Spider-pasianssi

...

Oletteko koskaan saaneet Spider-pasianssia vaikeimmalla vaikeusasteella (neljällä maalla) läpi? Itseltä kun ei tahdo onnistua ollenkaan! Mikähän siihen olisi paras strategia, kannattaisiko kortteja heti alusta alkaen laittaa sekaisin, jotta saisi mahdollisimman paljon kortteja sieltä alta aukaistua, vai kannattaisiko kortteja siirrellä vasta sitten, kun ne varmasti menevät samojen maiden päälle.. Sekavasti selitetty, mutta jos tiedätte keinoja niin laittakaa, kiitos!

9

4465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spider

no kuule, sun pitää ajatella omilla aivoilla! ei kukaan voi sun puolesta pelata jos et sitä tiennyt. vai oletko sinä tyhmä? hmmmm...

• kliuy

Olen ollu koukussa kyseiseen pasianssiin n. 8 vuotta. Pelaan sitä aina ja useita kertoja päivässä. Läpi olen sen saannu lukemattomia kertoja vaikeimalla tasolla. Vinkkinä voisin sanoa, että yritä saada "tyhjä" tila ja pitää se semmoisena mahdollisimman pitkään.

• Anne T.

Olen saanut Spiderin läpi 4 maalla, kerran viime vuonna ja kahdesti tänä vuonna. Ennätykseni on 269 siirtoa. Ensiksi esittämäsi strategia toimii, mahdollisimman paljon kortteja esille. Lykkyä tykö!

• Helen the Spider

Nyt on pakko hehkuttaa. Mun ennätys on spider-pasianssi läpi vaikeimmalla tasolla (siis neljällä maalla) 20 kertaa peräkkäin!!! Se vaatii kyl jo tehtyjen siirtojen peruutuksia, jos ei muuten mene läpi, ja pahimmillaan jotain 1600 siirtoa per peli, mutta läpi menee kuiteskin. Pystyykö joku pistämään paremmaksi kuin 20 putkeen läpi?

• Anonyymi

10 putkeen on mennyt nyt, mutta tosiaan siirtojen peruutuksia vaaditaan. Enpä usko, että kukaan noita vaikeimpia suoraan pelaa läpi.

Täytyy sanoo, että aikaa tohon tuhertuu valtavasti :) Viimeisin rynnistys kesti melkeen 10 tuntia yhteensä. Toki ne kuluivat useamman päivän aikana, mutta on kyllä vaikea ja sitämyöten myös koukuttava peli.

• jouuuuuuuuuuh!!!

jou

• Anonyymi

Mikä versio se on missä ne ilotulitukset näkyy siinä lopussa, kun on voittanut?

Ainakin joku Windows version:)

• Anonyymi

Siis versio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2105
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1303
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1225
    4. 155
      1136
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      951
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      938
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      879
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      838
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      789
    Aihe