Tallelokero

miten on

Kannattaako laittaa rahat tallelokeroon vai kuljettaa mukana. Kokemuksia.

17

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulrika

      Kannattaa ehdottomasti vuokrata tallelokero, ainakin minä aina teen niin. Eikä kaikkia rahoja kannata suinkaan kantaa mukanaan. Jos tulee ryöstetyksi, menee siinä koko kassa. Ja ainahan voi nostaa lisärahaa automaateista.

      • korvaavat

        määrätyn rahasumman, jos ne on viety tallelokerosta.
        Kannattaa siis tutustua vakuutusehtoihin.
        Kerran juuri Puerto Ricossa meidänkin hotellin vastaanotossa oleviin tallelokeroin murtauduttiin yöllä. Meillä ei ollut käytössä tallelokeroa,koska pidän vastaanotossa, jossa ei ole yli yön henkilökuntaa, sijaitsevia tallelokeroita juuri epäluotettavina.
        Huoneessa oleviin tallelokeroihin olen luottanut, vaikka en 100%, koska kuulemani mukaan niitäkin on ryöstetty. Jos on mahdollista, jätän aina valot huoneeseen lähtiessäni illalla ulos.


    • Hanski 53.

      24.10 Puerto Ricossa, Hartagunassa, pitkäkyntiset vieraili lomailijoiden lokerolla. Ei ole kummoset saranatapit, sorkarauta toimi oikein mainiosti. Huoneen lukot on museotavaraa ja aukee helposti ammattimieheltä. Valot kämppään ja TV päälle, kun lähdette viihteelle.Hotellin nurkilla pyöri huummehörhö peukalo suussa, huudellen Marinkaa. Jeparit tuli perässä, mutta hörhö kerkes livistää pakoon.Muuten rehellistä palvelua, taksit halpoja ja kassat antaa rehellisesti vaihtorahaa.
      En kanniskelisi rahojani taskuissani, tai laukussa.

      • patjanalla

        "valot huoneeseen ja telkka päälle" ! Sähkö on kallista saarilla, useimmissa hotelleissa avainkortti toimii valojen sytyttäjänä ja sammuttajana, joten EI toimi tämä "neuvo".
        Milloinkaan meidän tallelokerosta ei ole hävinnyt mitään. Erään ystäväni tapa oli pitää rahat mukana - olen itse paikalla jos rahani viedään. Ei hyvä "neuvo" tuokaan, rahoja ajatellen.
        EI käteistä vaan pankkikortti "alushousujen takataskuun" yksi mahdollisuus


    • tallenkki

      Talelokero..ilmanmuuta.

    • granhot

      Kaikissa hotlissa ei vaan ole lokeroita.

    • JuuEnOleVieläkäänRobotti

      Nukkukaa palmun alla, ei tarvitse tallelokeroa. Rahat sujautatte katukiven alle yöksi.

    • DimangiMan

      Mulla on timantti ihon alla piilossa. Hyvä vararahasto jos kukkaro on nyysitty.

    • lompuuki

      Minulla ei ole kukkaroa ollenkaan,sitä ei siis voi varastaa.

    • respas

      Respan tallelokero on varmaan turvallisin paikka,joissain hotelleissa sellainen.

    • JoskusTaasNäin

      Minulla ei ole mitään varastetavaa. Olen täysin p-a. Siinähän yrittävät ryöstää kun ei ole kuin paskaset aluskalsarit. Ehkä he vievät nekin.

    • hälyon

      Ainahan niitä varkaita liikkuu ja nappaa tavaraa jos antaa siihen mahdollisuuden. Minulla puhelimessa seuranta laite. Onko sitten mitään hyötyä kun ne polliisit on mitä on tuolla kanarialla. lökäpöksyt ja monesti rikkinäisetkin..heh heh.

      • gjjjjjjjdffd

        Minkälainen on puhelimessa oleva seurantalaite?


    • tikit

      Sehän on sellainen pieni sensori joka on melkein kaikissa digilaitteissa nykyään.

    • kauppaan

      Enpä ole kuullutkaan,pitää hankkia ensitilassa.

    • RahhaahanOn

      Seurantalaite puhelimessa, eli paikannussovellus-aplikaatio-äppi ei tuo takataskusta vietyä lompakkoa takaisin. Olä kukjeta lompakkoa mukana.Pidä rahat sivutaskun pohjalla. Kun tunnet että joku alkaa kaivella muniasi niin tiedät että joku on viemässä rahojasi. Pankkikorttia voi piilotella hotellihuoneessa erilaissa kätköissä teipin avulla ja farkun kauluksen sisäpuolella olevassa pikkutaskussa. Jos siis pelkää tasku- ja muita varkaita koko ajan reissussa ollessaan eikä majapaikassa ole tallelokeroita.

    • Anonyymi

      Jedun tallelokero avoero hankkeet viha ja väkivalta tallelokero ohjeistus Markku Mehtälä resurssi hallinta , on vain siirto ohje K kaupat, se kaupungin kaupat missä tallelokero on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe