Oletteko saaneet apua selkäleikkauksista?
tarkoitan nyt tässä näitä välilevyongelmaisia!
Vieläkö menisitte,saitteko avun ja onko selkä nyt kestänyt?
Selkäleikatut huomio!
6
1056
Vastaukset
- kyllä
Sain avun ja menisin uudelleenkin.
- lilla jag
....mä menis uudeelleen!
Se oli se paras mä on tehnyt elämäässä! Mä sain elämää takaisin!!!- 312
Onpa tosi mahtavaa lukea, että olette apua saaneet selkäleikkauksesta! Itse odottelen pelon sekaisin tuntein selkäleikkausta nyt, kun selvisi, että tuolla lannerangassa on massiivinen välilevynpullistuma.
- kannatti!
En edes ymmärrä miksi kenekään pitäisi kulkea ympäriinsä valtava patti selkäytimessään.
Puhdasta ihmisten kiduttamista!!!- ykä66
Joo 2 kertaa leikattu ,ekalla keralla jäi jotain mömmöä sinne välilevyyn ja se pullistui myöhemmin toiselle puolelle .Viimeisestä leikkauksesta kulunut jo 3v ja olen ollut jopa 2 ketaa kertausharjouksessa .Ei leikkaus selkää uudeksi tee mutta kivut ja vaivat jää kyllä leikkauspöydälle .Jotta elmää on selmäleikkauksen jälkeenkin vaikka kaikkia ihme asentoja ei enään voikkaan kokeilla !!! .Ei muutakun pelko pois ja juttele sille lääkärille niin kyllä se siitä.
- Jellie
Olen kahtesti leikattu kahden vuoden välillä apu on tullut ensimmäinen oli luututus leikkaus toinen välilevy leikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817487
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873387- 572365
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691512Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201356Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028