Muita elokuvia

Niinuli

Kun olen katsonut ja tarkkaillut tämän palstan viestejä, on surullista todeta mistä Johnnya arvostetaan. Tietenkin Jack Sparrowna ! Minusta Johnnylla on muitakin parempia elokuvia kuin tuo Pirates of the Caribbean. Oma henkilökohtainen suokikkini on Cry Babe, josta monikaan ei ole varmaan edes kuullutkaan tällä palstalla. Tosin en
minäkään ennen kuin olin sattumalta elokuvan nähnyt ystävättäreni luona. Olen kuullut myös, että siitä elokuvasta Johnny tulikin kunnolla tunnetuksi. En tiedä pitääkö se paikkansa. Tietääkö asiasta muut mitään ?

22

2405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeromjj-d

      Kyl mie oon ainaki nähny Cy-baby leffan... Ja se todellakin on yks sen parhaista leffoista.. Mut silti Jack Sparrow on sen parhain esittämä rooli, mitä se mun mielestä on ikinä tehny.. Tietty esim Saksikäsi Edwartkin on tosi hyvä jne. mut ei ne yhtä hyvii mun mielest oo ku Jack Sparrow.. hehe..

    • vaniljahh

      Mielestäni Johnny ei loista omalla tyylillään pirates of the caribbean-elokuvissa. mutta en kiellä ettenkö pitäisi siitä kuitenkin paljon! itse henk.koht pidän rooleista joissa johnnylla on ollut paljon annettavaa,joissa hän muuntautuu. esim. jos vertaa cry babya ja edward scissorhandia!
      minua kiehuttaa myös kun kaikki nuoret tytöt tulevat ihkuttelemaan kapteeni jack sparrowta. itsekin olen nuori vielä mutta en ole kiinnostunut johnnysta pelkästään hänen ulkomuotonsa ansiosta. karisma on tärkein.
      totta,johnny aukaisi ovensa elokuvamaailmaan cry babyn ilmestyttyä.

      kun selataan tätä palstaa alkuun,huomataan kuinka viestien tyyli on vaihtunut. alussa täällä moni kirjoittaja oli aito johnny fani.

      • just just

        Aito Johnny Depp fani?Kerro minulle millainen on aito Johnny Depp fani??Luulen kuitenkin kaikkien olevan "AITOJA" Johnny Depp faneja, jotka tulevat juttelemaan tänne palstalle Johnnysta.Ainakin suuri osa täällä olevista ovat joko ihastuneita, tai ihailevat johnny Deppiä.Minä en ainakaan huomaa mitään aidotonta fanittamisen muutosta tällä palstalla.


      • vaniljahh
        just just kirjoitti:

        Aito Johnny Depp fani?Kerro minulle millainen on aito Johnny Depp fani??Luulen kuitenkin kaikkien olevan "AITOJA" Johnny Depp faneja, jotka tulevat juttelemaan tänne palstalle Johnnysta.Ainakin suuri osa täällä olevista ovat joko ihastuneita, tai ihailevat johnny Deppiä.Minä en ainakaan huomaa mitään aidotonta fanittamisen muutosta tällä palstalla.

        On sellaisia ihmisiä ketkä "raksuttavat" johnnya hetkellisesti silloin kun "se sattuu olee IN" jos vaikka frendit alkaa dikkaa nii joku -94 tulee tänne myös ihkuttaan. tai ihan kenen kuuluisan henkilön kohdalla tahansa pätee.

        Truefani=johnny henkeen ja vereen


      • JR<3JD

        jos oikein tarkka kerran oot vaniljahh niin oonkos mä sitten johnny fani jos oon kahtonu ehkä jotain 30 leffaa ja oon tällä hetkellä kattomassa 21 jumpstreettiä...???


    • JcDII

      On vaikea vastata mikä on Johnnyn läpimurtoelokuva. Vastaus yleensä vaihtelee riippuen keltä kysytään. Jo Platoon elokuvaan Deppiä kaavailtiin päärooliin, mutta Oliver Stone ei vielä uskaltanut ottaa riskiä, koska Depp oli niin nimetön vielä. Kuitenkin Stone sanoi, että Depp tulee olemaan suuri tähti tulevaisuudessa, ja uskon että tämä lausahdus noteerattiin ohjaajien keskuudessa. Cry-Baby on hyvä elokuva mutta sitä ei pidetä läpimurtoelokuvana. Olen kuullut eri lähteistä, että Deppin läpimurtoelokuvana ollaan mainittu ainakin Saksikäsi Edward, Ed Wood ja Dead man. Tuossa välissä tehty Gilbert Grapekin voidaan lukea tuohon joukkoon.

      Henkilökohtaisesti en pidä Jack Sparrowin roolia läheskään parhaana, enkä POTC elokuvia mitenkään erityisinä Deppin uralla. Toivon syväsi ettei Depp voittaisi Oscaria Kapteeni Sparrowin roolistaan, koska hän on tehnyt paljon parempia rooleja, ja olisi suuri vääryys että tuo arvostettu palkinto tuli jostakin yli-kaupallisesta p***a filmistä.

      • ikävä

        Pirates of the caribbean leffa on mielestäni muuttanut Johnny Depin ulkonäköä ja ehkä hänen luonnettaankin jonkin verran.Nykyään hän pukeutuu valkokankaan ulkopuolellakin kuin merirosvo ja hän on värjäyttänyt hampaansakkin kamaliksi!Johnny sai liian paljon vaikutteita roolistaan Jack Sparrowista, eikä ole ihme kun teini tytöt ulvovat kokoajan Jakc Sparrowista.
        Miettikääs jos Johnny olisi saanut vaikutteita Saksikäsi Edward roolista!Hänellä olisi varmaan tänäpäivänäkin nahkapuku päällä, hiukset pystyssä ja sakset käsissä.Onneksi Johnnylla ei noussut niinsanotusti kusi päähän Edwad elokuvastaan, vaikka sekin leffa nousi teinien suosioon.Johnnyn täytyisi päästä irti jo Jakc Sparrowi maineestaan ja tehdä lisää suosittuja elokuvia.Toisaalta johnnyn hampaat eivät sovellu kaikkiin elokuviin tänäpäivänä!Aika ikävää varmaan hänen lapsilleenkin kun isä leikkii barbeilla niin että käyttää leikeissään vanhoja roolihahmojaan ja mitähän Vanessakin sanoo Johnnyn muutoksesta?Nyt he ovat ostamassa/ovat ostaneet oman loma-paikan Caribbean saarelta!Eikös tämä caribbean leffa sekaannukkin liikaa johnnyn yksityiseen elämään?Johnnylla ei taida pysyä jalat maanpinnalla ja siksi Vanessan olisi jo aika rauhoittaa miehensä ennalleen.Pidin Johnnysta ennen, kun hänellä oli kyky sekaantua tavallisen "köyhän" ihmisen elämään.Hän oli silloin myös vähän ujo ja epävarma itsestään ja oli myös siksi niin suloinen.myös hänen pukeutumisensa oli arkista, katutyylimäistä ja hieman rokahtavaa.Suraansanoen hänellä oli silloin jalat maanpäällä!Haluan sen Johnnyn takaisin!:/


      • Niinuli
        ikävä kirjoitti:

        Pirates of the caribbean leffa on mielestäni muuttanut Johnny Depin ulkonäköä ja ehkä hänen luonnettaankin jonkin verran.Nykyään hän pukeutuu valkokankaan ulkopuolellakin kuin merirosvo ja hän on värjäyttänyt hampaansakkin kamaliksi!Johnny sai liian paljon vaikutteita roolistaan Jack Sparrowista, eikä ole ihme kun teini tytöt ulvovat kokoajan Jakc Sparrowista.
        Miettikääs jos Johnny olisi saanut vaikutteita Saksikäsi Edward roolista!Hänellä olisi varmaan tänäpäivänäkin nahkapuku päällä, hiukset pystyssä ja sakset käsissä.Onneksi Johnnylla ei noussut niinsanotusti kusi päähän Edwad elokuvastaan, vaikka sekin leffa nousi teinien suosioon.Johnnyn täytyisi päästä irti jo Jakc Sparrowi maineestaan ja tehdä lisää suosittuja elokuvia.Toisaalta johnnyn hampaat eivät sovellu kaikkiin elokuviin tänäpäivänä!Aika ikävää varmaan hänen lapsilleenkin kun isä leikkii barbeilla niin että käyttää leikeissään vanhoja roolihahmojaan ja mitähän Vanessakin sanoo Johnnyn muutoksesta?Nyt he ovat ostamassa/ovat ostaneet oman loma-paikan Caribbean saarelta!Eikös tämä caribbean leffa sekaannukkin liikaa johnnyn yksityiseen elämään?Johnnylla ei taida pysyä jalat maanpinnalla ja siksi Vanessan olisi jo aika rauhoittaa miehensä ennalleen.Pidin Johnnysta ennen, kun hänellä oli kyky sekaantua tavallisen "köyhän" ihmisen elämään.Hän oli silloin myös vähän ujo ja epävarma itsestään ja oli myös siksi niin suloinen.myös hänen pukeutumisensa oli arkista, katutyylimäistä ja hieman rokahtavaa.Suraansanoen hänellä oli silloin jalat maanpäällä!Haluan sen Johnnyn takaisin!:/

        Kyllä Johnny vielä tuosta rauhoittuu, kunhan tuo PotC aika menee ohi. Kyllä hän kohta on taas se sama vanha Johnny ! Toivon ainakin niin..


    • elokuvia

      Johnnyn eka leffa oli Painajainen Elm Streetillä -84 sitten tuli Private Resort (1985) ja Platoon - nuoret sotilaat (1986). Jenkkilässä Depp tuli suosituksi nuortensarjassa 21 Jump Street. Hänestä tuli suuri teinien idoli eikä hän tykännyt tästä roolista ja halusi pois ja pääsikin sarjasta eroon neljännen (muistaakseni) tuotantokauden jälkeen. Maailman laajuisen suosion hän saavutti elokuvalla Saksikäsi Edward. Minun mielestä Depin parhaita leffoja on, mm. Saksikäsi Edward, Cry Baby, The man who cried, Ed Wood ja päätönratsumies. Paljon muitakin hyviä on ja kaikki löytyy dvd:llä :P (No ok 4 puuttuu viel, ku pitäis saada aikaseksi tilata jostain. Suomesta ei saa.)

      • JcDII

        Mitä leffoja puuttuu?


      • uupuu
        JcDII kirjoitti:

        Mitä leffoja puuttuu?

        Private Resort, Benny & Joon, Soturi ( Depp myös ohjaaja ja käsikirjoittaja), Astronautin vaimo. En ole noita viel kauuhen suurella innolla etsinyt, mutta ei ole suomi versioita tullut vastaa.. puuttuu kyl Lost In La Mancha kans mut se on dokkari, ja voi olla että joku jossa on ohikulku rooli.. kuten kaurismäen leffa. Kaikki leffat on ovat siis alkuperäisiä dvd:tä, ja vain muutama ei ole suomi versio.. kaikesta ei olekkaan sellaista. Jos jostaikin noista neljästä löytyy suomi-dvd olen valmis ostamaan :)


      • JcDII
        uupuu kirjoitti:

        Private Resort, Benny & Joon, Soturi ( Depp myös ohjaaja ja käsikirjoittaja), Astronautin vaimo. En ole noita viel kauuhen suurella innolla etsinyt, mutta ei ole suomi versioita tullut vastaa.. puuttuu kyl Lost In La Mancha kans mut se on dokkari, ja voi olla että joku jossa on ohikulku rooli.. kuten kaurismäen leffa. Kaikki leffat on ovat siis alkuperäisiä dvd:tä, ja vain muutama ei ole suomi versio.. kaikesta ei olekkaan sellaista. Jos jostaikin noista neljästä löytyy suomi-dvd olen valmis ostamaan :)

        Itelläni noista on astronautin vaimon suomenkielinen julkaisu, mutta se taitaa olla jo yhtä mahdoton löytää ku Don Juan DeMarco.

        Suomalaista DVD-julkaisua ei ole seuraavista elokuvista:
        ...And They Lived Happily Ever After (2004)
        Ennen yötä (2000)
        L.A. Without a Map (1998)
        The Brave -soturi (1997)
        Cannes Man (1996)
        Dead Man (1995)
        Benny & Joon (1993)
        Private Resort (1985)

        Eikä myöskään Lost in La Mancha dokumentista. Noi onkin ainoat elokuvat jotka multa uupuu, kun elän toivossa että ne julkastais suomenkielellä, enkä siksi viitti tilata ulkomaiden julkaisuja. Tosin Dead manin ja L.A. without a mapin poltin VHS:ltä DVD-levylle. Ennen yötä tuli telkasta pari kuukautta taaksepäin ja sain senkin tallennettua levylle.

        Ps. Tuon Astronautin vaimon saatat löytää huuto.netistä. Se näyttää vähän väliä siellä olevan myynnissä.


    • Medaljong _ girl

      ....leffa on Cry-Baby ei Cry Babe. :) Oli pakko viilata pilkkua. :D

      Vaikka olenkin nuori, olen silti kuullut tuosta kyseisestä leffasta ja pidän siitä hirmu paljon. Onhan Johnnylla muitakin hyviä leffoja, kuin tuo Pirates of the Caribbean. Vaikka omasta mielestäni se on tällä hetkellä lempparini.

      Tykkään Deppistä kahdessa leffaroolissa: Wade "Cry-Baby" Walker ja Jack Sparrow. Molemmissa hyvin vakuuttava. :D Jos noita leffarooleja ei lasketa, niin Johnny on samalla viivalla kuin muutkin näyttelijät. Yksi muiden joukossa.

