Oletteko koskaan saaneet Spider-pasianssia vaikeimmalla vaikeusasteella (neljällä maalla) läpi? Itseltä kun ei tahdo onnistua ollenkaan! Mikähän siihen olisi paras strategia, kannattaisiko kortteja heti alusta alkaen laittaa sekaisin, jotta saisi mahdollisimman paljon kortteja sieltä alta aukaistua, vai kannattaisiko kortteja siirrellä vasta sitten, kun ne varmasti menevät samojen maiden päälle.. Sekavasti selitetty, mutta jos tiedätte keinoja niin laittakaa, kiitos!
Spider-pasianssi
7
4301
Vastaukset
- spider
no kuule, sun pitää ajatella omilla aivoilla! ei kukaan voi sun puolesta pelata jos et sitä tiennyt. vai oletko sinä tyhmä? hmmmm...
- kliuy
Olen ollu koukussa kyseiseen pasianssiin n. 8 vuotta. Pelaan sitä aina ja useita kertoja päivässä. Läpi olen sen saannu lukemattomia kertoja vaikeimalla tasolla. Vinkkinä voisin sanoa, että yritä saada "tyhjä" tila ja pitää se semmoisena mahdollisimman pitkään.
MÄ - Anne T.
Olen saanut Spiderin läpi 4 maalla, kerran viime vuonna ja kahdesti tänä vuonna. Ennätykseni on 269 siirtoa. Ensiksi esittämäsi strategia toimii, mahdollisimman paljon kortteja esille. Lykkyä tykö!
- Helen the Spider
Nyt on pakko hehkuttaa. Mun ennätys on spider-pasianssi läpi vaikeimmalla tasolla (siis neljällä maalla) 20 kertaa peräkkäin!!! Se vaatii kyl jo tehtyjen siirtojen peruutuksia, jos ei muuten mene läpi, ja pahimmillaan jotain 1600 siirtoa per peli, mutta läpi menee kuiteskin. Pystyykö joku pistämään paremmaksi kuin 20 putkeen läpi?
- Anonyymi
10 putkeen on mennyt nyt, mutta tosiaan siirtojen peruutuksia vaaditaan. Enpä usko, että kukaan noita vaikeimpia suoraan pelaa läpi.
Täytyy sanoo, että aikaa tohon tuhertuu valtavasti :) Viimeisin rynnistys kesti melkeen 10 tuntia yhteensä. Toki ne kuluivat useamman päivän aikana, mutta on kyllä vaikea ja sitämyöten myös koukuttava peli.
- jouuuuuuuuuuh!!!
jou
Täältä löytyy Spiderin strategiaan vinkkejä ja muutakin yleistä kyseisestä pelistä: https://pasianssi.com/spider-pasianssi - Pystyy myös pelaamaan tuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082