mikä on teidän mielipiteenne animesta??
anime on aivan mahtavaa katsottavaa, ja mielikuvitusta ei puutu!
Anime
6
463
Vastaukset
- XwayUP
Ite tykkään animesta niin maan hemmetisti(enkä ole mikään valikoiva, aka. melkein kaikki menee), eroaa noista länsimaalaisista siinä että aiheet ovat erilaisia ja hiukan aikuismaisempia (suurinta osaa animestahan ei olekaan tarkoitettu pikku-naperoille), myös hentai menee mukavasti, tälläkin hetkellä kesken seitsemisen sarjaa ja muutama hentai-anime
- Quinc.y
Kyllä Anime on Mahtavaa. Tässä maietinkin että mitäköhän tekisin, jos en ois ikinä alottanut edes katsomaan animea.
Jaa jaa että hentaita :P khyllähän sitä itekkin on ihan pikkusen tultu katottua. - vampira-87
varmaan suurin syy siihen miksi pidän niin kovasti animesta on se, että japanilaiset keksivät ihan älyttömän hyviä tarinoita. On niin paljon kaikkea erilaista.
Pienenäkin aina ärsytti kun useissa piirretyissä, joita telkkarista näytettiin, oli opettavainen tarina ja ne olivat tylsiä. Ja kun nyt miettii, parhaimmat piirretyt mitä katsoi pienenä olivat animea. Ja varmaan tästä syystä. Ne kiinnostivat. Tarinat olivat hyviä ja mielenkiintoisia.
Muualtakin onneksi tuli muutamia hyviä piirrossarjoja, jotka pääsivät ihan telkkariin asti. Mutta japanista ne suurimmaksi osaksi tuli, joista diggasin.
Ja kaiken mieluiten katson animaatioina, koska yksinkertaisesti rakastan niitä. Länsimaalaiset animaatiot ovat huomattavasti ohuempia juoneltaan, eivätkä uskalla tarjota kovinkaan monipuolista maailmankuvaa. Lapsena tykkäsin eniten animesta(en tosin silloin piirrettyjä erotellut toisistaan) koska niiden maailma ei ollut niin mustavalkoinen. Lisäksi ne vaan sattuvat olemaan tosi hyvännäköisiä katsoa. (mielipide)
- ichigo-79
animessa, että hyvä ei ole aina niin hyvä ja pahakaan ei välttämättä täysin paha...ja hyvä ei aina läheskään voita ...;) koskaan ei tiedä mitä tapahtuu...ja onhan se upeaa nähdä lempi manga hahmonsa seikkailevan ^¤^...niin ikään livenä ;)
usein se kaikkein viattomimmalta ja suloisimmalta vaikuttava hahmo onkin se kaikkein järkyttävin hahmo lopussa...;)
- hmm....
Jos vaikka vertaa mangaan, niin onhan ne jotkut mangasta animeen käännetyt sarjat aika pitkäveteisiä...
Mut kyllä anime on parempaa kun muumaalaiset piirrossarjat.
No oikeestaan en pidä animestä niin paljoa kun mangasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788