      Tietääkseni Depp tuli tunnetuksi juuri tuosta Cry-Babyb roolista, en ole varma.

    • potc fani

      mus pirates of the caribbean 1-4 on tosi parasta meininkiä,mutta on johnnyn mutkin elokuvat parhaita.Depp vain tunneaan parhaiten siitä elokuvasta (potc). sil on tosii hyii elokuvii vaikken ole eess nähhhhny kaikkia. toistek paras potc jaälkeen on rango ja sit liisa ihmemaassa ja sit jali ja suklaatehdas ja sit saksikäsi edvard. tiedän kul ennemmmmmän mut en ny jakssaa kertoo. =)

      • TOI OLI HYVÄ

        toi oli hyvä kommentiiiii


    • DEPPlove

      Musta JOHNNY DEPP O MAILMAN PARAS NÄYTTELIJÄ!!! Parhaimmat roolit ovat merirosvakapteeni Jack Sparrow ja suklaatehtailija Willy Wonka!

      • Sweeney Todd

        Tässä loistava esimerkki ihkuttaja-fanista. Hyvin, hyvin ärsyttävää.

        Myös tämä potc-fani:n kommentti "muutkin elokuvat parhaita" on juurikin nimenomaan ihkutusta. Johnny tosiaan tekee loistavia elokuvia, mutta kuinka monta te tiedätte niistä, loppujen lopuksi? Sanooko Viiltäjä, Cry-Baby, Sweeney Todd tai Gilbert Grabe mitään? Ei varmaan. Tulkaa uudelleen kommentoimaan tänne faniuttanne, kun olette katsoneet näyttelijän muita elokuvia...


      • DeppHead -99
        Sweeney Todd kirjoitti:

        Tässä loistava esimerkki ihkuttaja-fanista. Hyvin, hyvin ärsyttävää.

        Myös tämä potc-fani:n kommentti "muutkin elokuvat parhaita" on juurikin nimenomaan ihkutusta. Johnny tosiaan tekee loistavia elokuvia, mutta kuinka monta te tiedätte niistä, loppujen lopuksi? Sanooko Viiltäjä, Cry-Baby, Sweeney Todd tai Gilbert Grabe mitään? Ei varmaan. Tulkaa uudelleen kommentoimaan tänne faniuttanne, kun olette katsoneet näyttelijän muita elokuvia...

        Sweeney, Gilbert Grape, Donnie Brasco, Saksikäsi Edward, Pieni suklaapuoti, Jali ja suklaatehdas, Dark Shadows, Rommipäiväkirjat, Platoon, Benny and Joon, Public Enemies... Johnny on kyllä vaan niin tajuttoman muuntautumiskykyinen


      • Johnny Boy
        DeppHead -99 kirjoitti:

        Sweeney, Gilbert Grape, Donnie Brasco, Saksikäsi Edward, Pieni suklaapuoti, Jali ja suklaatehdas, Dark Shadows, Rommipäiväkirjat, Platoon, Benny and Joon, Public Enemies... Johnny on kyllä vaan niin tajuttoman muuntautumiskykyinen

        Tuo on totta, hän on poikkeuksellisen muuntautumiskykyinen ja lahjakas näyttelijä.
        Heteromiehenä nyt en hänen muista avuistaan edes välitä, saati osaisin sen ihmeempiä sanoakaan, mutta näyttelijänä tosiaan yksi parhaimmista.


      • Johnny Boy
        Johnny Boy kirjoitti:

        Tuo on totta, hän on poikkeuksellisen muuntautumiskykyinen ja lahjakas näyttelijä.
        Heteromiehenä nyt en hänen muista avuistaan edes välitä, saati osaisin sen ihmeempiä sanoakaan, mutta näyttelijänä tosiaan yksi parhaimmista.

        Niin muuten, ja tuossa Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa-leffassa hän tekee JÄÄTÄVÄN hyvän roolisuorituksen, olkoon itse leffa sit mitä on.


    • projektori-vernus

      Olen Deppiltä nähnyt elokuvat:

      Saksikäsi Edward
      Chocolat
      Pirates of the Caribbean 1-4
      Finding Neverland (paras elokuva ikinä!)
      Charlie and the Chocolate Factory
      Corpse Bride
      Alice in Wonderland
      The Lone Ranger

      Ja kyllä se mies osaa muuntautua ja on taitava.

    • Johnny movie star

      Eniten mä tykkään Johnnyn leffoista:
      Cry baby, painajainen elm streetillä, saksikäsi Edward, 21 jump street, Gilbert grabe, Ed wood.
      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe