ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      730
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe