Huoran kanssa ei seiso

Lurppa

Mistä johtuu kun vaimon kanssa rakastellessa seisoo hyvin, mutta huoran kanssa ei ollenkaan?

Eikös sen pitäisi olla juuri toisin päin?

Eräskin huora veloitti 50 euroa, vaikka en saanut asetta taistelukuntoon!
Piti nussia huora, mutta huora nussikin mut!!

20

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simo

      Vittu mulla on jättikyrpääää!!!!

    • Pölhö-Kustaa

      Helppo homma. Älä mene huoriin. Älä ainakaan noin halpoihin huoriin!

      Minä olen pelannut vuosikymmenet yhtä ainoaa reikää, joka on aina vaan yhtä kiehtova. Joskus ei tahdo seisoa, joskus pukkaa päälle kovankin kankitaudin. Jos ei tällä kerralla onnistu, niin tulee niitä toisiakin kertoja.

    • ***

      ei ole pelkkä fyysinen suoritus. Itse olen ainakin huomannut, että siitä ei saa mitään, ellei ole henkistä yhteyttä. Aivot on tärkein sukupuolielin.

    • knh

      taitaa olla että oot niin tyhmä tyyppi että älys ei riitä seisokkiin!

    • makkonen

      Mulle kävi, sen yhden kerran kun olen huorissa käynyt, aivan samoin. Maksullisissa se paneminen on niin mekaanista rahastusta, että alitajunta pistää hanttiin. Jos tunnepuoli puuttuu, on naiminen aika turhaa touhua.

    • Kokenut

      Ongelma on jotenkin tuttu. Voit valita seuraavan huoran siten, että kerrot ongelman jo puhelimessa. Mikäli hoo suostuu yrittämään, niin eikun menoxi.
      Suosittelen suomalaisia kokeneita naisia, jotka osaavat hommansa. Anna naisen vaikka runkkaamalla viedä homma päätökseen. Pian huomaat ongelman poistuvan useamman käyntikerran jälkeen. Myös thaipaikoissa on näppäriä käsityöläisiä, eikä hinta pelota.Tahaikut ottavat harvoin suihin, mutta varsinkin venakot ovat sitten taitavia suuhommissa. Pyrkivät suikkimaan ilman kortsua, mutta vaadi se turvallisuuden takia.
      Useimmiten ongelmana on seikoin lopahtaminen kesken, mutta siihenkin tytöt löytävät keinot. Älä lannistu.
      Joku jo moralisoi sinua vaimon pettämisestä. Joopa joo, suomalaiset naiset(vaimot yms.) eivät yleensä osaa hoitaa miestä kunnolla. Jokaisen miehen olisi käytävä joskus huorissa, niin tietäisi mitä se on. Se on taivaallista.
      Kivesten motiivia on turha kysellä.

      • Anonyymi

        Kun kerran noin paljon huoria arvostat kaikin puolin kerroppa:

        -Miksi et seurustele huoran ammatin omaavan naisen kanssa?
        -Miksi jotkut miehet muuten haukkuvat suutuspäissään usein nimikkeillä "saa***n huora" jne. jos se on hieno ammatti ja ihan hyvä juttu?

        Kerroppa meille.


    • minä vaan

      no mikä on kun ei nouse kenenkään kanssa ? vaikka tipu ois tosi hot. rikki on menny koko peli..

    • Anonyymi

      Ketju on 17 vuotta mutta varmana kommentoida saa.. Mulla samaa ongelmaa kun aikoinaan tähän ketjuun kommentoineilla että vaikeuksia on saada seisomaan nykyään maksullisten kanssa. Vaikka pelkästään niiden kanssa viimevuosina olleet kokemukset tapahtuneetkin, sillä en ole kohta 6 vuoteen ollut parisuhteessa. Olen hieman yli 30 ja nykyään seisottelu vaikeampaa kun esim. 5-10v sitten. Aika epävarma olo miten käy kun olen menossa tapaamaan yhtä jonka olen tavannut aiemminkin ja homma on toiminut mutta nyt olen epävarma itsestäni.

