Digiboxin hankinta olisi edessä, mutta mietin onko järkevää ostaa pelkkä digiboxi, jonka voi heittää myöhemmin menemään, kun ostaa television jossa digiboxi on sisäänrakennettu
vai ostaako tallentava digiboxi. Jos sillä pystyy tallentamaan vain digiboxin sisälle, niin eikö olisi järkevämpää ostaa jonkinmoinen tallentava DVD-soitin....en ees tiedä paljon mitään noista DVD nauhureista, voiko ylipäätään levylle tallentaa monta kertaa toisten ohjelmien päälle, niin kuin VHS:llä vai vain kerran and thats it?
Onko siis tallentavan difgiboxin hankkkiminen turhaa? tai kun ajattelee, niin pakkohan sitä olla joku laite, millä sitä voi äänittää CD:lle...VHS:ää ei varmaan tulevaisuudessa enää tulla käyttämään.....
tallentava digiboxi
6
1116
Vastaukset
Tallentava digiboksi on aivan ehdoton laite. Hanki sellainen, joka tallentaa kahta kanavaa yhtäaikaa. DVD-tallennin toki on myös ihan kiva, mutta niissä ei voi tallentaa kahta kanavaa yhtäaikaa. Levyjä on kahdentyyppisiä. Toisiin voi kirjoittaa kerran ja toisiin useasti. Kannattaa kuitenkin tallettaa vain kovalevylle sellainen kama, jota ei aio säästää. DVD-tallentimia digivirittimellä on vain antenniverkkoon. Kaapelissa joutuu käyttämään digiboksia sen kanssa.
- Kiki88
Mäkun oon luullut et kaapelitaloudesta saa antennitalouden, lyömällä siihen pistokkeeseen johdonpätkän.
Itse en ikinä ostaisi kaapeliboksia, koska ne ei toimi kuin kaapelissa, mutta antenni toimii kaikkialla Kiki88 kirjoitti:
Mäkun oon luullut et kaapelitaloudesta saa antennitalouden, lyömällä siihen pistokkeeseen johdonpätkän.
Itse en ikinä ostaisi kaapeliboksia, koska ne ei toimi kuin kaapelissa, mutta antenni toimii kaikkiallaTuollainen johdonpätkä voi jossakin toimia, mutta ei mitenkään universaalisti kaikkialla. Edes sisäantenni ei toimi kaikkialla. Lisäksi antenniboksilla on rajoitettu siihen tarjontaan, jota antennista tulee.
- DIGI..
Osta tallentava digiboxi esim topfield ja tallentava DVD. Itselläni on nämä laitteet eikä ole tarvinnut katua ostosta. Tallentavasta digpoxista saa tarvittaessa tallentaa kiintolevyltä DVD levylle, tosi kätevää!!!
- kannattaa hankkia
Mainio laite. Enää ei ole ollut tarvetta vanhalle videonauhurille. Kaikki menee digiboksin kovalevylle. 160 GB riittää hyvin, kun en ole säilyttänyt mitään, vaan ainoastaan iirtänyt katseluaikaa. Ainoa ongelma on, että Handan 7700 on joitain kertoja pyyhkinyt pois kaikki ajastukset ja joskus jäänyt jumiin.
- Kiki88
Videonauhuri, jossa on digiviritn, ja sitten TV:lle boksi tai digitv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581