Oletteko saaneet apua selkäleikkauksista?
tarkoitan nyt tässä näitä välilevyongelmaisia!
Vieläkö menisitte,saitteko avun ja onko selkä nyt kestänyt?
Selkäleikatut huomio!
6
1178
Vastaukset 6
- kyllä
Sain avun ja menisin uudelleenkin.
- lilla jag
....mä menis uudeelleen!
Se oli se paras mä on tehnyt elämäässä! Mä sain elämää takaisin!!!- 312
Onpa tosi mahtavaa lukea, että olette apua saaneet selkäleikkauksesta! Itse odottelen pelon sekaisin tuntein selkäleikkausta nyt, kun selvisi, että tuolla lannerangassa on massiivinen välilevynpullistuma.
- kannatti!
En edes ymmärrä miksi kenekään pitäisi kulkea ympäriinsä valtava patti selkäytimessään.
Puhdasta ihmisten kiduttamista!!!- ykä66
Joo 2 kertaa leikattu ,ekalla keralla jäi jotain mömmöä sinne välilevyyn ja se pullistui myöhemmin toiselle puolelle .Viimeisestä leikkauksesta kulunut jo 3v ja olen ollut jopa 2 ketaa kertausharjouksessa .Ei leikkaus selkää uudeksi tee mutta kivut ja vaivat jää kyllä leikkauspöydälle .Jotta elmää on selmäleikkauksen jälkeenkin vaikka kaikkia ihme asentoja ei enään voikkaan kokeilla !!! .Ei muutakun pelko pois ja juttele sille lääkärille niin kyllä se siitä.
- Jellie
Olen kahtesti leikattu kahden vuoden välillä apu on tullut ensimmäinen oli luututus leikkaus toinen välilevy leikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4602076- 1631367
- 761232
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881154- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695