      Käy miten käy, pitkäaika vielä varattuna mutta jos homma ei ollenkaan toimi niin tämä on ainakin hyvä mittari jättäytyä selibaattiin ja tulevaisuudessa vaan pelkästään hoidella itse itseäni, jos en sitten onnistu naista elämääni löytämään.

      Tämän kerran otan vielä "kokeilu"mielisen maksullisen kokemuksen. Maksullinen on siis entuudestaan minulle tuttu ja hyvä työssään. Mutta nämä ongelmat eivät katso sitä vaikka miten upea nainen olisikin edessä.

      • Anonyymi

        Mitä jos, varsinkin kun samalla naisella asioi, rupeaa maksullista naista jotenkin jopa kunnioittamaan, pitämään ihmisenä? Olisko se siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos, varsinkin kun samalla naisella asioi, rupeaa maksullista naista jotenkin jopa kunnioittamaan, pitämään ihmisenä? Olisko se siinä?

        Tai jonkinlainen kyllästyminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos, varsinkin kun samalla naisella asioi, rupeaa maksullista naista jotenkin jopa kunnioittamaan, pitämään ihmisenä? Olisko se siinä?

        Ihmisiä ne seksityöläisetkin vain ovat.


    • Anonyymi

      Onkohan tuossa kyse liiallisesta jännittämisestä tai jostakin piilevästä, alitajuisesta estosta.
      Eläkeikäisenä ukkona suunnittelen ammattiviihdyttäjän käynnin siten, että tunnin aikana ehdin sprööttäämään kahdesti. Heti mennessä sovin tytön kanssa asian.
      Ikäluokkani vaimon kanssa uudelleen latautuminen vaatii vähintään pari tuntia mutta sekin on melkein aina liian lyhyt vaimoni ymmärrykseen joten käytännössä se siirtyy seuraavaan päivään. Eipä tuotakaan ole kovin usein. Jos normaali viikkorytmi, keskiviikko ja lauantai häiriintyy niin ainoastaan silloin frekvenssin korjauksen nimissä.

      • Anonyymi

        Mistähän noita ammattilaisia nykyään löytäisi kun sihteeriopistokin on jo pantu kiinni?
        Tarvetta olis.


      • Anonyymi

        Se on se mokaamisen pelko ehkä se kaikista pahin että millainen mielikuva jää sille maksulliselle palveluntarjoajalle.
        Vaikka olisi aikojen saatossa tavannutkin samaa seksityöläistä kerran tai 2 aikasemmin niin eihän ne muista mitenkään ihan kaikkia asiakkaitaan. Varsinkaan jos ei usein heitä käytä.

        Oma näkemys


    • Anonyymi

      Minulla seisoo huoran kanssa kuin parikymppisellä mutta laukeaminen on sitten jo lujassa. Ei se mikään hyvä asia ole joutuu jyskyttämään hemmetin kauan ja yleensä käsipelillä joko itse tai huoran avustamana finaaliin.

      Voi olla tuntoherkkyyttä on kullista kadonnut vuosien varrella mutta kaiketi jotain pääkopassakin. Entisen kihlatun kanssa lasti lensi kohtalaisen nopeasti.

      • Anonyymi

        Huoran kanssa omatunto kolkuttaa, ei seiso.


    • Anonyymi

      Seisoo kun näkee 70 vuotiaan riipparit ison ahterin kaa, muuta ei tarvita.

    • Anonyymi

      Miten vaimon kanssa RAKASTELLAAN, olisi ihan oikeasti kiva kuulla miesten todella kertovan mitä on heidän mielestään rakastelu. Miten se eroaa kanssakäymisestä esim. huoran kanssa? J En varmaan ole ainut nainen jota asia kiinnostaa. Nyt totuutta peliin miehet. Kiitos etukäteen.

    • Anonyymi

      Tänään riski kokeilun maksullisen kanssa. Aika varattu jo hyvin monta päivää ennakkoon.

      Otan sildenafiliä avuksi ennen aikaa, jos ei sekään auta niin saa tulevaisuudessa nämä maksulliset olla.


      Tuli mitä tuli, maksoi mitä maksoi, otan tämänkin kokemuksena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe