Auttakaa! Tietääkö kukaan mikä on telefinlandilla puc koodi? Mulla meni puhelin lukkoon ja olisi todella tärkeää saada se auki! On se kumma ettei asiakaspalvelu ole auki tai ei ole MITÄÄN numeroa mistä sen saisi..
Puc- koodi!!
7
5748
Vastaukset
- eikä puc
Kenenkäs puhelimella sitä ollaan soittelemassa?
Jos puhelin on omasi, sulla on varmaan puhelimen mukana tulleet dokumentit. siellä on manuaalin välissä tai jossain muualla tarra josta koodi löytyy.
Muussa tapauksessa menet aamulla puhelinliikkeeseen sen luurin kanssa..- jee jee
Ei mulla vaan mitään ihme tarraa ole :/ Mulla on puhelimen paketin sisällä kaks ohjekirjaa (suomi ja ruotsi), ei mitään muuta. Ja ainakin joskus vuosia sitten kun tarvitsin Puk- koodia niin sain sen liittymän asiakaspalvelusta.. Hmm..
- ei kait
PUHELIMELLA SOITA. HALVEMPI SEHÄN ON TOISEN PUHELIMELLA IDIOOTTI
- kokemusta on
Hei
soita numeroon 0404123123 9-18 arkena ja lauantaina 10-15- Se vaan
On, että kun ei ole palvelupisteitä ja asiakaspalveluunkin soittaminen maksaa, ni kyllä sit v*tuttaa kysellä puk-koodeja...Toisin on Dnalla
- Netissä helpoiten
Se vaan kirjoitti:
On, että kun ei ole palvelupisteitä ja asiakaspalveluunkin soittaminen maksaa, ni kyllä sit v*tuttaa kysellä puk-koodeja...Toisin on Dnalla
Vinkki: Saat PUK-koodisi ilmaiseksi ympäri vuorokauden Oma liittymä -sivuilta (www.tele.fi/omaliittyma). Edellyttäen tietenkin, että liittymä on omasi. :)
- Tintti-Vintti
Netissä helpoiten kirjoitti:
Vinkki: Saat PUK-koodisi ilmaiseksi ympäri vuorokauden Oma liittymä -sivuilta (www.tele.fi/omaliittyma). Edellyttäen tietenkin, että liittymä on omasi. :)
Mullakin on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425